• PRO

Ліна

Education Project Manager

Розглядає посади:
Education Project Manager, Project Manager (EdTech), Продюсер, Керівник освітнього проєкту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продюсер

з 01.2022 по нині (3 роки 7 місяців)
Freelancer, Дистанційно (Освіта, наука)

1. Розробка стратегії запуску: формування стратегічного бачення продукту на основі аналізу ринку та аудиторії, вивчення конкурентів, проведення кастдевів. Визначення довгострокових цілей, формулювання ідеї продукту, розробка таймлайну та концепції запуску, вибір формату та каналу продажів. Декомпозиція, формування команди для реалізації стратегії.

2. Створення продукту: розробка структури курсу відповідно до потреб цільової аудиторії, написання програми, створення модулів, розробка методології, формату навчання.

3. Організація та управління технічною складовою запуску: розробка технічної стратегії для запуску, організація підключення необхідних сервісів, платіжних систем та еквайрингу, налаштування платформи для навчання, розробка сайту, автоматизація процесів продажу.

4. Маркетингові кампанії: створення контенту згідно з визначеною стратегією продажів, розробка воронки продажів, розсилок, організація та проведення вебінарів.

5. Запуск і координація продажів: управління роботою відділу продажів для досягнення високих результатів. Налагодження процесу продажу — від заявки до оплати.

6. Доведення клієнтів до результату: створення шляху клієнта від покупки до результату, створення системи підтримки, аналітики та взаємодії з учасниками курсу.

7. Масштабування: аналіз результатів запусків, вдосконалення стратегії, автоматизування процесів, масштабування найуспішніших моделей.


Ключові досягнення в рамках проєктів:
– Досягла високої конверсії в заявки — 30-40% від переглядів сторіс експертів. Тобто кожен третій, хто бачив контент, хотів потрапити на курс.

– Забезпечила 48% конверсії в реєстрацію на вебінар — завдяки точному позиціонуванню продукту та прогріву через контент.

– Сформувала виручку проєкту понад $100 000 тис.дол з витратами на проєкт 14% від загального прибутку завдяки оптимізації бюджету та ефективному управлінню ресурсами.

– Побудувала та координувала команду з 10+ осіб: дизайнер, монтажер, технічні спеціалісти, куратори на проєкті, веб-дизайнер, проджект-менеджер, менеджери з продажу, таргетолог.

– Досягла високого рівня задоволеності клієнтів: середній NPS проєкту — 9,1, що підтверджує довіру та ефективність освітнього продукту.

– Організувала 3 офлайн-події на 50+ учасників, які посилили залучення аудиторії та лояльність до бренду.

– Повністю оптимізувала підхід до продукту. Провела детальний аналіз цільової аудиторії, ринку й конкурентів. На основі цього змінила позиціонування, оновила сам продукт, щоб він став максимально релевантним запитам потенційних клієнтів.

– Розробила нову маркетингову стратегію, структуру взаємодії з аудиторією, змінила формат воронки та підхід до продажів. Завдяки цьому прибуток проєкту зріс на +175% порівняно з попередніми результатами експерта до мого входу у проєкт.

– Впровадила чітку систему управління проєктом, автоматизацію процесів, побудувала ефективну командну взаємодію. Це знизило навантаження з експерта та пришвидшило реалізацію задач у 2 рази.

– Вивела запуск з «хаотичного» режим

Менеджер з продажу нерухомості

з 08.2020 по 01.2022 (1 рік 5 місяців)
Білий Шоколад Development Holding, Київ (Нерухомість)

– Консультації клієнтів з питань купівлі нерухомості, підбір оптимальних варіантів відповідно до їхніх потреб і бюджету.

– Ведення повного циклу угоди: від першого контакту до підписання договору та передачі об’єкта.

– Координація взаємодії з юридичним відділом, банками та іншими партнерами для оформлення угод.

– Ведення бази клієнтів у CRM, аналіз запитів та побудова ефективних комунікацій для подальшого обслуговування.

– Робота з запереченнями, допомога клієнтам у прийнятті рішень через глибоке знання ринку та переваг об’єктів.

– Перевиконання плану продажів, залучення нових клієнтів через персоналізовані консультації та ефективні презентації житлових комплексів.

Менеджер з кредитування

з 09.2019 по 06.2020 (9 місяців)
ТОВ «Партнер Фінанс», Київ (Фінанси, банки, страхування)

– Консультування клієнтів щодо умов кредитування, підбір оптимальних фінансових рішень відповідно до їхніх потреб та можливостей.

– Оформлення та супроводження кредитних угод, ведення документації та контроль за своєчасним погашенням позик.

– Прийом платежів, надання підтримки клієнтам у фінансових питаннях, допомога у вирішенні проблемних ситуацій.

– Робота з запереченнями, допомога клієнтам у прийнятті зважених фінансових рішень.

– Ведення бази клієнтів, підтримка довгострокових відносин та постійна робота на підвищення рівня довіри до компанії.

Освіта

Університет державної фіскальної служби України

Фінанси, банківська справа та страхування, Ірпінь
Вища, з 2016 по 2022 (6 років)

Знання і навички

  • Високий рівень організованості та самоорганізації
  • Лідерство та проактивність
  • Управлінські навички
  • Комунікабельність
  • Гнучкість і стресостійкість
  • Критичне мислення
  • Емпатія
  • Орієнтована на результат

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: