Тетяна

Адміністратор, 23 000 грн

Розглядає посади: Адміністратор, Адміністратор заміського комплексу, Адміністратор клініки, Товарознавець, Менеджер з персоналу, Адміністратор готелю, Адміністратор рецепції, Адміністратор кафе, Адміністратор магазину, Адміністратор косметології
Вид зайнятості: повна
Вік: 29 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Адміністратор, Адміністратор заміського комплексу, Адміністратор клініки, Товарознавець, Менеджер з персоналу, Адміністратор готелю, Адміністратор рецепції, Адміністратор кафе, Адміністратор магазину, Адміністратор косметології
Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 02.2025 по нині (11 місяців)
Адміністратор рецепції готелю, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Бронювання номерів. Надання необхідної інформації про готель. Прийом вхідних
дзвінків. Консультування з усіх питань щодо проживання/бронювання/місцезнаходження
тощо. Вирішення конфліктних ситуацій. Виконання доручень керівника. Поселення,
виселення гостей, перевірка номерів до заселення та після виселення гостей; допомога
гостям у вирішенні поточних питань; взаємодія з іншими службами; робота з оплатами за
послуги; робота з документацією. Робота у програмі Servio та Checkbox.

Адміністратор магазину

з 05.2024 по 01.2025 (9 місяців)
ЛітерА, Київ (Роздрібна торгівля)

Управління персоналом;
Приймання участі в інвентаризації магазину;
Виконання плану товарообігу;
Забезпечення високого рівня стандартів обслуговування покупців;
Участь у навчанні персоналу;
Складання графіків роботи персоналу.

Адміністратор рецепції

з 05.2023 по 05.2024 (1 рік)
Dogoda, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Бронювання будинків. Надання необхідної інформації про комплекс. Прийом вхідних
дзвінків. Консультування з усіх питань щодо проживання/бронювання/місцезнаходження
тощо. Вирішення конфліктних ситуацій. Виконання доручень керівника. Поселення,
виселення гостей, перевірка будинків до заселення та після виселення гостей; допомога
гостям у вирішенні поточних питань; взаємодія з іншими службами; робота з оплатами за
послуги; робота з документацією. Робота у програмі Servio та Checkbox.

Освіта

Херсонський державний університет

Туризм, Херсон
Вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання і навички

  • Ведення соціальних мереж
  • РРО CheckBox
  • Сервіс Вчасно
  • Opera
  • SERVIO
  • Ведення документації
  • Ведення CRM
  • Організованість
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Користувач 1С
  • Здатність до навчання
  • Управління магазином
  • Інвентаризація
  • Контроль цінників
  • Управління готелем
  • Адміністрування офісу
  • Poster
  • Управління рестораном

Знання мов

  • Іспанська — початковий
  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: