• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13397281/

Директор з маркетингу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександра
Яворська
ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ/СМО

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ

Керую маркетингом більш як 8 років. Вважаю КОНТАКТИ
маркетинг найдинамічнішим форматом роботи із [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
безліччю варіантів досягнення цілей. Мотивуюсь [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ростом показників моєї діяльності, особливо в п-т. Голосіївський, м. Київ
розрізі прибутку.

ПИШАЮСЬ ТИМ ЩО

перезапустила бізнес у воєнний час, забезпечивши ріст валу більш як 50% протягом 2023 року
зібрала чудову команду практично з 0, вмотивовану і суперефективну
сформувала прозору аналітику внутрішню і зовнішню,
створила систему моніторингу конкурентів,
налаштувала дашборди всіх каналів з оперативним зрізом щодня
здійснила розробку та запуск додатка, із долею до 1/3 всіх продажів протягом року
повною реалізацією проєкту переїзду сайту на нову платформу

SOFT SKILLS HARD SKILLS
Лідерство
Стратегічний маркетинг
Комунікабельність
Аналіз ринку та конкурентів
Емоційний інтелект
SEO та контент-маркетинг
Адаптивність
Робота з маркетинговими інструментами
Аналітичне мислення
Діджитал-маркетинг
Тайм-менеджмент
Фінансовий менеджмент
Переговорні навички
Брендинг
Робота в команді
Проєктний менеджмент
Розв’язання конфліктів
PR та комунікації
ДОСВІД
__________ - beauty-ритейл
05.2020 - теп.час Директор з маркетингу

ЗАГАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ МАРКЕТИНГУ
(3 підрозділи, в прямому підпорядкуванні 12-15 спеціалістів, в непрямому 5-10)
формування структури маркетингу відповідно до задач компанії,
гнучка зміна структури найм/звільнення, постановка задач, контроль виконання,
впровадження системи роботи через CRM
Пріоритет в роботі з командою - прозорість стратегії компанії/бренду, тактичні поетапні задачі,
вимірювані та досяжні цілі, мотивація результатом крос-комунікація між суміжними підрозділами із
спільними задачами Досягнення: мотивована, лояльна, згуртована, самостійна команда, постійне
підвищення кваліфікації.

СТРАТЕГІЧНІ ЗАДАЧІ ІЗ ПРОСУВАННЯ КОМПАНІЇ/БРЕНДУ
Збереження/ріст лідерської позиції в ніші ріст аудиторії/асортименту/валу
перезапуск програми лояльності/бонусної системи/
запуск APPLICATION/переїзд сайту/
повзучий ребрендинг
аналітика ‑ внутрішня та зовнішня
розширення ритейл мережі
бюджетування маркетингу
Досягнення: щорічний приріст в аудиторії 15+%, щорічний приріст вала 20+%, щорічно відкриття 1‑го
магазину, створення дашбордів з оперативним оновленням інформації з аналітичних ресурсів та
системи моніторингу конкурентів, переформат бюджету на конверсійні статті

ТАКТИЧНІ ЗАДАЧІ/ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
повний цикл digital marketing для e‑commerce (SEO, PPC, SMM, email‑маркетинг)
внутрішня аналітика, регулярний моніторинг всіх інструментів і каналів просування, задіяних в
рекламних кампаніях (трафік, позиції, конверсії, CPC, CPO, ROI)
партнерські проєкти (розробка та впровадження прайсу, комунікація із партнерами, продажі та
реалізація проєктів) Public Relations ‑ репутація та соціальна спрямованість компанії ‑ реалізація
благодійних проєктів, висвітлення, організація участі у профільних заходах, виставках, конкурсах
краси, Business Woman проєктах, співпраця із блогерами та зірками
зовнішня аналітика ‑ моніторинг конкурентів, ринку, трендів, асортименту в ніші (нові продуктові
рішення, постачальники та т.п.)
Планування/проведення/аналітика акційних заходів - внутрішніх та партнерських Внутрішній
маркетинг - планування/проведення/бюджетування внутрішніх заходів (корпоративи, щомісячні
активності, опитування та ін.)
05.2018 р. -05.2020 р.
Edem-Auto, Ltd; Head of the Marketing Department
Стратегічне та операційне планування,
формування та реалізація бюджету
Аналітика, моніторинг конкурентів, ринку
Впровадження та розвиток каналів комунікацій, внутрішнє навчання (розробка, проведення), контроль
Івент-маркетинг і реалізація соціальних проєктів, робота з репутацією
Розробка айдентики бренду для групи компаній, розробка брендбуку.
Впровадження, внутрішнє навчання персоналу
Інтернет-маркетинг (у веденні всього 5 сайтів) - створення і запуск сайтів-лендінгів, наповнення контентом,
просування.
ADS Гугл, ФБ - запуск рекламних кампаній, тестування, коригування
Створення відеороликів про компанію та продуктових.
Робота із підрядниками та із власними ресурсами.
Проведення тендерів, документообіг

08.2015 р. - 05.2018 р.
Менеджер з маркетингу; AEROC
Розробка і реалізація маркетингової стратегії Компанії;
розробка маркетингових заходів щодо збільшення продажів і контроль їх виконання;
Складання, реалізація і контроль маркетингового бюджету;
Моніторинг ринку, аналіз конкурентного середовища;
Просування компанії в мережі Інтернет (контекстна реклама, SMM, медійна реклама, seo-просування - робота з
підрядниками);
Аналіз ефективності реклами, маркетингових заходів, стану і динаміки показників продажів, підготовка звітності;
Внутрішній маркетинг (вибудовування бізнес-процесів, командоутворення, підвищення професійної майстерності та
покращення культури обслуговування клієнтів, розробка і проведення корпоративних заходів);
Розробка та підтримка сайту компанії (розробка концепції та ТЗ на створення сайту, структурування, ведення проекту;
запуск сайту з подальшою підтримкою і розвитком, розробка та ведення інтернет-магазину, регіональних сайтів-
супутників);
Запуск нового продукту Aeroc ENERGY - розробка брендінгу, стратегії просування

11.2009 р. - 02.2016 р.
ВД "Media Studio"; Виконавчий директор
Загальне керівництво: формування цінової політики; формування бюджету компанії, контроль його виконання,
стратегічне і короткострокове планування контенту видань, організація і проведення відкритих тестів
Маркетинг: розробка та реалізація маркетингової політики компанії, формування іміджу профільних видань, участь у
виставках, профільних заходах, партнерство з організаторами концертів.
Продажі: презентація компанії, активні продажі рекламних площ; привернення, супровід, утримання клієнтів,
укладання договорів, контроль дебіторської заборгованості.
Роздрібні продажі видань: робота з дистриб'юторами, підписними агентствами, логістика, організація і проведення
підписних кампаній, моніторинг торгових точок, аналіз і оптимізація продажів.
HR: пошук, підбір, адаптація, навчання персоналу
Веб: створення, наповнення, просування сайту http://stereo-video.kiev.ua/
Результати: - перезапуск підприємства після кризи 2009 року - протягом пів року база клієнтів = місткість ринку - виведення
балансу підприємства в 0 протягом року (з глибокого -), погашення всіх заборгованостей - забезпечення стабільного
зростання прибутковості + 30% поквартально протягом 2010-2014 рр.
ОСВІТА ТА ДОДАТКОВА ОСВІТА

2025
Трейд-маркетинг в FMCG
Клієнтський сервіс
Управління командою в бізнесі

2024
GOOGLE ТАБЛИЦІ
СИСТЕМНИЙ EMAIL & MESSENGER МАРКЕТИНГ
TIKTOK ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА ОСОБИСТОГО БРЕНДУ
ВИСОКИЙ ROI ДЛЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНУ
СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ ЗА ДОПОМОГОЮ AI

2023
META ADS ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЛЮДИ: ЯК ЗБІЛЬШИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ, ДОВІРУ І ПРОДАЖІ
ІНСТРУМЕНТИ SMM-СПЕЦІАЛІСТА 2024: ШІ, СЕРВІСИ, ЗАСТОСУНКИ
GOOGLE ANALYTICS 4: МОЖЛИВОСТІ ТА ПИТАННЯ РОБОТИ З СИСТЕМОЮ
ЯК GOOGLE MERCHANT CENTER ЗБІЛЬШУЄ ПРИБУТОК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

2022
ОСНОВИ РОБОТИ В GA 4
ПРОДАВАТИ НЕ СОРОМНО. ПРОДАЖІ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ВІДКЛЮЧЕНЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
ПРОДУКТОВИЙ ПІДХІД ДО РОЗБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМАНД

2021
ЭФФЕКТИВНЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПРОДВИЖЕНИЯ ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИНА | КАК ИСПОЛЬЗОВАТЬ GOOGLE SHOPPING DIGITAL
MARKETING TRENDS
ОСНОВЫ EMAIL МАРКЕТИНГА

2020
КОМПЛЕКСНИЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ

2019
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ БІЗНЕСУ

2018
ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ

2015
ВЕБ-АНАЛІТИКА

2012 - 2015
СПЕЦІАЛІСТ УСЗ, КИЇВ
ПСИХОЛОГІЯ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: