• Файл

Наталія

Бухгалтер

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рубан Наталія Василівна

Дата народження: 24.03.1993 р. (32 рік)
Петропавлівська Борщагівка
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера (дистанційно, неповна зайнятість, сумісництво).
Бажаний рівень зарплати: 40 000 грн. – основне місце роботи
або від 15 000 грн. - неповна зайнятість за сумісництвом.
Освіта:
вересень 2011 р. – квітень 2014 р., Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2008 р. – червень 2011 р., Лубенський фінансово-економічний коледж ПДАА, спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом молодшого спеціаліста (очна форма навчання).
Додаткова освіта:
2015 р. – Сертифікований курс Використання прикладного рішення «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія с/г підприємства для України» (1 місяць)
Досвід роботи:
Бухгалтер
листопад 2024 р. – по даний час АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ «ЮФ «КФН» (консалтинг).
Функціональні обов’язки: ведення повного циклу податкового та бухгалтерського обліку чотирьох ТОВ на загальній системі оподаткування з ПДВ.

Бухгалтер
травень 2018 р. – листопад 2024 р. ПП «АГРО-СПЕЦ-ЗАПЧАСТИНА» (оптова торгівля).
Функціональні обов’язки:
– виписка податкових накладних та розрахунків коригування по податковим зобов’язанням;
– розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
– здійснення платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
– звірка взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
– проведення надходження ТМЦ, послуг;
– облік взаєморозрахунків з постачальниками (проведення актів звірок);
– контроль погашення кредитів та лізингових платежів;
– формування реєстрів, контроль наявності оригіналів документів та правильності їх оформлення;
– інші завдання головного бухгалтера.

Бухгалтер
травень 2016 р. – березень 2018 р. ТОВ «ДК-Агро» (сільське господарство).
Функціональні обов’язки:
– облік МТФ;
– виплата орендної плати за паї;
– списання ТМЦ по складах;
– оформлення наказів, внутрішніх положень, інструкцій;
– облік розрахунків з підзвітними особами;
– облік взаєморозрахунків з постачальниками (проведення актів звірок);
– ведення кадрової документації;
– інші завдання головного бухгалтера.

Консультант
листопад 2015 р. – квітень 2016 р. ТОВ «TEAM 247».
Функціональні обов’язки:
– консультація покупців;
– складання звітності продажів;
– відвідування тренінгів та проходження тестів для підтвердження рівня знань.

Головний бухгалтер (єдиний)
травень 2013 р. – вересень 2015 р. ТОВ «Новодавидівське» (сільське господарство).
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;
– контроль формування собівартості готової продукції;
– нарахування і розрахунок заробітної плати, кадровий облік;
– виписка податкових накладних та формування податкового кредиту;
– облік ТМЦ, основних засобів, витрат, ведення касових операцій;
– нарахування та виплата орендної плати за паї, робота з пайщиками;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності для керівництва по ключовим показникам роботи, планування та контроль бюджету підприємства;
– облік кредитів, кредитних ліній, овердрафтів та формування всіх документів щодо надання кредитів.

Бухгалтер
серпень 2012 р. – квітень 2013 р. ТОВ «Новодавидівське» (сільське господарство).
Функціональні обов’язки:
– виписка первинних документів;
– нарахування та виплата орендної плати за паї, робота з пайщиками;
– нарахування і виплата заробітної плати;
– складання звітів в Статистику;
– ведення кадрової документації.

Консультант
червень 2011 р. – грудень 2011 р. ТОВ «А-Групп».
Функціональні обов’язки:
– консультація покупців;
– складання звітності продажів;
– відвідування тренінгів та проходження тестів для підтвердження рівня знань.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С УТП, 1С Бухгалтерія с/г підприємства для України, BAF, BAS, Медок, Сота);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– уміння працювати в системі “Клієнт-Банк”, Електронний кабінет платника податків;
– знання податкового законодавства;
– уміння працювати в команді;
– освіта професійного бухгалтера;
– грамотна письмова і усна мова.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, ввічливість, зосередженість на результаті, уважність до деталей, дисциплінованість, пунктуальність, чесність, вміння слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня;
Діти: немає;
Посвідчення водія: категорія Б.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: