- Файл
Марина
Адміністратор, діловод
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13348957/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Марина Левчишина
Адреса 02068 Київ
Номер телефону [
Email [
ПРОФІЛЬ
Я - діловод з великим досвідом у сфері ведення документообігу та забезпечення ефективного функціонування
організації.
Ключові навички:
Ведення документообігу: Досвід у створенні, обробці та зберіганні різноманітних документів, включаючи листи,
договори, заяви, звіти та іншу документацію. Знання процедур, стандартів та правил, що регулюють документообіг,
для забезпечення відповідності вимогам законодавства та організації.
Організаційні здібності: Вміння розподіляти завдання та планувати робочі процеси для забезпечення ефективного
виконання роботи. Здатність до управління часом та ресурсами для досягнення поставлених цілей.
Конфіденційність: Розуміння важливості дотримання конфіденційності при обробці інформації та дотримання
встановлених процедур з охорони даних. Здатність до обробки конфіденційної інформації з уважністю та
дбайливістю.
Технологічна грамотність: Маю досвід роботи з різними програмними продуктами, у тому числі з управління
відносинами з клієнтами (CRM), Microsoft office тощо. Вмію швидко освоювати нові технології та впроваджувати їх
для підвищення ефективності роботи.
ДОСВІД РОБОТИ
гру 2014 - кві 2018 Молодший юрист з відділу стягнення дебіторської заборгованості
ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ.», Київ
В мої обов'язки входило:
Ведення телефонних переговорів із Клієнтами та третіми особами щодо врегулювання
питань простроченої заборгованості;
Консультації щодо способів погашення заборгованості;
Мотивація клієнтів на оплату заборгованості виключно у коректній формі;
Фіксація результатів контактів у CRM;
кві 2018 - чер 2022 Директор департаменту організаційної документації і контролю
ПрАТ "ВНЗ "МАУП", Київ
В мої обов'язки входило:
прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації;
підготовка проектів наказів та розпоряджень з основної діяльності;
контроль за роботою підлеглих мені осіб;
зберігання та використання печаток та штампів організації;
взаємодіяти з іншими підрозділами компанії.
лип 2022 - тра 2023 Фахівець відділу документації
АТ "Універсал банк", Київ
В мої обов'язки входило:
Обробка (сканування, реєстрація, відправка виконавцям) отриманої вхідної
документації від співробітників відділень за допомогою електронної пошти, або
листонош/кур'єрів, електронним вузлом;
Робота з електронною поштою відділу, обробка запитів;
Контроль вчасного виконання резолюцій по зареєстрованій вхідній кореспонденції
Банку;
Реєстрація наказів та розпоряджень;
Ведення обліку та організація збереження наказів і розпоряджень;
Реєстрація вихідної кореспонденції Банку;
Зберігання вхідної / вихідної зареєстрованої документації Банку, ведення журналів
реєстрації кореспонденції;
Заміна секретаря ресепшена
Архівування. Підготовка документів до зшиву, зшив, опис та передача у архів по
створеному акту.
вер 2023 - лип 2023
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
2008 - 2012 Бакалавр
Міжгалузева Академія Управління, Київ
Спеціальність: Право
2012 - 2013 Магістр
Міжгалузева Академія Управління, Київ
Спеціальність: Правоохоронна та комерційна діяльність
Диплом з відзнакою
Схожі кандидати
-
Администратор
25000 грн, Київ -
Адміністратор
25000 грн, Київ, Вінниця -
Юрист, діловод
30000 грн, Київ, Житомир -
Діловод
30000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 4 міста -
Адміністратор
Київ, Бровари -
Архіваріус
27000 грн, Київ