• Файл

Дмитро Ветеран

Директор з маркетингу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Curriculum Vitae
Ім’я: Дмитро Чікірісов
Адреса: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ключові Маркетинг/Продажі/Розвиток
компетенції бізнесу/Економіка/Управління

ДОСВІД:

Служба в ЗСУ: 02.2022-2025
Демобілізований за пораненням

Приватна практика: 2012-2015
Ключові клієнти: Кіа Моторс Україна, Redmond побутова техніка, NeoClima etc
- розробка, управління та супроводження рекламної та маркетингової активності локальних та
міжнародних Компаній у сфері виробництва, рітейлу, надання послуг тощо;
- планування та реалізація рекламних кампаній з позиціювання та просування брендів
(сегментування ринку, ТБ/ Медіа-мікс);
проведення тендерів. постаналіз;
- розробка та втілення Комунікаційних стратегій , що орієнтуються на досягнення
маркетингових цілей, зокрема – збільшення/збереження долі ринку, обсягів продажів,
оптимізації рекламних бюджетів;
-аналіз ринку продукту, дослідження конкурентів, сегментування, розробка товару та втілення
маркетингової програми (маркетинг-мікс);
-розробка та прогнозування щорічного маркетингового бюджету за допомогою інструментів
дослідження загроз та можливостей, спостереження змін у ринковому середовищі;
-тренінги та навчання персоналу по напрямках маркетингу та реклами, оптимізації витрат;
- викладання фінансово-економічних дисциплін у ВНЗ.

Національна Телевізійна компанія України : 2009-2012
Посада: заступник комерційного директора
- розробка та управління процедурами продажів, пошук та виведення на ринок нових продуктів
та сервісів, ціноутворення з метою максимізації операційних доходів компанії, підсилення
конкурентної позиції, збільшення долі ринку;
-розробка та реалізація збутової та маркетингової конкурентних стратегій телеканалів, щодо
поточних ринкових ніш та оптимізації обсягів продажів;
- виконання плану продажів прямої реклами та спонсорських прав телеканалів (> 15 млн дол. на
рік);
- реалізація політики ціноутворення і розробка ринкових прайсів;
- управління командою фахівців з продажів та маркетингу (п'ятнадцять осіб):
- відділ спонсорських прав;
- спеціалісти з продажів реклами;
- фахівці з маркетингу та досліджень;
медіа-планування, пост-аналіз та переговори с ключовими локальними та міжнародними
Партнерами (серед яких агенції, виробники, рітейлери та правовласники);

Група компаній «Рoverkhnost ТБ»: виробництво кабельних телеканалів/супутникове
мовлення та трансляція спортивних і шоу -програм на ведучих ТВканалах України 2005-2009
Посада: Керівник відділу реклами та продажів , Директор з маркетингу
- організація та управління продажів прямої реклами та спонсорських прав (Сейлхауз) з річним
оборотом > 10 млн (комерціалізація інвентарю п’яти телеканалів та регулярних Трансляцій
розважальних, шоу, та спортивних подій на національних каналах);
-забезпечення операційного плану продажів та розробка стратегічного маркетингового плану з
розвитку та збільшення продажів;
- керування командою спеціалістів з продажів та маркетингу;
- координування циклу виведення на ринок нового продукту (маркетингове конкурентне
позиціювання, стратегія комунікацій, комерціалізація) (платна платформа телеканалів) і аналіз
результатів діяльності на ринку;
- перегляд та підвищення конкурентних переваг і прибутковості рекламних послуг Компанії /
ТВ контенту, долі аудиторії тощо;
- функції по зв'язкам з громадськістю і рекламне просування послуг та продуктів
Групи Компаній, у тому числі конференції і презентації (платформа супутникового телебачення,
нові канали, а також інші послуги);
-розробка брифів та організація тендерів щодо вибору Партнерів з маркетингової
комунікаційної стратегії (запуск нової продукції, брендування, рекламна кампанія медіа-мікс);
-перемовини щодо комерційних складових трансляцій та прав (UEFA/FIFA/EBU, і т.п.)

ОСВІТА: 2002 Вища, Магістр з економіки та управління
Київський Національний Економічний Університет,

2013 Ступінь: Executive MBA
Warsaw Management University, Варшава, Польща

НАВИЧКИ: ІНТЕРЕСИ-ДОСВІД:
Компютерна грамотність, Викладання економічних наук
Лінгвістичні: англійська – вільно, Розробка економетричних моделей
українська – рідна Лижний спорт,
Водійське посвідчення-«С» Рафтинг, Полювання

Ветеран Війни, учасник бойових дій, інвалід внаслідок війни

Народився:09.1980

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: