- PRO
Альона
Адміністративний менеджер, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністративний менеджер, Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Адміністратор офісу, Консультант роботи з клієнтами
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13272436/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 04.2022 по 08.2022
(4 місяці)
SaveUkraine, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Волонтерська діяльність в благодійній організації в перші місяці повномаштабного вторгнення
Формувала звіти для донорів по евакуаціному напрямку
Налаштовувала комунікацію між водіями
Керуючий кав'ярнею
з 07.2020 по 12.2024
(4 роки 5 місяців)
Жираф, ТМ, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Бариста та менеджер кав*ярні
Рентген-лаборант
з 11.2018 по 03.2019
(4 місяці)
Нейромед, сучасна діагностика, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Медична сестра
з 02.2018 по 09.2018
(7 місяців)
Уніклініка, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Уклініка - це клініка,що спеціалізується на акушерстві та гінекології, виконувала доручення лікаря,асистент,маніпуляційна сестра
Рентгенлаборант
з 07.2016 по 03.2018
(1 рік 8 місяців)
Асклепій, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
працювала на різних посадах за ініціативності і швидконавчаємості - реєстратора,медичної сестри,старшої медичної сестри,ренгенлаборантом,оператором колцентру
Освіта
Житомирський інститут медсестринства
Лікувальна справа, Житомир
Середня спеціальна, з 2011 по 2014 (3 роки)
диплом з відзнакою
Знання і навички
- Зосередженість
- Лідерство
- Управління магазином
- Ініціативність
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
Додаткова інформація
Координаторка оргкоманди (волонтерство)
Освітньо-благодійні заходи «Елементи Лідерства»
• Участь в організації серії подій, спрямованих на розвиток лідерства
• Відповідала за координацію команди волонтерів та ведення внутрішньої комунікації
• Допомагала в підготовці логістики: локації, технічне забезпечення, реєстрація учасників
• Працювала з партнерами, спікерами, дизайнерами та промо-командою
• Допомагала створювати позитивну атмосферу і вирішувати питання в реальному часі
• Розвинула навички командної роботи, управління процесами та кризового менеджменту
Hard Skills:
• Робота з CRM-системами: SkyService, МедОблік
• Ведення медичної документації та робота з КТ
• Координація роботи персоналу (досвід старшої медсестри, менеджера кав’ярні)
• Організація закупівель і управління запасами
• Ведення соцмереж (Instagram для бізнесу)
• Робота з клієнтами: консультації, запис, обробка звернень (в т.ч. в кол-центрі)
• Досвід вирішення конфліктів
• Робота з касою та терміналами
Soft Skills (Особисті якості):
• Уважність до деталей
• Емпатія й вміння слухати
• Високий рівень комунікації
• Стресостійкість
• Командна взаємодія
• Самоорганізація та відповідальність
• Гнучкість і адаптивність
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Медичний реєстратор, Адміністратор медичної клініки, Касир
30 000 грн
Київ
Середня спеціальна освіта · Неповна зайнятість
- Оператор гарячої лінії, БО Спасемо Україну за підтримки USAID, 3 місяці
- бариста, кавярня Жираф, 5 років 4 місяці
- PRO
Розглядає посади: Бариста, Адміністратор кафе
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Бариста, Жираф, 5 років 4 місяці
- Лаборант МРТ, Нейромед, 6 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Администратор
Київ, Вишгород -
Адміністратор
20000 грн, Київ