• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13411522/

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Продавець-консультант, Оператор комп'ютерного набору, Діловод, Менеджер з продажу
Місто:
Фастів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Ющенко Тетяна Георгіївна
Рік народження: 09.12.1986 р.
Місце проживання: Фастів, Київська обл.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2004-2008 рр. навчання у Білоцерківському національному аграрному університеті на економічному факультеті
(Спеціальність: «Менеджмент організацій». Диплом бакалавра з відзнакою. Кваліфікація: бакалавр з менеджменту).

2008-2009 рр. магістратура у Білоцерківському національному аграрному університеті (Диплом магістра з відзнакою. Кваліфікація: магістр з менеджменту організацій).

Досвід роботи:
2009-2016 рр. (7 років) – оператор комп’ютерного набору, секретар, діловод у державній установі (структурний підрозділ Освіта)
Обов’язки:
• Приймати та розглядати кореспонденцію, яка надходить на розгляд начальнику;
• Вести облік вхідної та вихідної кореспонденції, облік звернень громадян;
• Реєстрація наказів з основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності та особового складу;
• Записувати та передавати інформацію про вхідні дзвінки та інші звернення, які надійшли за відсутності начальника; передавати і приймати інформацію за допомогою приймально-переговорних пристроїв, електронної пошти та мереж Інтернет;
• Робота з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства: оформлення наказів по особовому складу, ведення табелю обліку робочого часу;
• Оформляти справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх збереження і у визначені строки здавати до архіву.
2016-2025 рр. (9 років) – адміністратор в медичній лабораторії.
Обов’язки:
• Внесення інформації про пацієнта, оформлення замовлення, видача результатів дослідження;
• Консультування щодо переліку досліджень, цін на послуги, акційних пропозицій та термінів виконання;
• Проведення касово-розрахункових операцій та робота з інформаційною системою;
• Підготовка супровідних документів для транспортування біологічного матеріалу.
Знання мов:
Англійська – базовий рівень, українська – вільно.
Додаткові відомості:
Впевнений користувач ПК, вільне володіння MS Office: Word, Excel, Internet.
У 2015 р. курси «Бухгалтерський облік в комплексі з 1С 8.2 +Головний бухгалтер»:
- оформлення бухгалтерських проводок, первинних документів (договори, рахунки, накладні і ін.);
- відображення господарських операцій (оплата постачальникам за товари, роботи, послуги і ін.)
Особисті якості: уважність, організованість, доброзичливість, комунікабельність, старанність, акуратність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, здатність до навчання, вміння аналізувати та логічно мислити.
Вважаю, що позитивний результат роботи, можливий лише за умови правильно та зрозуміло поставлених цілей, задач та механізмів реалізації роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: