• PRO

Владислав

Team Lead

Розглядає посади:
Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, Руководитель отдела продаж, Руководитель отдела качества, Project-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Team Lead

з 06.2022 по 04.2025 (2 роки 10 місяців)
NDA, Удаленно (IT)

Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.


-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.

- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.

- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.

- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.

- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.

- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.

- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.

- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків

CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom

Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel

Системи управління знаннями: Confluence

Трекери завдань: Jira

Support manager

з 03.2021 по 05.2022 (1 рік 2 місяці)
BotHelp, Удаленно (IT)

- Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest

Support manager

з 12.2018 по 01.2021 (2 роки 1 місяць)
Gambling project, Удаленно (IT)

- Технічна підтримка іноземних клієнтів по листуванню англійською мовою
- Продажі та консультування
- Робота в унікальнiй CRM системі
- Складання звітності
- Обов'язки тім Ліда
- Одні з кращих результатів в команді
- Створення посібників для користувачів
- Аналітика поведінки користувачів і складання пропозицій щодо поліпшення ефективності роботи відділу

Освіта

Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко

Информационных технологий, Киев
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Знання і навички

  • MS Office Picture Manager
  • Express
  • Створення чат-ботів
  • Ведення онлайн-чатів
  • Пунктуальність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Швидкий набір тексту
  • Jira
  • Slack
  • Ведення CRM
  • Управление командой
  • Creatio
  • MS Excel
  • Project management
  • Репутація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: