• Файл

Наталья

HR BP, HRD, координатор проєктів, операційний директор

Розглядає посади:
HR BP, HRD, координатор проєктів, операційний директор, Керівник проєкту, Керівник освітнього проєкту, Директор благодійного фонду, Керівник напряму
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Альжанова Наталія

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)Голосіївський р-н. м.Київ

Професійний Профіль: Результативно-орієнтований керівник та HR-професіонал з понад 20-річним досвідом в управлінні персоналом та бізнесом. Має підтверджені досягнення у створенні ефективних HR-систем, оптимізації організаційних процесів та розвитку команд, що сприяють досягненню стратегічних цілей компанії.

Ціль: зайняти посаду координатора проєктів, фахівця з управління персоналом, HR, HRD, HR Generalist у стабільній компанії яка розвивається, HR-супровід бізнесу.

Місія: знайти позицію, де мій досвід в HR та управлінні допоможе компанії створити ефективну систему управління персоналом, оптимізувати процеси та досягти поставлених цілей.

Ключові Навички
Hard Skills (Тверді навички):
• Операційне управління та управління проектами.
• Оптимізація бізнес-процесів.
• Управління внутрішніми комунікаціями.
• Управління повним циклом підбору персоналу (розробка вакансій, скринінг, співбесіди, оцінка).
• Управління продуктивністю (Performance Management).
• Проведення тренінгів та семінарів, бізнес-консультування.
• Управління фінансами.
• Розробка внутрішніх політик, положень, посадових інструкцій.
• Управління навчанням та розвитком персоналу.
• Володіння MS Office (Teams, Planner, Word, Excel, PowerPoint, Діаграми Ганта, CRM)
Soft Skills (М'які навички):
• Організаційні навички.
• Лідерство.
• Навички планування та постановки цілей.
• Вирішення проблем.
• Прийняття рішень.
• Емпатія.
• Кризостійкість.
• Стратегічне мислення.
• Комунікація (письмова та усна), публічні виступи.
• Навички міжособистісного спілкування.
Досвід роботи

З 12.02.24 по теперішній час
HR director Асоціація Ягідників України та Інноваційне Фермерство Кооперації та БФ БО Світ жінок. Координатор проекту «Місце надії Україна».
• Реалізація та покращення основних HR процесів в компанії: onboarding, retention, training, performance management & evaluation, offboarding, events, проведення welcome-day, (консультативна підтримка в період випробувального терміну)
• Адаптація та onboarding нових співробітників.
• Управління продуктивністю (Performance Management) –безперервне покращення організаційної продуктивності шляхом розвитку команд та навчання персоналу.
• Ведення документації в т.ч. Особових справ співробітників.
• Зміцнення корпоративної прихильності працівників та підтримка ментального здоров’я працівників та топменеджерів (work life balance, управління стресом, психологічна підтримка).
• Розробка детального плану та контроль роботи регіональних офісів.
• Формування проектної команди, координація роботи та розподіл завдань між її членами.
• Планування, координація та виконання заходів, в рамках проєкту.
• Забезпечення та підтримка ефективної комунікації між усіма учасниками проекту.
• Проведення тренінгів для команди та бефенеціарів проекту.

З 18.10.23 по 01.12.23
HR Generalist, Директор з персоналу (проектна робота) Міжнародна Благодійна Організація «Надія і житло для людей» до100 чоловік
З 20.02.23 по 16.10.23
HR Generalist, Старший менеджер (управитель) з персоналу (у підпорядкування інспектор з кадрів та рекрутер)
Група компаній Статус Груп (будівництво, агро, щебневий кар’єр) до 300 чоловік
З 10.02.2013 по 20.02.2022
Тренер, бізнес- консультант ТОВ Центр Томалогії (Tomalogy Center)

З 20.08.21 по 21.02.22
Заступник генерального директора з управління персоналом (з функціями операційного директора)
ТОВ Фірма Цеоліт (агро, виробництво рідких добрив)до 150 чоловік

Загальний досвід управління в напрямках ресторанного, готельного бізнесу та конференц сервісу складає більше 17 років.
• ТОВ Прайм Лаб Тек Агрохімічна лабораторія з міжнародною акредитацією.
• ТОВ «Фуд Сіті» Управляючий директор мережі.
• ПП «Провіант – К» Київ, Адміністративний директор.
• ТОВ «Девелопмент Інвест-2», Кризовий менеджер.
• Київська Регіональна Мережа ресторанів «Піца Челентано» Директор.
• ЧП «Фірма Дайленко» Фітнес-центр «Софійский» (сегмент Преміум) Директор.
• Ресторан української кухні «Казачок», Мережа «Козирная карта» Директор.

Освіта
1995-2001 НУХТ (НаціональнийУніверситет Харчових Технологій)
Факультет технології продуктів харчування та готельно-ресторанної справи. 2006-2012 Приватна школа сучасної психології "Центр Томалогії".
Школа бізнес тренерів та консультантів.

Додаткова освіта
2009-2010 «Бізнес школа управління» FFS Системи швидкого харчування. м. Львів 2012 Центр бізнес навчання Golden Staff Менеджмент, управління.
2015 Open Mind Technologies Тренінг-інтенсив «Управління ресурсним станом»
2024 CAFOD та Christian Aid (Велика Британія) Тренінг «Вступ до особистісно-орієнтованої підтримки»
2024 UpPro School (Ізраїль) «Основи когнітивно-поведінкової терапії (КПТ)»
2025 Depaul Ukraine, Alliance for Public Health (APH) and the NGO Resource Center (NGORC)
«Вступ до особистісно-орієнтованої підтримки»
«Вступ до травмоінформованої практики»
«Вторинна травма та стійкість персоналу/волонтерів»
«Дотримання професійних кордонів»
«Погляд керівника: профілактика професійного вигорання»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: