• Файл

Andriy

Керівник відділу аналітики

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кругляков Андрій
Резюме

тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
Контактні координати:
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

LinkedIn : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Район проживання: м.Київ, р-н Севастопольської площі

Очікуваний рівень з/п: $2000 + . Починати готовий з половини.

Пропрацював у торгівлі понад 20 років. Пройшов шлях від продавця на ринку до директора
підприємства. Ще на початку 2000-х зрозумів, що для ухвалення рішень потрібні не просто
вивантаження із 1С, а розгорнуті звіти про стан бізнесу. Тому почав вивчати мови
програмування та інструменти для обробки інформації. У той час, найкраще, що було, це
Excel і Access (VBA та SQL). BAT – це перше місце моєї роботи, де я використав саме ці
знання під час працевлаштування.

Кваліфікація

● Знаю економіку підприємств, принципи товарообігу, основи бухгалтерського обліку
та оподаткування, транспортну логістику;
● Займався організацією обліку фінансової складової діяльності підприємств,
постановкою управлінського обліку, аналітикою продаж;
● Розробляв та впроваджував системи обліку та контролю бізнес-процесів у
комерційній діяльності;
● Досвідчений користувач ПК працював з багатьма бізнес-додатками, у т.ч. 1С,
MEDOC, iFobs, CRM-системами тощо.
● Маю досвід, розробки та супроводження баз на платформах: MS ACCESS, MS SQL,
SALESFORCE, SNOWFLAKE, MS FABRIC з повним супроводом звітами в Excel
та/або Power BI,
● MS Excel – рівень Експерт (VBA, SQL, Power Query, Power Pivot, складні формули),
● Power BI – початковий рівень розробника. 2022 року успішно пройшов курс Віктора
Рижова.

Додаткова інформація

● Самонавчальний, відповідальний, чесний, енергійний, педантичний, креативний.
● Маю математичний склад розуму, аналітичні здібності.
● При можливості завжди автоматизую робочі процеси.
● Підвищений інтерес до роботи, пов'язаної із систематизацією та аналізом даних,
впровадженням прогресивних методів обліку та автоматизації.
● Маю відстрочку від призову.
Досвід роботи

червень 2014р. British American Tobacco Ukraine

Профіль діяльності підприємства: Виробництво та реалізація тютюнових
виробів.
Займана посада : DWH business administrator.
Виконувані функції:

● Адміністрування реляційних баз. Створення індексів, таблиць, запитів;
● наповнення баз, з попередньою перевіркою на релевантність даних, отриманих від
контрагентів ( xls*, csv , …);
● написання шаблонних SQL запитів для нових звітів;
● створення консолідованих звітів (Excel, Power BI) для колег та керівників різних
рівнів;

Досягнення: За час роботи оптимізував методи завантаження даних до
існуючих баз та структури зберігання даних, що дозволило колегам
отримати більш швидше деталізовані звіти. З нуля створив бази для
контролю використання автотранспорту, обліку продажів корпоративних
клієнтів, моніторингу візитів торгових представників у торгові точки.
Розробив десятки автозвітів, що дозволяють проводити детальний аналіз
продажів, натиснувши одну кнопку «Оновити дані».
Створив звіти, які дозволяють користувачеві через інтерактивну форму
вивантажувати будь-які дані з баз, просто вибираючи потрібні поля
мишкою.
У 2024 році розробив нову базу на MS FABRIC . Створив інструменти для
наповнення даними з баз розташованих на SQL -сервері та MS ACCESS .
Створив безліч VBA -проектів, що автоматизують мою роботу та роботу
колег: друк договорів/актів/ТТН/.., імпорт/експорт даних, розсилка через
Outlook листів/зборів та ще багато іншого.

червень 2012р. - Freelancer
червень 2014 р.
Займався розробкою у MS Excel / Access засобів автоматизації обліково-
розрахункових завдань та процесів для бізнесу, навчання та побуту.

Створював управлінський облік на малих підприємствах, системи обліку та
звітності, аналітичні дашборди, екзаменаційні та навчальні тести для
навчальних закладів, розраховані на багато користувачів системи для
введення, калькулювання та аналізу даних.
Займався атоматизацією документообігу, через формування та друк
документів за шаблонами (договори, акти, рахунки, листи, конверти тощо),
відправлення звітів на e-mail, експорт/імпорт даних та ін. .

Portfolio: https://freelancehunt.com/freelancer/Excel_Macros.html#portfolio

вересень 2008р. Товариство з обмеженою відповідальністю "КАМЕЛОТ-2008"
- червень 2012р.
Профіль діяльності підприємства: оптова торгівля цукром.
Посада: Фінансовий директор.
Виконувані функції:
● організація фінансової складової діяльності підприємства, робота з банками,
отримання кредитів;
● складання фінансових планів; контроль дебіторської/кредиторської
заборгованості;
● організація бухгалтерського обліку підприємства, документообігу первинної
документації, оптимізація оподаткування, представлення інтересів у
контролюючих органах;
● забезпечення засновників оперативною інформацією про фінансовий стан та
товарні запаси підприємства;
● ведення управлінського обліку та організація здачі звітності за трьома ТОВ та
двома СПД;

Досягнення: Було побудовано взаємовигідні відносини з податковою.
Успішно пройдено всі перевірки.
Бухоблік організував так, що за весь час бухгалтер жодного разу не
з'явився в офісі. (Віддалена робота)
Побудований облік (на базі Excel) дозволяв контролювати рух товарно-
грошових ресурсів по всіх підприємствах та СПД, отримувати
консолідовані звіти, проводити аналіз операцій у розрізі
контрагентів/менеджерів, створювати оперативні звіти щодо
руху/залишків товару та грошових коштів, розподіляти списання товару
для зменшення податкового навантаження, вивантажувати дані до 1С на
формування податкової звітності.

Освіта

2004-2005 Запорізька державна інженерна академія
р.р.
● Факультет: Математичних методів економіки та інформаційних технологій
● Спеціальність: Економічна кібернетика
● Кваліфікація: Магістр економічної кібернетики
● Дипломна робота: Управління запасами

1996-2002 рр. Запорізька державна інженерна академія

● Факультет: Математичних методів економіки та інформаційних технологій
● Спеціальність: Економічна кібернетика
● Кваліфікація: Економіст-математик
● Дипломна робота: Інтернет-магазин

Знання мов

● російська - рідна
● українська – майже вільно
● англійська – базова. Веду листування, при переговорах потребую перекладача.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: