- Файл
Ніна
Менеджер з адміністративної діяльності
- Розглядає посади:
- Менеджер з адміністративної діяльності, Вчитель англійської, Менеджер ЗЕД, Direct-менеджер, Секретар
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Фастів
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Васильків, Фастів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13284457/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30 травня 1989 (35 років)
Постачальник: Місто: Київ
Телефон: [
Ел. пошта: [
Досвід роботи
Секретарь, Офіс-менеджер
з 09.2013 по 05.2022
ТОВ "Індустар-М"
http://industar-m.com.ua
Виробнича та торговельна спеціалізація підприємства:
- Виготовлення вимірювального обладнання, а також обладнання , призначеного для дослідницьких цілей і навігації ;
- оптова торгівля промисловими машинами та установками ;
- Ремонт та технічне обслуговування машин та установок виробничого призначення ;
- постачання запасних суднових запчастин та ремонтних комплектів у рамках реалізації комерційних контрактів з Міністерством про борону Індії .
Сфера відповідальності відповідно до посадових обов'язків:
- Виконання доручень керівника.
- Прийом та розподіл внутрішніх дзвінків та повідомлень, та електронних листів .
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та внутрішніми документами компанії.
- робота з документами з конфіденційною інформацією.
- робота з кур'єрськими службами.
- замовлення візиток, рекламної поліграфії тощо.
- організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води тощо).
Менеджер ЗЕД
з 09.2013 по 05.2022
ТОВ "Індустар-М"
Сфера відповідальності відповідно до посадових обов'язків:
Забезпечення ЗЕД (експорт) підприємства, відповідно до чинного законодавства, планів закупівель, стратегії розвитку компанії :
-комплексна підготовка, оформлення, супровід документації на всіх етапах реалізації зовнішньої економічної діяльності підприємства (сертифікати, специфікації,інвойси, пакувальні листи)
- переклад та складання англомовної технічної, договірної, транспортно-логістичної документації ;
- Побудова ефективних логістичних схем при виконанні багатосторонніх контрактів, у тому числі зовнішньоекономічних, організація та взаємодія з компаніями вантажоперевізниками;
- здійснення контролю за своєчасністю та повнотою оформлення документації на перевезення
( ТТН, CMR, коносаменти, авіанакладні) ;
- поточний моніторинг переміщення вантажів ;
- взаємодія з фіскальними органами при проведенні митних операцій, підготовка документації для здійснення митних процедур з урахуванням договірних особливостей виконання постачання та ключових характеристик вантажів (фактури, договори, сертифікати якості та походження товарної продукції, специфікації, інша технічна документація).
Менеджер комерційного відділу
з 08.2010 по 08.2012 (2 роки)
ТОВ "Ваш Час" (Транспортна логістика)
Викладач англійської мови
з 01.2009 по 07.2009 (6 місяців)
Професійні ліцеї НАУ (Освіта)
Освіта
Вища
з 09.2007 по 08.2012
НПУ ім.М.П.Драгоманова, Іноземна філологія, Київ.
Додаткова освіта
з 26.01 по 21.12 2008 г. сертифікат "Міжнародні стандарти ділових комунікацій" (протокол, етикет, імідж). (1 рік, 2008 рік)
ДП "Науково-консультаційний центр з туризму". Екскурсовод (2009)
Супутні професійні навички:
-впевнений користувач ПК ( Word, Exel, ABBY FineReader, IrfanViev ), знання особливостей роботи браузерних платформ Chrome, Mozilla, Firefox, Opera, IE, Edge; навички ефективного використання ключових пошукових операторів під час роботи з такими пошуковими сервісами як Google, Yahoo, Yandex ..
ЗНАННЯ МОВ
Українська - рідна
англійська – В1-В2.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Прагнення до розвитку та зростання, активна життєва позиція, цілеспрямованість, уміння вести переговори, організаторські здібності, комунікабельність, розробка нових рішень/ідей, планування, відповідальність, оперативність, оптимізм, ініціативність, уміння працювати в колективі, швидка навчість, пунктуальність ;
Схожі кандидати
-
Менеджер з адміністративної діяльності
18000 грн, Біла Церква -
Помічник керівника, адміністратор
30000 грн, Біла Церква, Київ -
Адміністратор
Біла Церква -
Адміністратор
Біла Церква -
Адміністратор
20000 грн, Біла Церква -
Адміністратор
Біла Церква