• PRO

Альона

Адміністративний менеджер, 35 000 грн

Розглядає посади:
Адміністративний менеджер, Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Адміністратор офісу, Консультант роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 04.2022 по 08.2022 (4 місяці)
SaveUkraine, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Волонтерська діяльність в благодійній організації в перші місяці повномаштабного вторгнення
Формувала звіти для донорів по евакуаціному напрямку
Налаштовувала комунікацію між водіями

Керуючий кав'ярнею

з 07.2020 по 12.2024 (4 роки 5 місяців)
Жираф, ТМ, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бариста та менеджер кав*ярні

Рентген-лаборант

з 11.2018 по 03.2019 (4 місяці)
Нейромед, сучасна діагностика, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Медична сестра

з 02.2018 по 09.2018 (7 місяців)
Уніклініка, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Уклініка - це клініка,що спеціалізується на акушерстві та гінекології, виконувала доручення лікаря,асистент,маніпуляційна сестра

Рентгенлаборант

з 07.2016 по 03.2018 (1 рік 8 місяців)
Асклепій, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

працювала на різних посадах за ініціативності і швидконавчаємості - реєстратора,медичної сестри,старшої медичної сестри,ренгенлаборантом,оператором колцентру

Освіта

Житомирський інститут медсестринства

Лікувальна справа, Житомир
Середня спеціальна, з 2011 по 2014 (3 роки)

диплом з відзнакою

Знання і навички

  • Зосередженість
  • Лідерство
  • Управління магазином
  • Ініціативність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність

Додаткова інформація

Координаторка оргкоманди (волонтерство)
Освітньо-благодійні заходи «Елементи Лідерства»

• Участь в організації серії подій, спрямованих на розвиток лідерства
• Відповідала за координацію команди волонтерів та ведення внутрішньої комунікації
• Допомагала в підготовці логістики: локації, технічне забезпечення, реєстрація учасників
• Працювала з партнерами, спікерами, дизайнерами та промо-командою
• Допомагала створювати позитивну атмосферу і вирішувати питання в реальному часі
• Розвинула навички командної роботи, управління процесами та кризового менеджменту

Hard Skills:

• Робота з CRM-системами: SkyService, МедОблік
• Ведення медичної документації та робота з КТ
• Координація роботи персоналу (досвід старшої медсестри, менеджера кав’ярні)
• Організація закупівель і управління запасами
• Ведення соцмереж (Instagram для бізнесу)
• Робота з клієнтами: консультації, запис, обробка звернень (в т.ч. в кол-центрі)
• Досвід вирішення конфліктів
• Робота з касою та терміналами

Soft Skills (Особисті якості):

• Уважність до деталей
• Емпатія й вміння слухати
• Високий рівень комунікації
• Стресостійкість
• Командна взаємодія
• Самоорганізація та відповідальність
• Гнучкість і адаптивність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: