- Файл
Інна
Психолог
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13413700/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
З айняти посаду
психолога в
установі, де змо ж у
застосовувати
гештальт-підхід,
НЛП та методи
роботи з травмами
для підтримки
психологічного
Бачинська
благополуччя Інна Петрівна
клієнтів . Психолог, гештальт-терапевт
Професійний досвід
Контактна інформа і ця
[
[
та сім’ї « М ентальна майстерня» м. Харків
• Індивідуальна терапія з дорослими
Ключові навички • Групова робота з підлітками
Емпатія та емоційна включеність; • Робота з психологічними травмами, .
депресією, самооцінкою
Постійний професійний розвиток
• Проведення тренінгів та терапевтичних груп
Мотивація, підтримка, створення
безпечного простору; Індивідуальні консультації (2022 — дотепер)
Гнучкість у виборі технік під клієнта;
Критичне мислення та аналіз ситуацій;
Досвід роботи до професійної діяльності психолога
Професійна етика та конфіденційність; 30 років педагогічного стажу
• ЗОШ №_124_,1993-1999рр.;
Методи та інструменти:
• Харківський ліцей 14,1999-2008рр.;
• Методист художньо-естетичного відділу,
Гештальт-терапія (в процесі КЗ ХПДЮТ 2008-2018рр.;
сертифікації) • Ліцей « Лєствіца» м. Харків2019-2024рр
НЛП, елементи гіпнозу
П рофесійні
переваги, здобуті завдяки досвіду
Арт-терапія роботи вчителем молодших класів:
МАК-карти • Вміння встановлювати довірливий контакт з дітьми та
Елементи тілесно-орієнтованої терапії батьками .
• Розвинене емоційне чуття й уважність до потреб дитини.
• Досвід індивідуального підходу до кожної дитини, враховуючи
Мови .
її емоційний стан та особливості розвитку
Українська — рідна • Організованість, відповідальність і висока ступінь емпатії.
Російська — вільно • Досвід створення безпечного та підтримуючого середови а щ
для розвитку дитини.
Англійська — базова
1/5
Освіта
Магістр психології, Національний технічний університет
"ХПІ", Харків
Спеціаліст початкового навчання, Харківський
педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди
Бачинська Професійне навчання та сертифікація
Інна Петрівна Харківський Інститут Гештальт -Терапії ( з 2020 р. —
Психолог, гештальт- триває )
терапевт «Ш кола психотерапії » 2022р. ХНП У ім.. Сковороди
«РОБОТА іЗ З АЛЕ ЖН И М И У Г ЕШТАЛЬТ- ПІДХ О ДІ » 2023р.
ХІГ Т
Контактна інформація «Е ріксонівський гіпноз » 202 4 р.Н ТУ « ХПІ »
[
«К итайське Н ЛР . Таємниці Нейгун » 202 4 р.Н ТУ « ХПІ »
[
« Гештальт як мистецтво життя » 2020р ХІГ Т
Інтенсив « Гештальт: простір можливостей » , 202 4 ХІГ Т
« Н Л П з Б райном Ван Дер Хостом » 202 5 р. Н ТУ « ХПІ »
Програма підвищення квалі ф ікації педагогів, 202 4
Громадська А кадемія сучасних освітян, м. К иїв
Кейс 1
Kлієнтка, 60 років. Запит: "Втрата сенсу життя"
Контекст:
Жінка, 60 років, нещодавно вийшла на пенсію. Діти
живуть окремо, є онуки. Відчуває порожнечу, втрату
значення своїх дій. Говорить: "Відчуваю, що моє життя
зупинилося, ніби мене більше нічого не чекає". Часто
сумує, прокидається вночі, втратила інтерес до
улюблених справ.
Мета терапії
Дослідити внутрішні цінності та джерела сенсу
Відновити контакт із власними бажаннями та
потребами
Підтримати процес побудови нової життєвої
ідентичності
Зміцнити почуття цілісності та життєстійкості.
2/ 5
Хід роботи (10 сесій):
• 1–2 сесії: формування терапевтичного контакту,
виявлення актуального емоційного стану. В арт-техніках
— образ "затіненого саду" без рослин, що символізує
порожнечу.
Запрошення дослідити, що може "оживити" цей сад.
• 3–4 сесії: робота з МАК-картами на тему втрати, сенсу,
опори. З’являються образи дитинства, любові до
рукоділля, природи. Ідея відновлення старої мрії —
Бачинська створення хендмейд-виробів. Повертається інтерес до
життя.
Інна Петрівна • 5–6 сесії: дослідження соціальних ролей: «мати»,
«вчителька», «бабуся», «жінка». Вправа "Моє обличчя в
Психолог, гештальт- дзеркалі часу" — клієнтка розпізнає власну цінність не
терапевт через «користь», а через «бути». Працюємо з темою
прийняття віку та нового етапу.
• 7–8 сесії: формування нового образу себе. Карта
ресурсу: «Жінка, яка надихає інших». Планування нових
Контактна інформація занять — клієнтка долучається до волонтерського руху,
[
[
посилення зв’язку з життєвими цілями, бачення себе
через 5–10 років. З’являється образ життєвої місії:
передавати досвід і любов до життя.
• 10 сесія: підсумок. Вправа «Дерево сенсу»:
Коріння — досвід, любов, турбота
Стовбур — сьогодення: час для себе, спокій
Гілки — плани: творчість, спілкування, подорожі
Плоди — внутрішнє тепло, відчуття значущості
Результати після 10 сесій:
• Відновлено відчуття сенсу життя: через творчість,
спілкування, духовність, турботу про інших.
• Формування нової життєвої ідентичності — "жінка, яка
живе у гармонії з собою, ділиться добром".
• Підвищення самооцінки — клієнтка відчуває свою
цінність незалежно від соціального статусу.
• Емоційне полегшення — зменшення тривожності,
покращення сну, поява внутрішнього спокою.
• Активізація життєвих сил — участь у волонтерстві,
нове коло спілкування, плани на майбутнє.
3/5
Кейс 2
Клієнтка, 56 років. Запит: "Панічні атаки"
Контекст:
Жінка 56 років. Панічні стани тривають близько півроку:
з’являються без очевидної причини — раптове
серцебиття, задуха, страх смерті, тремтіння. Часто —
вранці або у транспорті.
Після численних медичних обстежень встановлено, що
Бачинська соматичних причин немає.
Після першої зустрічі клієнтка озвучує:
Інна Петрівна «Я боюся втратити контроль, лишитися сама, померти —
і ніхто не помітить».
Психолог, гештальт-
терапевт Мета терапії
Знизити інтенсивність панічних симптомів
Допомогти клієнтці розпізнати тілесні сигнали страху
Виявити психоемоційні тригери
Контактна інформація Відновити відчуття опори та безпеки в тілі та
[
[
Хід роботи (5 сесій)
1 сесія – Контейнер безпеки. Дослідження симптомів.
Робота на стабілізацію.
Клієнтка описує: «Починається ні з чого — просто стає
страшно».
Робимо вправу "якір у тілі" — вчиться знаходити
ресурсні точки: ноги на підлозі, відчуття стільця,
дихання.
Домовляємось про щоденник симптомів.
Результат: трохи знижено тривогу від самого факту
нападів — «Я вже не така безпорадна»
2 сесія – Визначення тригерів. Малюнок страху.
Клієнтка починає помічати, що напади часто
трапляються після розмов із дорослими дітьми, коли
відчуває себе "зайвою".
Малює страх у вигляді сірого клубка з гострими голками.
Досліджуємо образ: що цей клубок «хоче сказати»? —
«Тебе тут ніхто не чекає».
Починається робота з темою самотності, втрати сенсу
3 сесія – Робота з тілом і диханням.
Вправи на дихання «4-2-6», заземлення, повільне
розгортання плечей.
Клієнтка каже: «Раніше я втікала від страху, тепер
пробую залишитись поруч».
Досліджуємо: чого вона потребує в момент паніки?
Формуємо фразу підтримки: «Я є. Я дихаю. Я з собою»
4 сесія – Зустріч зі спогадом. Минуле, яке тривожить.
4/5
У вільному асоціюванні з’являється спогад про
госпіталізацію 20-річної давності, коли вона була одна.
Тоді теж було відчуття — «нікому не потрібна».
Дозволяє собі прожити цей досвід — зі мною поруч.
Трансформація: «Мені не треба бути сильною весь час.
Мені можна просити про підтримку»
5 сесія – Підсумок. Ресурсна техніка.
Створення «коробочки безпеки» — образи, запахи,
фрази, які допомагають.
Бачинська Клієнтка виготовляє символічний браслет зі словами «Я
є. Я маю силу. Я важлива».
Інна Петрівна Висловлює:
«Я більше не боюсь страху. Він — частина мене, але не
Психолог, гештальт- керує мною».
терапевт
Результати після 5 сесій
Частота та інтенсивність панічних атак суттєво
знизились
Контактна інформація З’явився навик регуляції через дихання, тіло,
[
[
відчуття "зайвості"
Розвинено контакт із собою, дозволено проживати
емоції замість уникнення
Клієнтка сформувала особистий "набір опор", з якими
може рухатись далі.
5/5
Схожі кандидати
-
Психолог
Харків, Нова Водолага -
Психолог, психотерапевт, лікар
Харків, Дніпро , ще 6 міст -
Психолог
Харків -
Учитель української мови, психолог
Харків -
Психолог
Харків -
Психолог
Харків