- PRO
Владислав
Team Lead
- Розглядає посади:
- Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, Руководитель отдела продаж, Руководитель отдела качества, Project-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13348807/
Досвід роботи
Team Lead
з 06.2022 по 04.2025
(2 роки 10 місяців)
NDA, Удаленно (IT)
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.
- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.
- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.
- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.
- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.
- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.
- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.
- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків
CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom
Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel
Системи управління знаннями: Confluence
Трекери завдань: Jira
Support manager
з 03.2021 по 05.2022
(1 рік 2 місяці)
BotHelp, Удаленно (IT)
- Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest
Support manager
з 12.2018 по 01.2021
(2 роки 1 місяць)
Gambling project, Удаленно (IT)
- Технічна підтримка іноземних клієнтів по листуванню англійською мовою
- Продажі та консультування
- Робота в унікальнiй CRM системі
- Складання звітності
- Обов'язки тім Ліда
- Одні з кращих результатів в команді
- Створення посібників для користувачів
- Аналітика поведінки користувачів і складання пропозицій щодо поліпшення ефективності роботи відділу
Освіта
Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко
Информационных технологий, Киев
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)
Знання і навички
- MS Office Picture Manager
- Express
- Створення чат-ботів
- Ведення онлайн-чатів
- Пунктуальність
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Jira
- Slack
- Ведення CRM
- Управление командой
- Creatio
- MS Excel
- Project management
- Репутація
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Повна зайнятість
- Team lead, NDA, 2 роки 11 місяців
- Support manager, BotHelp, 1 рік 2 місяці
- PRO
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Customer support, PAGA GAMES, 2 роки 9 місяців
- Customer support, BotHelp, 1 рік 2 місяці
- PRO
Розглядає посади: QC specialist, Тим лід, Менеджер з якості
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Quality control of support, NDA, 3 роки
- Customer support, BotHelp, 1 рік 2 місяці
Схожі кандидати
-
Team lead
Київ -
Тім лід
Київ, Дистанційно -
Team lead
Київ -
Тім лід
15000 грн, Київ -
Team leader PPC
110000 грн, Київ -
Team leader
30000 грн, Київ, Дистанційно