• Файл

Олена

Адміністратор

Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Логозинська Олена Вікторівна
м. Київ, Оболонський р-н;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 10.08.1977 р.;
Сімейний стан: розлучена, маю доньок 26 та 16 років.
Мета:
Шукаю можливість реалізувати свій багаторічний досвід у сфері адміністративного та кадрового супроводу на посаді адміністратора медичного закладу. Маю навички організації ефективної роботи персоналу, ведення документації, комунікації з співробітниками та контролю щоденних операційних процесів. Орієнтована на якісне обслуговування, порядок та злагоджену роботу колективу.

Освіта:
📘 Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
2018 — Магістр, облік і оподаткування
2017 — Бакалавр, облік і аудит

📘 Маріупольський будівельний технікум
2007 — Спеціальність: бухгалтерський облік

Досвід роботи:
04.2020 – 06.2024 - Бухгалтер / Адміністративний супровід.
ККП «МБТІ – Маріупольська нерухомість», м. Маріуполь.
• Ведення кадрової документації: табелювання, прийом/звільнення співробітників
• Розрахунок щомісячної оплати послуг, виставлення квитанцій
• Комунікація з клієнтами, надання консультацій
• Забезпечення безперебійного функціонування офісу

11.2013 – 04.2020 – Бухгалтер.
ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча», м. Маріуполь.
• Облік первинної документації
• Щомісячна звітність матеріально відповідальних осіб
• Проведення інвентаризацій

06.2004 – 11.2013 - Розподільник робіт / табельник
Цех РСЕУ, ПАТ «ММК ім. Ілліча», м. Маріуполь
• Облік матеріальних ресурсів
• Планування та облік виконаних робіт
• Табелювання персоналу

04.1995 – 09.2001 – Бухгалтер
Фірма «Азоввагон», концерн «Азовмаш», м. Маріуполь.
• Ведення розрахунків з підзвітними особами (відрядження)

Ключові навички
• Організація роботи персоналу, табелювання, ведення кадрового обліку
• Робота з документацією, включаючи облік послуг і розрахунки
• Комунікабельність, клієнтоорієнтованість
• Висока відповідальність і вміння працювати в команді
• Володіння ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook), Інтернет
• Робота з оргтехнікою
• Мови: українська – вільне володіння; російська – вільне володіння

Особисті якості:
• Комунікабельна, відповідальна, неконфліктна.
• Працьовита, ефективна на робочому місці, відповідальна ставлюсь до поставлених обов’язків.
• Маю активну життєву позицію, швидко пристосовуюсь до нових умов.
• Вмію працювати в команді, оперативна реагувати на нестандартні ситуації, здатна швидко навчатися.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: