• Файл

Оксана

HRD

Місто: Київ
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ключові досягнення:

• Понад 13 років професійного досвіду у HR сфері: побудова служби та управління hr-процесами (створення hr команди, підбір, адаптація, розвиток, навчання, мотивація, адміністрування, управління hr бюджетом), аналіз організаційної структури, вдосконалення системи взаємодії між підрозділами компанії, опис бізнес процесів, оптимізація штатної чисельності та ФОП.
• Досвід керівництва службою персоналу.
• Успішний досвід зовнішнього рекрутингу позицій усіх рівнів.
• Володію сучасними методами підбору, адаптації, навчання, розвитку та мотивації персоналу.
• Маю успішний досвід формування корпоративної культури.

Досвід роботи:

18.01.2022-25.12. 2024 р.р. – УХТ «Українські хімічні технології» (штат компанії 300 осіб)
https://www.uht.ua/
Лідер на ринку України з розробки та виробництва мийних та дезінфекційних засобів
Посада: HRD
1. Стратегічне управління персоналом:
• розробка та впровадження HR-стратегії відповідно до бізнес-цілей та для підтримки трансформаційних процесів.
2. Розробка та комунікація стратегії змін:
• забезпечення підтримки змін та адаптації команди до нових умов.
• аналіз впливу змін на співробітників: можливі скорочення, зміна посадових обов’язків, необхідність розробки нових компетенцій.
• формування стратегій утримання персоналу.
• організація програм підтримки (тренінги, адаптаційні програми, коучинг).
• аналіз ринку праці, визначення потреб у персоналі.
• розробка та впровадження ефективних систем адаптації нових співробітників.
• автоматизація HR-процесів
• мотивація та система оплати праці
• розробка систем грейдингу, KPI, OKR для оцінки ефективності роботи.
• впровадження систем нематеріальної мотивації (корпоративні заходи, соціальні пакети).
3. Навчання та розвиток персоналу
• оцінка компетенцій працівників та визначення потреб у навчанні.
• організація тренінгів, наставництво.
• взаємодія з НЗ для підготовки спеціалістів.
4. Контроль ведення кадрового документообігу, відповідно до трудового законодавства та охорони праці.
5. Побудова ефективної комунікації
• забезпечення прозорого обміну інформацією між учасниками команди.
• впровадження agile-методологій
6. Конфлікт-менеджмент та підтримка. Виконання функції медіатора у складних ситуаціях.
7. Бюджетування.

13.09.2021 – 07.2022 ГК ODG Development (штат компанії 250 осіб).
Діяльність компанії призупинена в звꞌязку з військовим станом.
https://odg-development.com.ua/
https://www.oclub.com.ua/

Будівництво та реалізація масштабних житлових масивів формату Mixed-Use з комплексною соціальною та комерційною інфраструктурою

Посада: HRD
1. Взаємодія та підтримання постійного діалогу з власниками згідно із поставленими цілями та стратегією розвитку компанії.
2. Розробка та впровадження HR стратегії.
3. Впровадження кадрової політики, формування та виконання HR бюджету, планування ФОП.
4. Вибудовування системи адаптації персоналу.
5. Автоматизація кадрової роботи.
6. Організація процесу пошуку; контроль процесу прийняття та звільнення працівників.
7. Проведення exit interview (офбординг).
8. Вибудовування ефективних комунікацій в компанії.
9. Успішне автоматизування HR процесів
10. Консультування керівної ланки компанії з метою пошуку раціональних рішень щодо управління людьми та реалізації їхнього потенціалу.

28.02.2017 – по 10.09.2021 ТОВ «MDM group» (штат компанії близько 200 осіб).
https://mdmgroup.com.ua/
https://manorm.ua/
Виробництво, торгівля.

Посада: Керівник відділу персоналу
Побудова HR процедур. Розробка та реалізація HR стратегії.

• Побудова та реалізація HR процесів в компанії;
• Розробка нормативної документації (інструкцій, положень, тощо, та подальше їхнє впровадження в компанії);
• Розробка та впровадження в компанії програми адаптації персоналу (онобордінг – день, «welcome book», розробка welcome- pack);
• Формування та підтримання корпоративної культури, популяризація традицій компанії;
• Організація командоутворюючих заходів, team-білдінги, спортивні корпоративні заходи: командні ігри, сплави, забіги, турніри;
• Організація та супровід благодійних та соціальних проєктів («Подаруй дитині свято», «Нагодуй друга», допомога притулку «Сіріус»; «Зробимо Україну чистою» із всеукраїнською екологічною громадською організацією; «Коробочка хоробрості» з БФ «Таблеточки.ЮА»; «Місто професій»);
• Робота з залученням та утриманням персоналу;
• Побудова комплексної системи внутрішнього навчання персоналу (розробка програм наставництва, аналіз потреб співробітників у навчанні);
• Організація системи зовнішнього навчання;
• Впровадження системи «5 S», як інструмента ощадливого виробництва в компанії;
• Бюджетування та керування витратами на персонал;
• Робота з HR брендом;
• Розробка та реалізація програм лояльності. Контроль та оцінка задоволеності персоналу (eNPS);
• Пошук та підбір персоналу (ТОП позиції та середня ланка);
• Аналіз причин плинності персоналу, розробка заходів щодо їі зниження;
• Супровід зарплатного проєкту компанії;
• Кадровий аудит та систематизація ведення кадрової документації ГК; контроль ведення кадрового діловодства відповідно до діючого законодавства України;
• Аналіз потреб у навчанні, складання щорічного плану на навчання персоналу;

27.04.2015 – 30.10.2017 ТОВ «VES – Media» (штат компанії 200 осіб).
http://www.ves-media.com/
контент-провайдер що надає всі види телематичних послуг на території країн СНД;
проєкт першого телевізійного ювелірного телемагазину в режимі прямого ефіру 24/7.

Посада: Керівник відділу персоналу

• Підбір персоналу, закриття ключових вакансій (керівники, спеціалісти);
• Аудит та систематизація ведення кадрової документації ГК;
• контроль ведення КД компанії відповідно до чинного законодавства України (положень, інструкцій, що регламентують документи);
• консультування персоналу з питань КЗпП України;
• Розробка нормативної документації: посадових інструкцій, положень про відділи, алгоритмів взаємодії між відділами;
• Організація корпоративних заходів;

30.07.2012 – 24.03.2015 ГК A.B.C. group company (штат компанії 300 осіб).
https://abc-center.com.ua/
найбільше в Україні професійне бюро перекладів та центр, що спеціалізується на корпоративному та індивідуальному навчанні 30 мовам.

Посада: Менеджер з персоналу
Організація роботи компанії за напрямками:
• Підбір персоналу, кадрове адміністрування, впровадження HR функцій відповідно до стратегічних цілей компанії.
• Забезпечення ефективного підбору персоналу;
• Реалізація мотиваційних програм для співробітників різного рівня;
• Виявлення потреби у навчанні, розвитку персоналу та організація тренінгів;
• Кадровий аудит та відновлення кадрового обліку;
• Ведення кадрового діловодства відповідно до чинного законодавства;
• Здійснення прийому, переміщення та звільнення працівників компанії відповідно до діючого законодавства України;
• Підтримка процесів адаптації персоналу;
• Консультативна допомога керівникам;
• Ведення зарплатного проєкту працівників компанії.

20.11.2009 – 28.07.2012 ТОВ «INTEGRITES» (штат компанії 350 осіб)
http://www.integrites.com/

Юридична компанія повного циклу з офісами в Україні та Казахстані, представництвами в Німеччині та Великобританії.

Посада: Менеджер з персоналу
• проведення повного комплексу заходів щодо залучення персоналу (погодження вимог до посад з керівниками структурних підрозділів, пошук та відбір, проведення співбесід, затвердження кандидатів, успішне закриття вакансій бек-офісу);
• проведення телефонних інтерв'ю і первинною оцінкою кандидатів;
• веденням бази даних кандидатів та формування кадрового резерву;
• організація виходу на роботу нових співробітників та повний цикл супутніх заходів, супровід кандидата в період адаптації;
• участь в інших проєктах відділу;
• участь в організації тімбілдингів, соціальних та благодійних проєктах;
• формування HR календаря;
• робота із студентами профільних вузів;

11.9.2006 - 25.10.2009 ТОВ «ЄВРОІНТЕРМЕДІА» (штат компанії 500 осіб)
Посада: Рекрутер
• активна участь у закритті вакансій різних напрямків;
• проведення співбесід;
• робота із job-сайтами, соц. мережами та спеціалізованими форумами, рекрутинговими агенціями, ВНЗ, ЦЗ щодо закриття вакансій;
• ведення внутрішньої бази кандидатів;
• первинна оцінка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, фінальних інтерв'ю з кандидатами;
• ведення звітності щодо процесу відбору персоналу.

30.11.2004 – 08.08.2006. Гімназія № 191 ім. Тичини.
https://www.gymnasia191.com.ua/
Посада: Практичний психолог

Освіта:
2000-2004 р.р. Московський Державний Соціальний Університет (МДСУ)
Факультет: Клінічної психології.

Додаткова освіта:
• KPI та OKR від Компаніі EY Ukraine 2023 рік.
• «Meeting point EDU» курс «Корпоративна культура». 2020 рік.
• Курс «Люди в організації. Трансформація HR-системи». 2019 рік. Kmbs
• Тренінг «Мотивація та розвиток персоналу» КК «IQ - ХОЛДІНГ» 2014 рік.
• Перший спеціалізований ТЦ «HR – майстер». Курс HR-Директор. 2013 рік.
• Курс «Кадрове діловодство. Побудова системи кадрового діловодства в компанії» 2012 рік.

Додаткова інформація:
• володіння ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office; Outlook; Lotus; 1С 7.7; 1С 8:3);
• знання оргтехніки; стандартів ділового листування;
• знання КЗпП України;
• навички публічних виступів, проведення тренінгів та семінарів;
• англійська –Intermediate level;
• водійські права категорії – В, наявність автомобіля;
• готовність до відряджень;
• рекомендації надам на вимогу.

Особисті якості:
Відповідальність, орієнтація на результат, креативність, вміння працювати в команді, стресостійкість, робота в умовах багатозадачності, амбітність, наполегливість в досягненні поставленої мети.

Інтереси:
Подорожі, їзда верхи, фотографія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: