• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13444840/

Керівник ревізійного відділу

Розглядає посади:
Керівник ревізійного відділу, Керівник юридичного відділу, Керівник відділу закупівель
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
БАБІНЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Дата народження: 13.09.69г
Одружений, двое дітей
Місто Київ
Контакти [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адре[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЦІЛЬ - Зайняти вакансію
Аналітичний склад ума;
Здатність працювати з великою кількістю інформації

ДОСВІД РОБОТИ
З 11.2019 по сьогоднішний день заступник директора дистриб'юторської компанії з обліку та закупівель.
1. Здійснення заходів з забезпечення виконання завдань та зобов'язань з постачання ТМЦ, запчастин, паливно-мастильних матеріалів, рідин, основних засобів, та інше.
1. Аналіз ринку товарів
2. Участь у визначенні цінової політики на товари та послуги
3. Ведення договірної роботи з контрагентами: узгодження, підписання та контроль за виконанням постачальниками, експедиторами, перевізниками, підрядниками та ін.
4. Контроль оплати та доставки від продавця відповідної продукції по кількості та якості.
5. Участь у підготовці звітів.

2. Забезпечення та супровід облікових операцій, управління роботи підрозділів.
3. Розробка та підготовка відповідних регламентів, планів, порядків, бланків, автоматизацій низькі процесів в 1С.
Автоматизація процесів:
• програма щодо визначення кількості ТТ у маршруті на кожне авто в будь-якому періоді;
• програма з визначення перевантажень авто;
• програма звіту в 1С щодо витрати палива, що дозволяє визначати економію або перепал палива по кожному авто та водієві;
• програма з формування в 1С звіту черговості проходження техогляду автомобілів від пробігів по одометру;
• програма з обліку протекторів шин в 1С;
• програма «Факт відвідування ТК», яка дозволяє відстежувати візити ТК до торгових точок;
• программа по розрахунку та обліку палива торгової команди в 1С;
• програма по обліку в 1С основних засобів.
• програма з автоматизації збору інформації експедиторами в ТТ через КПК.
Розробка та запуск шаблону графіків та планів проведення інвентаризацій;
Розробка Регламенту «Взаємодії підрозділів»;
Розробка Регламенту «Закупівлі та обліку основних засобів»;
Розробка Порядку підтвердження витрат ремонту та закупівлі запчастин;
Розробка та запуск Маршрутного листа для окремих співробітників офісу;
Розробка та запуск форми обліку старих запчастин;
Розробка та запуск посадових інструкцій;

12.2018 по 10.2019 - Керівник департаменту аудиту кондитерської Компанії АВК

Основні досягнення:
- реорганізував департамент аудиту;
- впровадив групові стандарти внутрішнього аудиту;
- успішно виконав плани аудиту за всі періоди;
- впровадив спеціалізоване програмне забезпечення для аудиту.
Основні функції:
Керівництво внутрішнім аудитом.
Здійснення контролю і проведення аудиторських перевірок всіх підрозділів;
Організація та участь у комплексних та тематичних перевірках діяльності структурних підрозділів.
Організація та контроль проведення перевірок стану безпеки грошових коштів та матеріальних цінностей.
Організація та контроль проведення аналізу результатів моніторингу ринку товарів та послуг, договірної роботи, що проводиться структурними підрозділами.
Організація та участь у проведенні контрольних інвентаризацій матеріальних цінностей у структурних підрозділах.
Контроль за цільовим використанням коштів, бюджетів, що виділяються.
Організація проведення моніторингу продажів у різних регіонах відповідно до структури продажу та затверджених стандартів, ключових показників з наданням аналітичних матеріалів за результатами досліджень.
Організація проведення моніторингу продажу основних конкурентів у різних регіонах з наданням аналітичних матеріалів за результатами досліджень.
Участь у нарадах та інших заходах щодо фінансово-господарської діяльності Компанії.
Розгляд та своєчасне реагування на звернення співробітників з питань, що входять до компетенції департаменту аудиту.
Складання звітів за результатами проведеної перевірки та надання його директору з безпеки та керівнику структурного підрозділу, що перевіряється. Підготовка пропозицій щодо усунення недоліків, виявлених у результаті перевірки, та надавати на розгляд директору з продажу та керівнику структурного підрозділу, перевіряється.
Ведення необхідної документації та встановленої звітності.

02.2010р. по 12.2019 – Регіональний інспектор відділу аудиту у кондитерській Компанії АВК
Досягнення:
Участь у складанні та коригуваннях плану аудиту.
Проведення моніторингу та оцінки змін бізнес-процесів, показників та правового регулювання окремих напрямків діяльності. Проводив експертизу господарських договорів, становив додаткові угоди щодо них.
Проводив збір та аналіз інформації з організації руху, зберігання та обліку ТО. Надав пропозиції та рекомендації, спрямовані на покращення (удосконалення, оптимізацію) системи їх руху, зберігання та обліку.
Розробив методологію проведення інвентаризацій ТО.
Брав участь у розробці проекту «Облік та систематизація ПММ ТК ЛР Україна»
Основні функції:
- Проведення аудиторських перевірок різних напрямів діяльності структурних підрозділів з моменту формування плану перевірок до підготовки підсумкового аудиторського звіту, включаючи заключне обговорення/погодження результатів, розробку/затвердження та контроль виконання плану заходів щодо усунення виявлених недоліків та порушень.
- Аудит ефективності видатків бюджетних коштів, дотримання договірної дисципліни, законодавства, рішень, розпоряджень та доручень керівництва Компанії.
- Контрольза дотриманням законності у діяльності підприємства і захист його правових інтересів у вигляді: звірок облікових даних із клієнтами; перевірок руху товару та документів до 1С Підприємство;
- Перевірка витрачання бюджетів щодо дотримання умов та ефективності акцій за командою ЛР Україна;
- Перевірка відповідності витрат ПММ командою продажів;
- Перевірка витрат на відрядження;
- Перевірка ефективності використання торговельного обладнання (ТО) у ТП;
- Проведення інвентаризацій Торгового Устаткування (Інвентаризація ТО на складах Дистриб'ютора, Інвентаризація ТО у ТП, Порівняльний аналіз з обліковими даними
визначення ступеня придатності використання ТО;
- Контроль у відправленні ТО на відновлення (ТО з металу);
- Контроль у проведенні утилізації (ТО з дерева та скла) непридатного ТО;
- Перевірка виконання різних маркетингових умов у ТП;
- Зріз показників кількісної та якісної дистрибуції;
- Перевірка встановленого ТО у торговому залі (ТЗ) каналу КК відповідно до заявок;
- Перевірка умов зберігання продукції на складах відповідального зберігання. (температурні режими, вологість, санітарні умови);
- Перевірка умов транспортування продукції до торгових точок згідно з нормативними документами; проведення інвентаризацій продукції на складах відповідального зберігання;
- Перевірка виконання умов співробітництва щодо термінів доставки продукції до ТП;
- Перевірка розміщення зовнішньої реклами;

11.2008р. по 2010р. - Начальник юридичного відділу Запорізької філії Експедиційної компанії
Організація та контроль роботи юридичного відділу.
Правова експертиза проектів наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, висновків із правових питань;
Методичне керівництво правовою роботою, моніторинг змін та роз'яснення чинного законодавства, порядку його застосування, надання правової допомоги структурним підрозділам;
Претензійно-позовна робота, подання інтересів у судах загальної юрисдикції, господарських судах на стадії виконавчого провадження;

09.2007 – 09.2008 – Керівник контрольно-ревізійного відділу ТОВ «Мегаполіс» виробництво лікеро-горілчаних виробів
Організація та контроль проведення аудиторських перевірок різних напрямів діяльності структурних підрозділів.
Складання звітів із перевірки.
Розробка рекомендацій.

06.2006 – 09.2007 – спеціаліст контрольно-ревізійного відділу ТОВ «Мегаполіс» виробництво лікеро-горілчаних виробів
Проведення аудиторських перевірок різних напрямів діяльності структурних підрозділів.
Складання звітів із перевірки.
Розробка рекомендацій.
Аналіз ринку та моніторинг конкурентів.
З 12. 1995 по 06.2006 Старший ревізор-інспектор державної податкової служби
Проведення аудиторських перевірок різних напрямів.
Складання звітів із перевірки.
Представництво в судах.
22.08.1994г. – 17.11.1995г.Кам'янсько-Дніпровське ШМД «Дружба»
Заступник директора(У підпорядкуванні 55 осіб).
Обов'язки:
- оперативне та стратегічне управління компанією;
-Управління фінансово-економічною діяльністю підприємства, бізнес-планування; - Управління політикою ціноутворення;
- Контроль бізнес-процесів;
- ведення переговорів із ключовими клієнтами та постачальниками;
- контроль підбору персоналу, розробка та реалізація мотиваційної політики;
- взаємодія з державними органами, з органами дозвільної системи;
- Звітність засновникам про результати діяльності підприємства;
- Аналіз ринку та моніторинг конкурентів.
Досягнення:
- Успішна участь у тендерах.
- Відкриття двох магазинів роздрібної торгівлі.

01.021994р. - 22.08.1994р.Кам'янсько-Дніпровська Райспоживспілка
Інженер з охорони праці та техніки безпеки
Обов'язки:
- контроль роботи служби охорони праці та техніки безпеки;
- підготовка проектів та наказів з питань охорони праці;
- Проведення для працівників вступного інструктажу з питань охорони праці;
- Відрядження;
- Забезпечення відповідного оформлення та зберігання документів з питань охорони праці;
- Складання та розробка інструкцій з охорони праці;
- забезпечення підрозділу нормативно-правовими актами та актами з охорони праці;
- Організація зборів, семінарів, конкурсів з питань охорони праці;
- участь у розслідуванні нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на підприємстві;
- Участь у розробці положень, інструкцій, колективних договорів, актів з охорони праці;
- Організація навчань з питань охорони праці;
- контроль за своєчасним проведенням необхідних випробувань та технічним оглядом приладів та механізмів.

ОСВІТА
09.1987р. - 12.1993р. Полтавський кооперативний інститут денне навчання
Факультет: Економіка заготівель та переробки с/г продуктів та сировини в АПК
Спеціальність: Економіст-організатор
09.2003р. - 12.2006р.
Запорізький інститут державного та муніципального управління (КПУ), заочне навчання
Факультет: Юридичний
Спеціальність: Правознавство
ДОДАТКОВА ОСВІТА, ТРЕНІНГИ
Участь у тренінгу "Менеджмент за системою Томаса"
Участь у тренінгу «Фінансові показники роботи дистриб'ютора»
Участь у тренінгу «Управління часом – тайм-менеджмент»
Участь у тренінгу з лідерства, корпоративної культури та філософії
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА ЧОРТА ХАРАКТЕРА
Принциповість.
Неупередженість.
Здатність до кропіткої, скрупульозної роботи.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Маю персональний комп'ютер Word, Excel, Internet, Mikrosoft PowerPoint (як користувач). Посвідчення водія категорії В,С,D, маю автомобіль

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: