• Файл

Наталія

Обліковець

Розглядає посади:
Обліковець, Менеджер з фінансів
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

САПРОНОВА НАТАЛІЯ

Дата народження: 30 квітня 1981 р.
Місце проживання: м. Київ
Сімейний стан: заміжня
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІТ РОБОТИ :

Обліковець Вересень 2018- по теперішній час
ТОВ «Підприємство Пластик Карта»

Посадові обов’язки:Ведення робіт, що охоплюють різноманітні види оперативного обліку. Ведення обліку виробничих процесів (обсяг готової продукції, витрати сировини, матеріалі, які використовуються у виробництві, тощо). Здійснення операцій по прийняттю, обліку, переміщенню ТМЦ в базі 1С8.2. Перевірка та систематизація інформації за змістом, контроль звітності по складах. Ведення затвердженої обліково-звітної документації. Архівація звітів. Проведення інвентаризації.

Оператор виробничої дільниці Жовтень 2012-Вересень 2018
ТОВ «Підприємство Пластик Карта»
Посадові обов’язки: Збирання стартових пакетів. Банківських та дисконтних пластикових карток, пакування, сортування. Виготовлення документів на пластиковій основі – студентські квитки та дисконтні картки. Контроль якості виконаної роботи з дотримання вимог виробничих процесів.

Менеджер по адміністративній діяльності Травень 2012 – жовтень 2012
ТДВ «СК» ВіДі- Страхування»
Посадові обов’язки: Прийом та розподілення вхідних дзвінків; Реєстрація вхідної/вихідної документації; ведення бази даних; робота з договорами страхування КАСКО та ОСАГО-внесення в базу 1С7.7, архівація, облік та контроль; ведення протоколів нарад по врегулюванню страхових випадків; ведення загального діловодства; організація роботи офісу.

НАВИЧКИ І ВМІННЯ:
ПК, MS Office, Internet. Впевнений користувач 1С8.2. Швидке навчання, висока працездатність, дисциплінованість, життєрадісність, наполегливість, націленість на результат, організованість, стресостійкість, посидючість, цілеспрямованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: