- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13256848/
Керівник транспортно-логістичного відділу
- Розглядає посади:
- Керівник транспортно-логістичного відділу, Менеджер з логістики
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:
31 березня 1971р.
Регіон проживання:
Освіта:
Черкаська область м.Черкаси
Вища
Телефон (и):
[
E-mail:
[
Досвід роботи
Директор ТОВ «Л.Т. Л.»
(Транспорт та логістика)
м.Черкаси, Черкаської області (з липня 2022р по цей час)
- Організація автомобільних перевезень власним та залученим вантажним транспортом, логістичні та експедиційні послуги з перевезення вантажів, моніторинг ринку перевезень, проведення переговорів та укладання договорів із замовниками. Контроль технічного стану транспортних засобів, організація планових та поточних ремонтних робіт ТЗ, закупка запасних частин та ПММ, контроль якості проведення ремонтних робіт.
Заступник генерального директора, керівник земельної служби
ТОВ «Зернова компанія «Хорс»
(Аграрний бізнес)
м.Черкаси, Черкаська область, Полтавська область, 12тис. га (березень 2018-липень 2020)
- Організація та контроль виконання робіт з проведення інвентаризації земель та договорів оренди, обліку договорів оренди, добір нових земель та переукладення діючих договорів на новий строк, залучення підрядних організацій для виготовлення тех. документації, нормативної грошової оцінки, реєстрація договорів, залагодження конфліктних ситуацій з власниками паїв та суміжними землекористувачами, контроль виплати орендної плати, моніторинг орендних пропозицій конкурентів, організація та проведення зборів з пайовиками, взаємодія з органами влади та місцевого самоврядування, організація обміну земельних ділянок для збереження цілісності масивів в обробітку, вирішення питань продовження оренди на землі державної власності з ГУ Держгеокадастру, оренди неуспадкованих земельних ділянок, супровід в переоформленні спадщини на земельні ділянки, викуп земельних ділянок.
Заступник керівника земельного відділу Центрального кластеру KERNEL,
керівник земельної служби групи компаній KERNEL у Вінницькій області
(Аграрний бізнес)
Вінницька область 22тис. га 7 підприємств в 5 районах (серпень 2017- березень 2018)
- Проведення інвентаризації земель та договорів оренди, організація обліку договорів оренди, укладення договорів на нові землі та переукладення діючих договорів, залучення підрядних організацій для виготовлення тех документації, нормативної грошової оцінки, реєстрація договорів, залагодження конфліктних ситуацій з власниками паїв та суміжними землекористувачами, контроль виплати орендної плати, моніторинг орендних пропозицій конкурентів, організація та проведення зборів з пайовиками, взаємодія з органами влади та місцевого самоврядування, організація обміну земельних ділянок для збереження цілісності масивів, вирішення питань продовження оренди на землі державної власності з ГУ Держгеокадастру, оренди неуспадкованих земельних ділянок, переоформлення спадщини, укладення договорів емфітевзису (права користування на 99 років) і т.д.
Фахівець із утримання та розвитку земельного банку ТОВ «Кернел -Трейд»
(Аграрний бізнес)
м.Київ (травень 2017-серпень 2017)
Моніторинг та аналіз інформації щодо можливості збільшення ЗБ в регіонах виробничої діяльності підприємств групи компаній KERNEL, організація заходів з утримання та розвитку ЗБ.
Керівник регіонального представництва,
фахівець із земельних та соціальних питань ТОВ «Агрі Інвест Україна» KERNEL
(Аграрний бізнес)
м.Умань Черкаської області (травень 2016-квітень 2017)
Організація підписання довгострокових договорів оренди землі (49 років) для подальшої передачі в суборенду. Проведення рекламних кампаній, організація роз’яснювальної роботи, ведення прийомів в офісі та на виїзді, співпраця з органами державної влади та місцевого самоврядування.
( підпорядкований регіон 28 районів Черкаської, Кіровоградської, Одеської, Вінницької, Київської областей)
Заступник начальника Центру поштового звязку №2 КОД
(Транспорт та зв'язок)
м.Богуслав Київської області (грудень 2014 - вересень 2015)
Київська обласна дирекція УДППЗ Укрпошта
Організація, координування та контроль роботи відділень поштового зв'язку, розробка та впровадження заходів для своєчасного та якісного оброблення, перевезення та доставки пошти, збереження поштових відправлень та грошових сум, підвищення якості й культури обслуговування.
Директор мясопереробного підприємства "Богуславські ковбаси"
(Харчова промисловість)
м.Богуслав Київської області (листопад 2006 - листопад 2007)
ТОВ "Базис"
- організація виробничого процесу, контроль трудової дисципліни;
- співпраця з постачальниками по забезпеченню необхідною для виробництва сировиною;
- контроль за якістю продукції та дотриманням технологічних процесів при виробництві;
- організація реалізації готової продукції, розширення ринку збуту.
Спеціаліст по реалізації майна, що знаходилось в заставі ДПІ
м.Біла Церква Київської області (березень 2003 - жовтень 2006)
ТОВ"Спеціалізоване підприємство"Укрспецсервіс"
- організація продажу ТЗ - (автомобілі, комбайни, трактори), рухомого - (обладнання, інвентар) та нерухомого майна, що знаходилось в податковій заставі через біржові торги та аукціони;
- підготовка необхідної для продажу документації, залучення, при необхідності, експертів та спеціалістів, пошук потенційних покупців, реклама в ЗМІ, презентація обєктів продажу та подальший супровід - до оформлення права власності;
Спеціаліст по роботі з Державною виконавчою службою
(Міністерство юстиції)
м.Київ (березень 2001 - березень 2003)
Спеціалізоване державне підприємство"Укрспецюст"
- організація продажу арештованого органами ДВС рухомого та нерухомого майна
- організація і проведення ( в т.ч. в якості ліцитатора) прилюдних торгів з продажу арештованого нерухомого майна.
- підготовка необхідної документації, залучення експертів та спеціалістів, пошук потенційних покупців, реклама в ЗМІ, презентація обєктів продажу та документальний супровід.
Громадська діяльність
2005р-2015р
Депутат V та VI скликань Миронівської міської ради в Київській області, голова постійної комісії з питань промисловості, будівництва, архітектури, земельних відносин та охорони навколишнього середовища
Освіта
Вища - факультет Землевпорядкування, Національного університету біотехнологій і природокористування (напрямок – геодезія, картографія та землеустрій) (м.Киів)
Володіння мовами
Російська - вільно
Українська - рідна
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
рівень впевненого користувача;
Водійське посвідчення
категорія В, досвід управління авто з 1993р.
Військова служба
Проходив строкову службу 1989-1991р.р.
Особисті якості
Цілеспрямований, відповідальний, комунікабельний, вмію працювати в команді для досягнення спільної мети, не боюсь приймати рішення, що вимагають відповідальності, маю досвід публічних виступів та дебатів, ведення переговорів з представниками державних та комерційних структур середньої та вищої ланки.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Керівник відділу земельних відносин, Фахівець із земельних відносин
Київ, Кропивницький, Черкаси
Лагода Олександр Анатолійович Дата народження: 31 березня 1971р. Регіон проживання: Освіта: Черкаська область м.Черкаси Вища Телефон (и): ; E-mail: Досвід роботи Директор ТОВ «Л.Т. Л.» (Транспорт...
Схожі кандидати
-
Директор з логістики
Черкаси, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник с/г підприємства, керуючий, головний інженер, механік
Черкаси, Дніпро , ще 3 міста -
Начальник відділу логістики
Черкаси -
Комерційний директор
Черкаси, Житомир , ще 2 міста -
Заступник управителя
Черкаси -
Директор з логістики
Черкаси, Дніпро , ще 4 міста