• Файл

Сергій

Заступник директора охорони

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Богданцев Сергій
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
06.04.1968 р.

Освіта - Вища:
1985 - 1989: КВВМПУ,
Спеціальність: військово-політична ВМФ.
Освіта - Вища:
2008-2010: ВМУРЛ «Україна»
Кваліфікація: спеціаліст з обліку та аудиту

Мова: українська.
Користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer), Бухгалтерія 1С 8 M.E.Doc.

Досвід роботи:

02.2019 по 06.01.2025 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України (з 05.02.2024 Державне підприємство «Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України

Провідний інженер з охорони праці
Штат – 185 співробітників.

02.2019 по 06.01.2025 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України (з 05.02.2024 Державне підприємство «Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Відповідальний за організацію та ведення цивільного захисту
Штат – 185 співробітників.

Функціональні обов’язки:
У разі загрози і виникнення надзвичайних ситуацій створити формування ЦЗ. Покладення на формування з ЦЗ планування і практичне виконання заходів щодо:

1) забезпечення запобігання виникнення надзвичайних ситуацій;
2) забезпечення готовності органів управління, сил і засобів до дій, які спрямовані на запобігання та реагування на надзвичайні ситуації;
3) прогнозування і оцінка наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозу необхідних сил, засобів, матеріальних і фінансових ресурсів для їх ліквідації;
4) створення резервних фондів і раціональне використання матеріальних і фінансових ресурсів, призначених для попередження і реагування на надзвичайні ситуації;
5) оповіщення робітників, службовців і населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, своєчасне і достовірне його інформування про фактичну обстановку і проведення заходів;
6) захисту робітників, службовців і населення при виникненні надзвичайних ситуацій;
7) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
8) зниження негативних наслідків надзвичайних ситуацій.

04.2016 по 02.2019 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Секретар (член) тендерного комітету

Функціональні обов’язки:
• Проведення процедур закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
• Застосовування норми права, їх узагальнення та формування надання фахових висновків у сфері публічних закупівель
• Підготовка вимог/документації щодо закупівлі
• Створення (супроводження) процедур закупівель на електронному майданчику в ЕСЗ
• Моніторинг та аналіз документів/матеріалів ЄДР, МЕРТУ, ДАСУ, АМКУ, bi.prozorro.org та інших джерел інформації доступ до яких є вільним
• Фахове надання роз’яснень та/чи заперечень в ході організації та провадження закупівель
• Взаємодія з державними органами та органами управління
• Отримання та обробка заявок щодо процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в установленому Регламентом порядку, згідно із вимогами законодавства України
• Підготовка та своєчасне оприлюднення матеріалів спрощених закупівель/процедур закупівель /інформації про публічні закупівлі через авторизований майданчик в системі Prozorro
• Підготовка для уповноваженої особи проектів протоколів, матеріалів та повідомлень щодо проведення спрощених закупівель/процедур закупівель та внесення змін до вимог документації торгів
• Оприлюднення проектів відповідей відповідно до запитів, що надходять через електронну систему, про надання роз’яснень умов документації торгів, вимог потенційних учасників щодо усунення порушення під час проведення спрощених закупівель/процедур закупівель чи/або вимог, що стосуються умов проведення торгів
• Оприлюднення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі/тендерної документації (у разі надходження запитань, вимог чи зауважень від потенційних Учасників або на підставі поданої службової записки від відповідального підрозділу)
• Прийняття участі у залученні структурних підрозділів Товариства для співпраці та отримання фахових висновків чи заключень з питань, що належать до компетенції по напрямкам діяльності
 Взаємодія з відповідальними підрозділами шляхом обміну інформацією і документами для вивчення, порівняння та оцінки пропозицій учасників/переможців, включаючи узагальнення службових записок щодо результатів перевірки в установленому порядку, згідно розподілу функціональних обов’язків
 Оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, шляхом заповнення електронної форми, у разі закупівлі без використання електронної системи закупівель, відповідно до законодавства про публічні закупівлі та в порядку, встановленому внутрішніми документами Товариства
 Забезпечення опрацювання оскаржень, запитів на надання роз’яснень/висновків щодо оцінки учасників та вибору переможця, які надходять в процесі проведення закупівель, зокрема оприлюднення відповідей ч/з систему Prozorrо
 Оприлюднення запитів, відповідей, висновків та заперечень, у разі спрацювання автоматичних індикаторів ризику у системі Prozorrо з ДАСУ
 Участь у процесі передачі необхідної інформації та документів контролюючим органам та службам у разі проведення перевірки, службових розслідувань та/або надходження запитів в частині функціонування та повноважень уповноваженої особи
 Ведення обліку і звітності розпочатих спрощених закупівель/ спрощених без застосування порядку проведення спрощених закупівель, закупівель без застосування електронної системи закупівель (дрібних закупівель), закупівель через електронний каталог «Прозорро маркет»
 Контроль за дотриманням чинного законодавства щодо закупівель товарів, робіт та послуг, що належить до сфери діяльності уповноваженої(их) особи (осіб) апарату Товариства
 Участь в підготовці проектів нормативно-правових документів щодо спрощених закупівель товарів, робіт та послуг, та визначає методологію проведення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема надання роз’яснень до них

11.2017 по 02.2019 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Начальник Служби з охорони праці (у підпорядкуванні 2 фахівця)
Штат – 185 співробітників.

Функціональні обов’язки:
Розробка ефективної системи управління охороною праці.
Розробка положень, інструкцій, актів з охорони праці.
Підготовка наказів і складання звітності з охорони праці за встановленими формами.
Взаємодія з контролюючими організаціями.
Проведення атестації робочих місць, пов’язаних з шкідливими умовами працівників компанії, санітарно-гігієнічної характеристики робочих місць працівників.
Контроль за додержанням у підрозділах виробничого підприємства чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища, за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці.
Проведення інструктажів персоналу компанії для безпечного виконання робіт
Організація навчання і прийом іспитів з охорони праці у співробітників компанії
Організація та оформлення мед. оглядів співробітників
Контроль наявності засобів індивідуального захисту та спецодягу
Вжиття заходів для попередження виробничого травматизму
Розслідування нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві. Надання методичної та консультаційної допомоги керівникам структурних підрозділів компанії
Документообіг (ведення журналів, підготовка наказів та ін.)
Проведення інструктажів персоналу компанії для безпечного виконання робіт.

02.2004 по 04.2016 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Секретар тендерного комітету

Функціональні обов’язки:
• планування здійснення процедур закупівель;
• вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
• оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону;
• підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
• надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту (кваліфікаційної) документації конкурсних торгів у разі отримання від останніх відповідних запитів;
• визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
• організація приймання, зберігання, розкриття пропозицій конкурсних торгів, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації конкурсних торгів;
• проведення переговорів з учасниками при проведенні переговорної процедури закупівлі;
• ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
• забезпечення належного розгляду відповідно до законодавства скарг від учасників процедур закупівель та надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до Антимонопольного комітету України;
• сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
•здійснення інших функцій, що відповідають меті створення комітету.

12.2011 по 11.2017 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Головний економіст
Штат – 185 співробітників.

Функціональні обов’язки:
Розробка проектів показників перспективних та поточних господарсько-фінансових планів, кошторис надходжень і видатків із розрахунками до кожного коду кошторису, штатний розпис, річні і перспективні плани розміщення товарів і матеріалів по складах та інших видах ємкостей, норми витрат по збереженню товарів і матеріалів та експлуатації ємкостей.
Контроль за виконанням планів, економічний аналіз господарсько-фінансової діяльності підприємства.
Розробка та проведення на основі матеріалів економічного аналізу заходи по укріпленню кошторисної, штатної та фінансової дисципліни.
Забезпечення контролю за правильність прийняття затверджених посадових окладів, тарифних ставок, доплат, системи оплати праці, систем преміювання, норм виробки (норм часу) і розцінок на всіх видах робіт, виробляючих на підприємстві.
Участь в забезпеченні збільшення стимулювання ролі преміальних систем, підвищення ефективності виробництва і якості роботи, маючи на увазі, що нарахування премії повинно проводитися в прямій залежності від трудового внеску колективу і кожного працівника.
Організація щомісячно підведення підсумків роботи кожного підрозділу, цеху, дільниці зберігання та прийняття рішення про виплату премії кожному працівнику по підсумкам роботи за місяць.
Участь в організації технічного нормування та в заходах з покращення стану нормування праці, кваліфікаційних розрядів і тарифікацію робіт згідно з діючими нормативними актами.
Контроль за правильністю застосування тарифних ставок, доплат, системи оплати праці працівників, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних виплат.
Організація роботи по укладенню колективного договору, участь у перевірці його виконання та складання інформації про виконання двосторонніх обов’язків по колдоговору.
Участь в визначенні економічної ефективності від упровадження нової техніки і раціональних пропозицій.

09. 2002 по 11.2011 – Державна організація Комбінат «Прогрес» Державної агенції резерву України
Начальник Служби з охорони праці (у підпорядкуванні 2 фахівця)
Штат – 167 співробітників.

Функціональні обов’язки:
Розробка ефективної системи управління охороною праці.
Розробка положень, інструкцій, актів з охорони праці.
Підготовка наказів і складання звітності з охорони праці за встановленими формами.
Взаємодія з контролюючими організаціями.
Проведення атестації робочих місць, пов’язаних з шкідливими умовами працівників компанії, санітарно-гігієнічної характеристики робочих місць працівників.
Контроль за додержанням у підрозділах виробничого підприємства чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища, за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці.
Проведення інструктажів персоналу компанії для безпечного виконання робіт
Організація навчання і прийом іспитів з охорони праці у співробітників компанії
Організація та оформлення мед. оглядів співробітників
Контроль наявності засобів індивідуального захисту та спецодягу
Вжиття заходів для попередження виробничого травматизму
Розслідування нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві. Надання методичної та консультаційної допомоги керівникам структурних підрозділів компанії
Документообіг (ведення журналів, підготовка наказів та ін.)
Проведення інструктажів персоналу компанії для безпечного виконання робіт.

04.1998 по 06.2002 – працював в приватних комерційних охоронних компаніях на посадах охоронника.

12.1997 – звільнений в запас з лав Збройних силах України за особистим бажанням.

Військове звання – капітан запасу.

09.1992 – 12.1997 – служба в Збройних силах України.

07.1985-09.1992 – служба в Збройних силах СРСР.

05.04.2023 – непридатний до військової служби з виключенням з військового обліку, довідка ВЛК № 67/03/1102 від 05.04.2023 Подільського районного у м. Києві ТЦК та СП.

Додаткові відомості:
Цілеспрямований, стресостійкий, комунікабельний, урівноважений, дотримуюся корпоративної етики, не соромлюся висловлювати свою думку. Здатний швидко адаптуватися до змін, орієнтований на результат, вмію планувати час.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: