• Файл

Alexander

Менеджер проєктів

Вік:
30 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

telegram: t.me/yashsih_all

Яшиш Олександр, 29 років

Я працював в менеджменті проектів понад 4 роки: на керівній посаді у
сфері послуг офлайн, та на технічно – операційному супроводі в e-
Commerce проектах. Досвідчений в співпраці із зацікавленими
сторонами, оцінці ризиків і формуванні стратегії. Я представляв та
впроваджував плани проектів і маю гнучкий підхід до проектної
методології.

Тепер бажаю продовжити розвиток саме у професії Project Manager.

Досвід роботи
Pharma Luxe, Formula zdorov.ya, Nutra Opt, UX Web Bot: Дистанційно –
Бізнес асистент керівника

Лютий 2023 – Квітень 2025

Обов’язки:
 Вів супровід роботи CRM Bitrix24, Trello та Zoho СRM (створював/коригував
воронки, налаштовував структуру компанії та доступи за посадою, оформляв та
контролював виконання завдань всередені CRM).

 Підготовлював регламенти для співробітників (меморандум по мотивації, список
обов’язків, системи вертикального контролю).

 Підготовлював онлайн зустрічі співробітників (створення зум конференцій,
розсилання запрошень та нагадувань, отримання підтверджень), вів запис,
перетворював тези з нарад в задачі в CRM.

 HR напрям: створював профіль посади, складав анкету та розташовував на
ворк.юа, фільтрував відгуки кандидатів, проводив первинні співбесіди.

 Підготовлював та розміщював відео та фото контент у соц. мережах.

 Записував корокті відеомануали.

Долина Альпак: Харків – Керівник проекту

Серпень 2020 – Лютий 2022

Досягнення/обов’язки:
 Підготував проект до запуску: створив ідею, коротко- та довгострокові плани
розвитку проекту.
 Проаналізував цільовий сегмент. Розробив і впровадив бізнес-модель, бізнес-
процес і брендінг.
 Організував технічне забезпечення проекту та керував матеріальними
надходженнями.
 Проводив планування та оцінку завдань.
 Вів проектну документацію.
 Створив і підтримував бачення проекту та дорожню карту протягом його
життєвого циклу.
 Сформував команду та збільшив її (10-15). Проводив їх навчання.
 Керував командою та був на зв’язку сім днів на тиждень (5 днів на тиждень
офлайн та два дні онлайн).
 Проводив 1:1 і щоденні, щотижневі зустрічі зі співробітниками.
 Постійно переглядав існуючу модель роботи через пряме спілкування з
клієнтами та моніторинг відгуків в Інтернеті.
 Використовував отримані дані для покращення якості послуг, підвищення
цінності продукту і, як наслідок – збільшення прибутку для забезпечення
виконання плану.
 Знаходив вихід у конфліктних ситуаціях та надавав психологічну підтримку та
мотивацію співробітників.
 За один сезон розвинувся з соціально-грантового проекту з недостатнім
фінансуванням у відомий заклад нашого та сусідніх регіонів з високим рівнем
лояльності.

Фельдман Екопарк: Харків – Керівник гуртка «Театр дітей та тварин»

Травень 2018 – Серпень 2020
 Керував гуртком юних натуралістів.

 Розробляв та втілював програму дитячого гуртка
 Організував дозвілля дітей та забезпечив безпечне знайомство з домашніми
тваринами. Формував правильну поведінку дітей одне з одним та тваринами.
 Створював можливості для саморозвитку дітей, сприяв розкриттю їх наукового,
театрального та творчого потенціалу.

Освіта:
Харківський національний економічний університет – Факультет
міжнародних економічних відносин

2012 - 2017, диплом спеціаліста, спеціальність «Міжнародна економіка»

Курс менеджера проекту в Genius Space
Березень 2022 – Квітень 2022.

Навички:
 Аналіз потреб клієнта та формування технічних завдань для команди;

 Керівництво командою;

 Налагодження системних процесів для команди (регламенти, система адаптації);

 Управління ризиками проекту;

 Планування проекту;

 Переговори;

 Робота з документацією та стандартом: розробка графіків, скриптів у
спілкуванні з клієнтами, розробка супровідних матеріалів;
 Фінансові звіти, управління зарплатою;

 Розуміння різних моделей управління – Agie (Scrum, Kanban) і Waterfall.

Мови:
Німецька - GOETHE-ZERTIFIKAT A2
Англійська – Базовий рівень
Українська – Носій рідної мови
Російська – Носій рідної мови

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: