- Файл
Вікторія
Administrative Assistant (Accounting, Billing, Support)
- Розглядає посади:
- Administrative Assistant (Accounting, Billing, Support), Адміністратор, Back office specialist, Internet communication manager, Sales representative, Sales manager, Візовий менеджер, Client manager, Tourism manager, Reservation manager
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13376890/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
КИЇВ, УКРАЇНА ● [
Київ, Україна
[
victory183120@gmail.com
НАВИЧКИ
Microsoft Office
Microsoft Excel
Відмінні комунікативні навички
Відмінні навички обслуговування клієнтів
Навички багатозадачності
Здатність працювати під тиском
Облік
Навички тайм-менеджменту
Навички вирішення проблем
МОВИ
Англійська
Українська
Російська
Іспанська
ська
ПРОФІЛЬ
Динамічний професіонал з понад 15-річним різноманітним досвідом у взаєминах з громадськістю, управлінні та адміністративній підтримці, що постійно забезпечує значні результати в продажах, маркетингу та обслуговуванні клієнтів. Експерт в розробці та впровадженні стратегічних планів, управлінні бюджетами та зміцненні відносин з ключовими зацікавленими сторонами. Демонструє виняткову адаптивність, здатність до розв'язання проблем та зобов'язання до якості та задоволеності клієнтів. Володіє навичками роботи з Microsoft Office та Excel, Облік, має відмінні комунікаційні навички, що покращують взаємодію та співпрацю. Вільно володіє англійською мовою як в усному, так і в письмовому вигляді. ЧПристрасно ставиться до створення позитивного досвіду, що сприяє успіху та розвитку організації.
ТРУДОВИЙ ДОСВІД
Back Support, Перекладач, Київ, Україна
Травень 2024 —Червень 2024 (дістанційно)
● Обробка входящої корреспонденціі, emails, tickets, переклад з англійської іноді іспанської та французької
● Відповіді на листи, вирішенні складних та конфліктих ситуацій
● По необхідності контактування клієнтів через інтернет телефонну систему
● Підготовка щодених звітів
Персональний Асистент, Малага, Іспанія
Січень 2020 —Серпень 2023
● Надавання індивідуальної допомоги професійний особі в бізнесових та особистих умовах
● Керування та організація щоденного графіка, зустрічі, організація подорожей
● Проведення дослідження на різні теми
● Організовування тимчасової оренди нерухомості на Коста-дель-Соль та Коста-Бланка
● Організовування приватного водія
● Допомого в особистих справах та дорученнях, таких як покупки, бронювання та координація домашніх справ
● Моніторинг витрат та введення платежів
● Оброблення конфіденційної та чутливої інформації з дискретністю та професіоналізмом
Менеджер at Nuvoriana SL, Fuengirola, Іспанія
Жовтень 2015 — Листопад 2019
● Керування всіма реконструкціями та бізнес аспектами підприємства громадського харчування , забезпечуючи оновлення ліцензій та відповідність чинному законодавству
● Встановлення та забезпечення контролю якості та безпеки
● Ведення переговорів з постачальниками, інвентаризація, повторне замовлення запасів
● Управління бюджетами, встановлення цілей, маркетинг та акції
● Найм та навчання персоналу з 5 осіб для надання відмінного обслуговування відвідувачам, складання розкладу, облік, нарахування зарплати
● Керування ЗМІ, Trip Advisor та Facebook; прийом бронювань для приватних подій
Асистент зі зв'язків з громадськістю (продажі, оренда та маркетинг) в Amica Mature Lifestyle Inc., Торонто, Канада
Січень 2012 — Вересень 2015
● Підтримування та оновлювання повністю заповнену та актуальну базу даних, управління потенційними клієнтами та перспективами, яка включає потенційних клієнтів, впливових осіб у спільноті, членів родини, фінансових служителів, державних службовців, агентів з нерухомості, фінансових планувальники, засоби масової інформації; забезпечування заповнення звітів про трафік, бронювання квартир та номерів для гостей та інших звітів відповідно до вимог корпоративного маркетингу
● Приймання і участь у розробці та впровадженні річних і квартальних планів, продажів і маркетингу
● Слідкування та введення списків очікування потенціальних клієнтів
● Тісна співпраця з обслуговувальною компанією, мувінговою компанією та декораторами для підготовки квартир для нового мешканця
● Підтримка та актуальні знання про доступність, статус та пропозиції конкурентів
● Бронювання та проведення екскурсії по Amica з потенційними клієнтами, сім'ями та громадськими впливовими особами
● Допомага в загальному процесі оренди від початку до кінця - від потенційного клієнта до резидента
Спеціаліст з Дебіторської Заборгованості та Стягнення в Toronto HealthCare Inc., Торонто, Канада
Вереснь 2009 — Квітень 2011
● Стягнення та звірка максимальної суми прострочених коштів з мультиплікаторних страхових компаній
● Видання листів із зобов'язаннями щодо оплати
● Введення точного обліку страхової виплати
● Відповідальність за моніторинг та ведення призначених облікових записів
● Виконування інших покладених завдань та обов'язків, необхідних для підтримки Відділу Дебіторської Заборгованості
Адміністративний Асистент у LifeMark Health Group, Торонто, Канада
Червень 2007 — Червень 2009
● Отримання інформації з Інтернету та введення платіжної інформації в систему PBA/систему Life Mark Пацієнтів та звірку
● Надіслання білінгу до OHIP/Міністерства Охорони Здоров'я
● Завантаження та вивантаження помилок, звітів про підтвердження та звітів про платежі
● Заповнення та узгодження звітів про кредидорську заборгованність на щотижневій основі
● Первинний контакт з консультантами та сервісними установами
● Загальні обов'язки канцелярії (відповідь на телефонні дзвінки, електронна пошта, подача документів, ксерокопіювання/факсимільний зв'язок, кур'єрська пошта)
ОСВІТА
Диплом, Regal Constellations College of Hospitality, Торонто, Канада
1998 — May 1999
Диплом Готельного та Ресторанного Менеджменту
Диплом, Concordia College , Торонто, Канада
September 2006 — April 2007
Диплом : Компютеризований Облік та Бізнес Комунікації. Закінчено з відзнакою
Онтарійський Коледж по Нерухомості, Торонто, Канада
Червень 2011 — Грудень 2011 (незакінчений)
ДОВІДКИ
Довідки та рекомендації доступні за запитом
Інші резюме цього кандидата
- Візитка
Розглядає посади: Координатор продажів (підтримка клієнтів), помічник бухгалтера, Administrator, Перекладач англійської
Київ
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Київ -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Секретар
20000 грн, Київ, Баришівка, Бориспіль -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Асистент керівника
Київ -
Офіс-менеджер
Київ