• PRO

Ольга

Менеджер з продажу, 20 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Помічник бухгалтера, Клієнт-менеджер, Контент-менеджер, Чат-менеджер, Адміністратор, Продавець-консультант, Оператор 1C, Касир, Direct менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Власник

з 03.2020 по нині (5 років 5 місяців)
Фоп, Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Організація повного циклу онлайн-продажів: комунікація з клієнтами, обробка замовлень, ведення обліку, робота з постачальниками, контроль якості, логістика. Самостійне ведення соцмереж, підтримка клієнтів, вирішення нестандартних ситуацій. Досвід у сфері B2C понад 10 років.

Оператор 1C

з 01.2008 по 09.2011 (3 роки 8 місяців)
Пат концерн хлібпром, Калуш (Харчова промисловість)

Приймала замовлення від торгових точок телефоном, вносила дані в систему 1С, формувала видаткові накладні. Координувала відвантаження, слідкувала за строками та обсягами замовлень.

Продавець-консультант

з 06.2007 по 01.2008 (7 місяців)
Фоп, Калуш (Роздрібна торгівля)

Освіта

Дрогобицький педагогічний університет

Вчитель фізики та інформатики, Дрогобич
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Войнилівський професійний ліцей

Обліковець бухгалтерських даних, Войнилів
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (3 роки)

Спеціальність охоплює основи бухгалтерського обліку, податкової звітності, ведення первинної документації та фінансової звітності. Вивчала роботу з обліковими програмами (1С, Excel), порядок нарахування заробітної плати, облік ТМЦ, касових і банківських операцій. Отримала знання з аналітичного обліку, діловодства та організації документообігу.

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Пунктуальність
  • Організованість
  • Доброзичливість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я відповідальна, ініціативна та комунікабельна. Люблю порядок у роботі, уважна до деталей, швидко навчаюсь новому. Завжди орієнтована на клієнта — вмію знаходити підхід до різних людей і вирішувати нестандартні ситуації з максимально позитивним результатом.

Маю великий практичний досвід у сфері замовлень, логістики та онлайн-продажів. Протягом останніх років самостійно вела процеси: від консультацій до оформлення, оплати та відправки замовлень.
Володію навичками роботи з CRM-системами (зокрема знайома з KeyCRM), маю досвід роботи в 1С (версія 7), впевнено користуюся MS Word, Excel, Google-документами та онлайн-сервісом Canva. Швидко освоюю нові програми, відповідально ставлюся до ведення бази клієнтів, документообігу та візуального оформлення контенту

Шукаю стабільну роботу з графіком пн–пт (9:00–18:00), або віддалену/змінну. Але готова розглянути і інші варіанти.

Мої життєві принципи — чесність, повага до людей і постійний розвиток.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: