- Файл
Наталія
Адміністратор рецепції
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13328935/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(Nataliya V Pasichna)
Дата народження: 07.12.1985, м. Шостка, Сумська обл.
Місто: м. Черкаси
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади
Освіта:
2004 – 2008 – Східноєвропейського університету економіки і менеджменту м. Черкаси, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом молодший спеціаліст (денна форма навчання).
Досвід роботи:
06.2022 – центр зайнятості
Старший оператор
10.2019 - 05.2022 - Альфа Банк
Функціональні обов’язки:
- проведення анкетування або опитування.
- оформлення заявок щодо покращення роботи програм;
- оформлював звіти щодо звернень клієнтів,
- інформування клієнтів про нові послуги або акції,
- надання інформації за продуктами та послугами;
- підготовка звітів про виконану роботу.
Професійні навички:
- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
- Грамотна мова та дикція.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Старший спеціаліст
01.2017 - 10.2019 – Укрсоцбанк
Функціональні обов’язки:
- робота з вхідними дзвінками;
- підтримка клієнтів,
- консультація клієнтів з усіх існуючих послуг;
- оперативне та якісне обслуговування вхідних звінків;
- консультація клієнтів по всім банківським продуктам.
- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
- Грамотна мова та дикція.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Помічник нотаріуса(неофіційно, по договору)
06.2016 - 12.2016 – приватний нотаріус Левицька Руслана
Функціональні обов’язки:
- підготовка та укладання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики тощо), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, заповнення банківських карток
- робота з Єдиними та Державними реєстрами;
- ведення діловодства, архіву;
- ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;
- консультування клієнтів;
- робота з фізичними та юридичними особами при підготовці всього комплексу документів, для здійснення будь-яких нотаріальних дій (прийом документів та робота з людьми, правовий аналіз, складання та друк документів);
Професійні навички:
- навички роботи з ПК: MS Office (Word, Exсel, Outlook), навички роботи з Internet Explorer, Opera та E-mail (Outlook Express), правовими базами даних «Законодавство», «Ліга», з Єдиними та Державними реєстрами;
- навички роботи з офісною технікою;
- підготовка та укладання договорів;
- ведення статистичної та податкової звітності нотаріуса
Секретар, ( неофіційно)
02.2016- 05.2016 - ТД Доманський
Функціональні обов’язки:
- робота з документами (діловодство);
- виконання доручень керівника;
- робота з оргтехнікою;
- підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом заявок по телефону;
- прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
- облік роботи співробітників;
- проведення співбесід, відбір кандидатів на заміщення вільних посад в компанії.
Професійні навички:
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word, WordPad);
- знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
Юрист по оренді (неофіційно)
02.2013 - 06.2013 / 03.2015-11.2015 - АТ «Абсолют»
Функціональні обов’язки:
- розробка типових договорів по діяльності підприємства, узгодження договорів з клієнтами, оформлення необхідних довіреностей від імені організації;
- підготовка процесуальних документів, подання позовів про стягнення заборгованості, підготовка та подання всіх необхідних документів на стадії судового стягнення (заяви, клопотання, скарги тощо)
- безпосередня участь у судових засіданнях судів всієї інстанції, отримання рішень та виконавчих листів, оскарження рішень, ухвал судів, пред'явлення виконавчих листів до виконавчої служби, супровід справ на стадії виконавчого провадження.
- підготовка договорів та пакету документів для здачі в оренду торгових місць;
- контроль проплат по орендованим торговим місцям;
- претензійно-позовна ( в т.ч. регресна) робота;
- представництво організації в державних органах і установах.
Помічник юриста, робота з боржниками(неофіційно)
06.2011 – 12.2012 – Юридична фірма «Імперіал»
Функціональні обов’язки:
- підготовка первинних документів
- ведення телефонних переговорів із клієнтами банків, надання консультацій, мотивація на оплату, фіксація результатів переговорів у системі
Провідний спеціаліст
04.2010 - 02.2011 - Центральний відділ державної виконавчої служби черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- ведення номенклатурних справ;
- реєстрації, оформлення вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;
- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів;
- роботи з базами даних ЄДРВП та ГАЇ
Головний державний виконавець
12.2008 - 04.2010 – Центральний вдділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- щодо вживання примусових заходів для своєчасного, повного і неупередженого виконання рішень судів, посадових осіб та інших органів, відповідно до ЗУ «Про виконавче провадження», вимог Інструкції про проведення виконавчих дій та вимог Порядку роботи з документами в органах державної виконавчої служби;
- складання проекту відповідей на звернення громадян, юридичних осіб;
- ведення обліково-статистичної звітності (виконавчих документів);
- роботи з базою даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень
Друкарки І категорії
07.2008 - 12.2008 – Придніпровський відділ державної виконавчої служби Черкаського міського управління юстиції.
Функціональні обов’язки:
- реєстрації, оформлення та відправки вихідної та вхідної кореспонденції відповідно до нормативно-правових актів, положень та інструкції, щодо ведення діловодства в відділі державної виконавчої служби;
- здійснення обліку та реєстрації звернень громадян і юридичних осіб, контроль за строками їх розгляду згідно до ЗУ «Про звернення громадян» та інших нормативно-правових актів.
Ріелтор
03.2007 - 05.2008 - агентство нерухомості «Свої люди» (неофіційно)
Мови:
Українська- рідна,
Російська - вільно
Англійська - середній
Особисті якості:
- комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
- терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
- чесність, відповідальність, уважність до деталей.
- дисциплінованість, комунікабельність;
- легко навчаюсь.
Додаткова інформація:
Діти: донька, 9 років(2013р.н.)
Сімейний стан:не заміжня
Водійське посвідчення: не має.
Хобі: вірші, малювання.
Схожі кандидати
-
Секретар
Черкаси -
Адміністратор рецепції
Черкаси -
Офіс-менеджер
Черкаси -
Асистент керівника
60000 грн, Черкаси, Київ , ще 5 міст -
Адміністратор, секретар, оператор
Черкаси -
Помічник керівника
Черкаси