- Файл
Світлана
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Продавець-консультант, Касир
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13329763/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Лукашевич Світлана Віталіївна Дата народження 07.07.1981р.
Телефон: [
ОСВІТА
• 1998 -2000рр.- Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію Юристконсульт, працівник суду, консультант нотаріальної контори.
• 2001-2006рр. – Київський національний університет внутрішніх справ і здобула спеціальність «Цивільне-правово».
Досвід роботи:
Черкаське районне управління поліції ГУНП в Черкаській області .
Документознавець сектору документального забезпечення.
з 02.02.2025
• Прийом документів від працівників структурних підрозділів та окремих посадових осіб, а також документів,що доставляються кур'єрами та представниками інших установ
• Первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва
• Приймання телефонних дзвінків від заявників та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами.
• Інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва
• Доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва
• Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва
• Впорядкування документів та формування справ, забезпечення
збереження документального фонду.
• Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів.
• Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти), підготовка документів для відправлення з поштових відділень АТ "Укрпошта", ТОВ "Нова пошта" та надсилання кореспонденції з використанням послуг спец зв'язку.
Менеджер з логістики з 10.2015 по 03.2022
ОЛВІСАГРО (фермерське господарство)
• організація робочих процесів в колективі;
• якісне обслуговування клієнтів;
• щоденний контроль виконання показників;
• розподіл навантаження всередині підрозділу;
• забезпечення необхідного рівня обслуговування клієнтів;
• врегулювання конфліктних ситуацій;
• підвищення якості роботи відділу;
• ведення статистики по роботі;
УМВС України в Черкаській області.
Старший інспектор групи таємного діловодства канцелярії. З 09.2003-04.2006рр.
• Опрацювання документів з грифом «ДСК», секретних документів з грифами «Таємно» та «Цілком таємно», здійснення контролю за строками виконання документів, щомісячне складання зведення про документообіг;
• - Виконання роботи, пов’язаної з веденням секретного діловодства;
- Формування наглядових проваджень та справ;
- Контроль виконання вимог законодавства щодо надання доступу виконавцям до матеріальних носіїв секретної інформації;
- Забезпечення контролю за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- Забезпечення режиму секретності під час проведення всіх видів секретних робіт;
- Суворе дотримання вимог режиму секретності при роботі з секретними документами;
- Участь у плануванні та здійсненні заходів щодо запобіганню втраті документів і розголошенню секретних відомостей;
- Контроль за виконанням особовим складом вимог законодавства з питань охорони державної таємниці;
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
Соснівський районний суд м.Черкаси. Помічник судді.
• участь у попередній підготовці судових справ до розгляду;
• оформлення судових справ;
• за дорученням судді готує проекти судових рішень, запитів, листів,ухвал та інших матеріалів, пов'язаних із розглядом конкретної справи.
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером досвід роботи з комп’ютером. Знання ,пакет MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet) досвід оформлення текстових документів, що містять таблиці, малюнки.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Комунікабельність, цілеспрямованість, відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, аналітичний склад розуму, працьовитість, врівноваженість, уважність, ініціативність.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Працівник для будь-якої роботи, Менеджер роботи з персоналом, Менеджер з продажу, ще 2 посади
Черкаси
Вища освіта
- Юрист, ФГ ,,Арій'', 6 років 3 місяці
Схожі кандидати
-
Адміністратор, секретар, оператор
Черкаси -
Помічник керівника
Черкаси -
Помічник директора
50000 грн, Черкаси -
Помічник керівника
Черкаси -
Секретар, діловод
Черкаси, Кропивницький -
Офіс-менеджер
17000 грн, Черкаси