- PRO
Ольга
Менеджер з продажу, 20 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу, Помічник бухгалтера, Клієнт-менеджер, Контент-менеджер, Чат-менеджер, Адміністратор, Продавець-консультант, Оператор 1C, Касир, Direct менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13274695/
Досвід роботи
Власник
з 03.2020 по нині
(5 років 5 місяців)
Фоп, Миколаїв (Роздрібна торгівля)
Організація повного циклу онлайн-продажів: комунікація з клієнтами, обробка замовлень, ведення обліку, робота з постачальниками, контроль якості, логістика. Самостійне ведення соцмереж, підтримка клієнтів, вирішення нестандартних ситуацій. Досвід у сфері B2C понад 10 років.
Оператор 1C
з 01.2008 по 09.2011
(3 роки 8 місяців)
Пат концерн хлібпром, Калуш (Харчова промисловість)
Приймала замовлення від торгових точок телефоном, вносила дані в систему 1С, формувала видаткові накладні. Координувала відвантаження, слідкувала за строками та обсягами замовлень.
Продавець-консультант
з 06.2007 по 01.2008
(7 місяців)
Фоп, Калуш (Роздрібна торгівля)
Освіта
Дрогобицький педагогічний університет
Вчитель фізики та інформатики, Дрогобич
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Войнилівський професійний ліцей
Обліковець бухгалтерських даних, Войнилів
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)
Спеціальність охоплює основи бухгалтерського обліку, податкової звітності, ведення первинної документації та фінансової звітності. Вивчала роботу з обліковими програмами (1С, Excel), порядок нарахування заробітної плати, облік ТМЦ, касових і банківських операцій. Отримала знання з аналітичного обліку, діловодства та організації документообігу.
Знання і навички
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Пунктуальність
- Організованість
- Доброзичливість
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Я відповідальна, ініціативна та комунікабельна. Люблю порядок у роботі, уважна до деталей, швидко навчаюсь новому. Завжди орієнтована на клієнта — вмію знаходити підхід до різних людей і вирішувати нестандартні ситуації з максимально позитивним результатом.
Маю великий практичний досвід у сфері замовлень, логістики та онлайн-продажів. Протягом останніх років самостійно вела процеси: від консультацій до оформлення, оплати та відправки замовлень.
Володію навичками роботи з CRM-системами (зокрема знайома з KeyCRM), маю досвід роботи в 1С (версія 7), впевнено користуюся MS Word, Excel, Google-документами та онлайн-сервісом Canva. Швидко освоюю нові програми, відповідально ставлюся до ведення бази клієнтів, документообігу та візуального оформлення контенту
Шукаю стабільну роботу з графіком пн–пт (9:00–18:00), або віддалену/змінну. Але готова розглянути і інші варіанти.
Мої життєві принципи — чесність, повага до людей і постійний розвиток.
Схожі кандидати
-
Менеджер по продажам
20000 грн, Миколаїв -
Менеджер інтернет-магазину
15000 грн, Миколаїв -
Менеджер з підтримки клієнтів
Миколаїв, Дистанційно -
Менеджер з продажу
Миколаїв -
Менеджер з продажу
20000 грн, Миколаїв -
Менеджер інтернет-магазину
Миколаїв, Дистанційно