• Файл

Світлана

Заступник головного бухгалтера

Вік:
48 років
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
на посаду заступник головного бухгалтера

Ім‘я, по батькові, прізвище: Маринченко Світлана Михайлівна
Дата народження: 14 січня 1977 року
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: вища
Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація бухгалтер-аналітик, закінчила у 2006 році.

Досвід роботи:

1995—1996 рр. — МП «Кондитер», бухгалтер (облік первинної документації)
1996—2000 рр. — ПП «Грін пайн», головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
2001—2002 рр. — Підприємство «Укрінвальпром», головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
Працювала за сумісництвом в ТОВ «Гелікон головним (єдиним) бухгалтером
2003—2004 рр. —ПП «Верстатник», головний бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік)
2005—2010 рр. —ЗАТ АСК «Інго Україна», головний бухгалтер Чернігівської філії (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності)
2012—2017 рр. —ФОП Байда Т.В.,бухгалтер (ведення управлінського та податкового обліку, подання звітності)
2017—2025 рр. —ФОП Ячменьова Т.В, бухгалтер (ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку, подання звітності, кадровий облік), з 2018 року переведена на посаду менеджер (управитель) з адміністративної діяльності (ведення управлінського обліку, звітність для власника, логістика, звіряння розрахунків, складський облік, управління персоналом)
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія);
– володіння оргтехнікою: принтер, сканер
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: незаміжня.
Діти: так (дорослі)
Можливість відряджень: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: