• Файл

Олена

Інспектор з кадрів

Вік:
43 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена ПІНЬКОВСЬКА
1981 р.н.

Одеса, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

НАВИЧКИ

- Управління структурним підрозділом
- Налагодження ефективної комунікації як в середині команди так і в організації в цілому
- Складання документації на високому професійному рівні з урахуванням вимог чинного законодавства
- Уміння уважно слухати співробітників, щоб бути здатною підтримати їх
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Швидка адаптація
- Ґрунтовне знання трудового законодавства, прав та обов'язків працівників і роботодавців
- Організаторські здібності
- Вміння планувати та організовувати свій час та розставляти пріоритети в роботі
- Стратегічне та аналітичне мислення
- Вільне володіння ПК, офісними програмами, Google Таблиці, Google Документи тощо
- Креативність

Про себе
Прагну працювати в компанії, яка стрімко розвивається, надає можливості для професійного росту та забезпечує комфортні умови праці.

Якщо за щось берусь, то роблю це якісно та на совість. Подобається працювати в сфері кадрового адміністрування, комунікувати з людьми та вчитись новому.

Досвід на посадах від спеціаліста до керівника підрозділу. Організація роботи в організаціях та на державній службі у сфері: діловодства, кадрової служби.

МОВИ
Українська
Вільно
Російська
Вільно
Англійська
Середній рівень

ОСВІТА
Вища, Одеська державна академія холоду
1996-2002
Спеціальність «Холодильні машини та установки»
Кваліфікація “Інженер-енергетик”,
спеціаліст

Вища, Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
2018-2019
Спеціальність «Публічне управління та адміністрування»
Кваліфікація “магістр”

Досвід роботи

Відповідальний виконавець штабу в лавах ЗСУ
січень 2023- лютий 2025

- Складала та оформлювала організаційно – розпорядчі документи всіх рівнів складності
- Здійснювала роз’яснювальну роботу з питань застосування норм законодавства
- Налагоджувала та забезпечувала оперативний обмін інформації в нестандартних умовах
- Організовувала пересилання та збереження всіх видів документів як з питань кадрового забезпечення так із питань управлінської та іншої діяльності.

Начальник відділу персоналу
(Головне управління Держпраці в Одеській області)
січень 2019- січень 2023

- Організація та налагодження роботи відділу
- Управління роботою відділу
- Розрахунок в потребі кадрів, необхідних для досягнення економічних і виробничих цілей підприємства.
- Організація прийому на роботу, звільнення, переведення, надання відпусток тощо.
- Контроль за дотриманням трудового законодавства на підприємстві.
- Організація і контроль документообігу і звітності.
- Участь в розробці кадрової політики підприємства та локальних нормативних актів.
- Розрахунок планової плинності кадрів та розрахунок планового навантаження на працівників.
- Табелювання та облік особового складу.
- Методична підтримка при виконанні працівниками функціональних обов'язків, запобігання винекненню конфліктних ситуацій та робота над вирішенням таких ситуацій.
- Проведення щорічного оцінювання ефективності роботи працівників.
- Організація заходів для підняття профрівня інших співробітників.
- Участь в атестаційних і кваліфікаційних комісіях.
- Контроль виконання іншими керівниками рішень, які стосуються питань персоналу.

Завідувач сектору документального забезпечення та контролю
(Головне управління Держпраці Одеській області)
червень 2015- січень 2019

Організація та забезпечення належної організації документообігу в установі відповідно до ДСТУ та вимог чинного законодавства:
- правильність їх оформлення, реєстрації та відправки;
- аналіз, опрацювання та доставки кореспонденції відповідним адресатам.
- забезпечення впровадження оцифрування документів, їх електронний облік та ЕДО під час роботи з документами.
- підготовка і складання документів відповідно до чинного законодавства України та інструкції з діловодства.
- функціонування, методичне і технологічне ведення відповідних баз даних інформаційних комп'ютеризованих систем індивідуального та
колективного користування.

Головний спеціаліст відділу планування та аналізу контрольно-наглядової діяльності
(Територіальна державна інспекція з питань праці в Одеській області)
серпень 2012 – червень 2015

- Збір статистичної звітності від підприємств, організацій, установ тощо м.Одеси та Одеської області.
- Складання та видання статистичних звітів та видань. - Участь у проведенні перевірок підприємств.

Секретар, помічник керівника
(Професійне училище ОДАХ)
березень 2007- грудень 2012

- Зустріч відвідувачів у приймальні.
-Ведення діловодства підприємства.
- Щоденне планування робочого графіка начальника та оперативне внесення правок за потребою.
- Прийом телефонних дзвінків; підготовка до роведення конференцій та нарад.

Секретар
Серпень 2002- серпень 2006

- Прийом, реєстрація звернень громадян.
-Контроль строків виконання структурними підрозділами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: