• Файл

Дмитро

Керівник з логістики

Розглядає посади:
Керівник з логістики, Керівник відділу
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Поліщук Дмитро Геннадійович

Дата народження: 15 травня 1980 року
Проживання: м.Київ
Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Вища.Технічна


Професійний досвід
• Операційне управління підрозділом
• Планування чисельності персоналу
• Підбір персоналу
• Впровадження мотиваційних програм та нарахування заробітної плати підлеглим
• Формування та контроль виконання бюджету витрат
• Проведення переговорів щодо умов співробітництва та підписання контрактів з національними мережами та дистрибуторами
• Планування продажів: місяць, квартал, рік
• Планування виробництва
• Організація логістичного ланцюгу між виробничими майданчиками та складами регіону.
• Проведення переговорів щодо умов співпраці та підписання контрактів з перевізниками, орендаторами та складами Outsourcing
• Забезпечення транспортом для доставки продукції
• Організація та контроль роботи зі складами та доставкою товару
• Розробка та впровадження ефективних стратегій логістики, що забезпечували своєчасну доставку товару
• Організація доставки продукції по регіонам України (12 областей), розподільчим центрам мереж та роздрібній мережі Київського регіону.
• Аналіз та оптимізація логістичних процесів

Досвід роботи:
04.2024 – 04.2025
ТОВ «Асканія-Пак»
Начальник відділу логістики
• Введення в експлуатацію холодного складу;
• Організація процесів взаємодії між департаментами: виробництво/логістика/закупки/планування/комерція;
• Формування та контроль бюджету відділу логістики, включаючи: доставку, зберігання та ФОП;
• Аналіз транспортних та складських витрат;
• Оптимізація транспортних та складських процесів;
• Організація та контроль роботи складів (готової продукції, сировини, матеріалів), інвентаризації, партійний облік;
• Використання принципів Lean для покращення процесів;
• Розробка та впровадження стратегій для покращення відповідності GMP (Good Manufacturing Practice).

07.2010 – 01.2024
ТОВ «КОМО Україна»
Керівник Київського структурного підрозділу

• Формування нового структурного підрозділу;
• Формування стратегічного та тактичного планів розвитку філії;
• Вирішення кадрових питань: підбір персоналу, оформлення працівників (введення на посаду);
• Аналіз фінансової та господарської діяльності компанії;
• Адаптація, мотивація та координація нових співробітників;
• Контроль, планування та організація діяльності підрозділу;
• Взаємодія з органами контролю;
• Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей. Організація та контроль безперебійності та продуктивності щоденної роботи управління логістики;
• Бюджетування витрат по напрямку логістики, контроль виконання бюджетних показників. Оптимізація логістичних витрат;
• Контроль якості та дотримання вимог термінів доставки вантажів по Україні.


05.2007 – 06.2010
ТОВ «Торговий Дім Західна молочна група» реалізація продуктів харчування ТМ КОМО, Гурманіка, Молочна Родина
Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

• Робота з національними мережами:
проведення переговорів, визначення умов співробітництва, обсягів займаної площі ТМ, розмірів маркетингового бюджету та форм маркетингової активності;
• корегування та підписання договорів, складання специфікацій та планограм;
• поточна робота з клієнтами: корегування специфікацій, організація маркетингових заходів, контроль за дебіторсько-кредиторською заборгованістю.
• Робота з дистриб'юторською мережею на території всієї України (мережа власних філій компанії, дистриб'ютори), проведення переговорів та організація співпраці з регіональними мережами, налагодження роботи національних мереж у регіонах, проведення тренінгів із торговою командою зі специфіки роботи з ключовими клієнтами.

01.2006 – 03.2007
ТОВ «Віста», м. Київ, виробництво продуктів харчування
Начальник відділу продажу по Україні

• Створення та керівництво відділом продажів, що складається з регіонального підрозділу та підрозділу по роботі з Київським регіоном;
• Регіональний підрозділ: 7 регіональних менеджерів, покриття-територія України;
• Київський підрозділ: робота з дистриб'ютором (м. Київ), пряма дистрибуція -6 менеджерів (роздрібні та оптові ринки, HoReCa, область) ;
• Функціональні обов'язки: керівництво відділом, підбір персоналу, формування цінової політики підприємства, формування рекламного бюджету, проведення переговорів із національними мережами супермаркетів.

05.2003 – 12.2005
ТОВ «Віста», м. Київ, виробництво продуктів харчування
Начальник відділу продажу м. Київ та Київська область

• Пряма дистрибуція м. Київ. Відділ продажу – 8 менеджерів;
• Робота по Київській області через субдистриб'юторів.

11.2001 – 04.2003
ТОВ «Віста» м. Київ, виробництво продуктів харчування
Торговий представник

• Ведення переговорів та укладання договорів;
• Подання та просування торгової марки «Віста». Участь у виставках;
• Керування постачання. Аналіз ринку.

06.2000 – 10.2001
Підприємницька діяльність.
• Основний напрямок – дистрибуція продуктів харчування (Полтавська та Харківська область). Ведучий бренд – ТМ Віста. Управління мережею роздрібних магазинів.

Особисті якості:
• стратегічне та аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, відповідальність, цілеспрямованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: