- Файл
Ріта
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Спеціаліст з виготовлення зовнішньої реклами
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13351942/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані:
Дата народження: 11.06.1985 (39 років)
Місто: смт.Високий, Харківська обл.
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта: (2000-2004р) «Харківський ордена «Знак пошани» електромеханічний технікум транспортного будівництва»
Досвід роботи:
Менеджер з адміністративної діяльності
09.2023 – 12.2024 (1.2 роки) – ТОВ «Аттика»
(Торгова мережа магазинів АТТИКА)
1.Займалась комплексним управлінням холодильного обладнання:
• Облік в 1с;
• Організація постачання ХО на торгові точки;
• Організація закупки ХО на нові ТТ;
• Контроль своєчасного ремонту;
2. Замовлення у постачальників скляних кубів для снеків на нові ТТ.
3. Замовлення спецодягу.
4. Виконувала різноманітні доручення керівника (збір інформації від кураторів ТТ, торгових точок, звіти і тощо).
5.Приймала активну участь у відкритті мінімаркету та в подальшому забезпечувала функціонування торгової точки.
Менеджер зі збуту:
01.2008 – 07.2023 (15 років) - ТОВ «Теркурій-Схід»
(Шкарпеткове виробництво)
До моїх обов’язків входило:
• Робота з базою 1С (прихід, рахунок, витрати, повернення, акти звірок);
• Робота з клієнтами (замовлення, індивідуальне замовлення B2B, ведення клієнта від взірця до відправки товару, підписання договорів, контроль повернення документів);
• Контроль оплат;
• Нарахування заробітної плати в Excel;
• Закупка пакувальних матеріалів;
• Розрахунки з постачальниками;
• Ведення витрат діяльності;
• Забезпечення офісу життєдіяльності (замовлення канцтоварів,води);
• Щомісячні звіти
Оператор ПК:
02.2006 – 11.2007 (1рік 9 міс) - ТОВ «ПЛЮС-РОСС»
Виробництво з виготовлення холодильного обладнання.
До моїх обов’язків входило:
• Нарахування заробітної плати в Excel;
• Заповнення паспортів на холодильне обладнання;
• Замовлення канцтоварів.
Комірник:
06.2004 – 02.2006 (1рік 8 міс) – « Харківський завод агрегатних верстатів»
До моїх обов’язків входило:
• Зберігання товарів на складі;
• Приймання та відвантаження товарів;
• Організація та контроль за складськими товарами;
• Ведення складського обліку.
Професійні навички:
• Вмію вибудовувати довірливі та продуктивні відносини з постачальниками та клієнтами.
• Впевнений користувач 1С, Підприємство 8.3,
• Excel, Word, Coral, Paint;
• Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією;
• Комунікабельність і досвід роботи в команді;
• Здатність працювати в багатозадачному режимі;
• Уміння самостійно організовувати свій робочий день і розставляти пріоритети.
Особисті якості:
• Навчальність, відповідальність, уважність, працьовитість, добро зичність, лояльність.
Схожі кандидати
-
Діловод, секретар, інспектор
Харків -
Секретар керівника
20000 грн, Харків -
Ассистент руководителя
19000 грн, Харків, Київ -
Діловод, секретар, адміністратор
18000 грн, Харків -
Офіс-менеджер
Харків -
Офіс-менеджер
25000 грн, Харків