• PRO

Аліна

Спеціаліст з тендерів, 40 000 грн

Розглядає посади:
Спеціаліст з тендерів, Фахівець з публічних закупівель, Керівник відділу по роботі з клієнтами
Вид зайнятості:
повна
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрового забезпечення та документообігу

з 09.2023 по нині (1 рік 11 місяців)
Головний навчально-методичний центр Держпраці, ДП, Київ (Освіта, наука)

Кар'єрне зростання від фахівця з публічних закупівель до заступника начальника відділу кадрового забезпечення та документообігу і далі до начальника даного відділу.
- Проведення моніторингу публічних закупівель, вибір актуальних закупівель для участі в них
- Взаємодія з Замовником закупівлі
- Аналіз тендерної документації Замовника, підготовка всієї необхідної документації для участі в публічних закупівлях (тендерної пропозиції як Виконавця
- Аналіз власних помилок та помилок конкурентів при підготовці ТД для їх недопущення в подальших закупівлях
- Взаємодія з юридичним відділом для підготовки подачі скарги в АМКУ
- Взаємодія з іншими відділами та структурними підрозділами підприємства для належного виконання умов закупівлі
- Організація документообігу на підприємстві (вхідна/вихідна кореспонденція, робота з системою електронного документообігу СЕВ ОВВ)
- Розміщення вакансій на спеціалізованих ресурсах та підбір кандидатів на вакантні посади
- Виконання доручень керівництва для забезпечення успішної діяльності підприємства

Начальник відділу по роботі з клієнтами

з 02.2022 по 08.2023 (1 рік 6 місяців)
КП КОР "Готово", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Кар'єрне зростання від адміністратора до заступника начальника відділу по роботі з клієнтами, далі до начальника даного відділу.
-Контроль та аналіз звітності по роботі відділу, підготовка щомісячних звітів діяльності підприємства
-Організація та контроль роботи працівників відділу
-Підбір персоналу та контроль проходження стажування нових працівників
-Розробка та актуалізація стандартів роботи, інструкцій, форм опитування та тестування працівників, розробка адаптаційних листів для нових працівників
-Вирішення конфліктних ситуацій і прийняття заходів для їх недопущення
-Аналіз відгуків клієнтів щодо отриманих послуг, прийняття заходів для покращення сервісу
-Консультування клієнтів
-Оформлення страхових полісів
-Підготовка актів наданих послуг

Старший адміністратор готелю

з 08.2015 по 02.2022 (6 років 6 місяців)
Готельно-ресторанний комплекс «Лавілія», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-Підготовка звітної документації по зміні
-Контроль і координація роботи персоналу
-Підбір та стажування адміністраторів готелю
-Робота з груповими бронюваннями
-Контроль оплати по безготівковому розрахунку, недопущення заборгованостей партнерами
-Контроль за раціональним використанням та оформлення закупівлі необхідних господарських та канцелярських товарів
-Підготовка та аналіз щомісячної та річної звітності по роботі готелю
-Робота по поліпшенню сервісу
-Регулювання цінової політики (надання знижок, розробка і впровадження акційних пропозицій)
-Вирішення конфліктних ситуацій і прийняття заходів для їх недопущення по можливості

Освіта

Університет HUMANITAS (WSH), м.Сосновець, Польша

Управління в туризмі та рекреації, Київ
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки)

- заочно-дистанційна форма навчання
- диплом магістра з відзнакою

Національний транспортний університет

Туризм, Київ
Вища, з 2009 по 2013 (4 роки)

Бакалавр (диплом з відзнакою)

Додаткова освіта та сертифікати

Платформа PROMETHEUS, Публічні закупівлі: від теорії до практики

2024
Сертифікат

ТОВ "Навчально-консалтинговий центр "Закупівлі" “Від участі до перемоги” (публічні закупівлі)

2024
Сертифікат

Платформа PROMETHEUS "Менеджмент"

2023
Сертифікат

Знання і навички

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Привітність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

- Сильні організаторські здібності, здатність ефективно працювати в багатозадачному режимі.
- Висока відповідальність і здатність приймати рішення у складних ситуаціях.
- Орієнтованість на результат.
- Відмінні комунікаційні навички, уміння знаходити підхід до людей і вирішувати конфлікти.
- Успішне керування роботою колективів на різних посадах (готельна сфера, адміністративна діяльність, публічні закупівлі).
- Підготовка та впровадження стандартів роботи, що підвищили ефективність сервісу та задоволеність клієнтів.
Вимоги до місця роботи:
- Можливість професійного зростання та розширення знань.
- Колектив, орієнтований на спільну мету та результат.
- Прозорі та справедливі умови праці, гідна оплата праці.
- Можливість дотримання work-life balance

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: