• Файл

Людмила

HR-менеджер

Розглядає посади:
HR-менеджер, Офіс-менеджер, Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами, Інспектор з кадрів
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Волосюк Людмила
Офіс-менеджер, адміністратор, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, менеджер з продажу

Луцьк
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber, telegram)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Жовтень 2015 – по даний час, ФОП Яцишин М.М. (транспорт) – менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, менеджер з продажу

- пошук та підбір персоналу, розміщення вакансій на сайтах та каналах з пошуку роботи ;
- проведення телефонних та первинних співбесід з потенційними кандидатами;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу)
- продаж промислових пакувальних матеріалів (комунікація з клієнтами, заключення договорів, контроль дебіторської заборгованості); комунікація з постачальниками (контроль за наявністю товару, замовлення товару, документообіг)

Січень–жовтень 2015 – ТзОВ «ТД «Аванта» (торгівля) - інспектор з кадрів
- пошук та підбір персоналу;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу).

Жовтень 2010 – жовтень 2013 р. – ТзОВ «ВТР» (торгівля, виробництво) - менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
- організація та забезпечення корпоративних заходів;
- пошук та підбір персоналу, розміщення вакансій, проведення співбесід;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу, посадові інструкції).

Освіта
з 1993 по 1998 – вища, Волинський державний університет імені Лесі Українки, філологічний факультет, українська мова і література

Професійні та інші навички
MS Office, Office 365, соціальні мережі (навики SMM-менеджера).
Практично ознайомлена з алгоритмом підбору персоналу, джерелами пошуку персоналу, профілем посади, принципами написання оголошень з пошуку персоналу, проведенням співбесід, написанням посадових інструкцій, веденням діловодства, в тому числі кадрового, формуванням особових справ працівників; організація та забезпечення корпоративних заходів.
Досвід роботи у сфері продаж – продаж реклами (газета «Сім’я і дім» та інтернет реклами (газета Навчання та робота). Комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюся.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: