• Файл

Олексій

Менеджер проєктів

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БАЙБИК ОЛЕКСІЙ ВІКТОРОВИЧ
Дата народження: 29.06.1984

Контактна інформація:моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Підвищення кваліфікації / курси:

• Українська вища медична школа – CLS боєць рятувальник 27.02-01.03.2024
• Тактична медицина Північ - ASM 28.02.2025
• Hoverover – пілот БПЛА на базі БПАК Valkyrja 24.02-02.03.2025
• FPV Dron Simulator Uncrashed - 40 годин
• FPV Liftoff - 5 годин

Особисті якості:

• Люблю спорт , постійно приймаю участь в тренуваннях з футболу, джиу джитсу ;
• Ініціативність, комунікабельність, відкритість у спілкуванні;
• Навички роботи в команді (командний гравець);
• Постійний особистісний і професійний розвиток;

Освіта:

• 2007 рік – Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, спеціаліст
«Викладач історії та правознавства» ;
• 2006 рік – Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, бакалавр
«Викладач історії» ;

Досвід роботи:

Січень -2019 – по сьогодні

Бренд-менеджер

ERC дистриб'юторський холдинг міжнародного рівня. ERC Holding веде торговельну діяльність
за контрактами з провідними світовими виробниками Hi-Tech-продукції та рішень. Торгові
доми вже зареєстровано в кількох країнах Європи, Кавказу і Азії та заплановано подальше
географічне розширення та зростання бізнесу.

Посадові обов’язки:
• Аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії;
• Формування позиціонування бренду;
• Робота з репутацією бренду (онлайн та офлайн) ;
• Планування рекламних активностей;
• Співпраця з дизайнерами, копірайтерами;
• Контроль ефективності маркетингових заходів;
• Запуск нових товарів на ринок;
• Визначення ціноутворення та аналіз попиту;
• Аналіз продажів, прибутковості та маркетингових KPI;
• Оптимізація стратегії на основі отриманих даних;
• Побудова довгострокових відносин із клієнтами;

Травень 2017 – Липень 2017

Marketing Specialist (Маркетолог)

«Пластікс-Україна» — провідний дистриб’ютор полімерних матеріалів для: рекламної індустрії,
декоративного оформлення фасадів та інтер'єрів, промисловості, будівництва, пакування,
безпеки на дорозі Офіційний дистриб’ютор полімерних матеріалів.

Посадові обов’язки:

• Розвиток закріплених товарних груп ;
• Планування та бюджетування за закріпленою товарною групою, забезпечення
виконання планів;
• Формування товарного запасу згідно до потреб клієнтів дистрибуції;
• Ініціювання та участь у розробці маркетингових активностей щодо просування
категорій;

Kasta – найбільша он-лайн платформа одягу, взуття та аксесуарів в Україні. Вже 10 років Kasta
відкриває українцям найкращі міжнародні та локальні бренди та доводить власним
прикладом, що модний он-лайн шопінг це простіше, швидше та дешевше.

Жовтень 2016 – Березень 2017

Buyer (закупець)

Посадові обов’язки:

• Пошук та залучення до співпраці нових постачальників - проведення переговорів,
укладання договорів;
• Планування та бюджетування за закріпленою товарною групою, забезпечення
виконання планових показників Акцій;
• Контроль та запровадження операційної діяльності з постачальниками;
• Контроль товарних запасів на підставі аналітики продажу (звіт АВС);
• Формування попереднього замовлення та контроль виконання за ключовими
постачальниками;
• Взаємодія з командою маркетингу у створенні маркетингових активностей;
• Взаємодія з командою логістики щодо виконання ключових показників (прийом товару,
відправлення, повернення, брак, фейк) ;
• Взаємодія з командою продакшн щодо своєчасного прийому нових зразків та підбору
потрібної моделі для фотозйомки;

Серпень 2010 – жовтень 2016

Юг-Контракт – один із найбільших в Україні національних дистриб'юторів із мультипрофільним
портфелем, що включає понад 20 тисяч найменувань IT, цифрової, побутової техніки, мобільної
телефонії, споживчої електроніки та посуду. Представляє продукцію понад 70 брендів.

Техномережа F5 заснована у 2011 році, налічує понад 600 магазинів по всій території України.
Широка регіональна мережа та зручне розташування поряд із будинком дозволяють швидко та
зручно здійснювати покупки.

Червень 2011 – жовтень 2016

Категорійний менеджер F5

Техномережа F5 (мережа з продажу електроніки)

Посадові обов’язки:

• Розвиток закріплених товарних груп (телевізори, карти пам’яті, USB, мобільні
аксесуари, аудіо-відео аксесуари) у межах партнерської роздрібної мережі
(http://f5.ua/);
• Планування та бюджетування товарної групи, забезпечення виконання планів;
• Формування товарного запасу відповідно до потреб мережі; категоризація торгових
точок, формування асортиментних матриць;
• Ініціювання та участь у розробці маркетингових активностей щодо просування
категорії; переговори з постачальниками щодо залучення маркетингових фондів на
просування товарної групи в мережі.

Серпень 2010 – червень 2011

Спеціаліст з продажів (канал збуту GSM)

Юг-Контракт

Посадові обов’язки:

• Робота з існуючими клієнтами;
• Здійснення всіх етапів продажу;
• Робота з асортиментом клієнтів, ціноутворення (в установлених межах);
• Формування спеціальних пропозицій для клієнтів;
• Аналіз конкурентної та цінової ситуації на ринку.
Жовтень 2004 – березень 2010

Холдинг Unitrade Group

До складу Unitrade Group входять:

• Група торговельних компаній
• Компанія з розвитку комерційної нерухомості
• Консалтингова компанія B.Zone
• Сервісна компанія Service Master

У групу торговельних компаній входять роздрібні мережі:

• Unitrade – мережа магазинів персональної електроніки
• City.com – мережа гіпермаркетів сучасної електроніки

Березень 2009 – березень 2010

Продакт-менеджер (аудіо-, теле-, відеотехніка)

Холдинг Unitrade Group)

Посадові обов’язки:

• Планування продажів (аналіз ринку, часток, сезонності, KPI);
• Управління товарними категоріями;
• Управління запасами та планування оборотності товару;
• Ведення ціноутворення (роздріб, інтернет-магазин);
• Планування рекламної активності;
• Визначення політики закупівлі товарів, узгодження з постачальниками.

Серпень 2007 – березень 2009

Спеціаліст із закупівель (аудіо-аксесуари, теле-, відеотехніка)

Холдинг Unitrade Group

Посадові обов’язки:

• Визначення політики закупівлі товарів, узгодження з постачальниками;
• Планування закупівель (аналіз ринку, часток, сезонності, KPI);
• Логістичні функції (контроль відвантажень і доставки товару, повернення/обмін);
• Робота з некондиційною технікою (повернення/обмін, утилізація, компенсація
виробника);
• Контроль бази сертифікатів, їх своєчасне оновлення;
• Контроль супровідних документів при відвантаженні товару;
• Контроль терміну дії та наявності юридичних договорів із постачальниками.

Жовтень 2004 – серпень 2007

Робота у роздрібній торговій точці

Мережа City.com (гіпермаркет електроніки):
• Виконуючий обов’язки адміністратора гіпермаркету «City.com» (Центральний маркет
«Петрівка»)
• Старший продавець-консультант (аудіо-, теле-, відеотехніка)
• Продавець-консультант (аудіо-, теле-, відеотехніка)

Навички та компетенції:

Підвищення кваліфікації / курси:

• 2006 р. Unitrade Group (Bzone) – «Роздрібні продажі»
• 2007 р. Unitrade Group (Bzone) – «Тайм-менеджмент»
• 2007 р. Unitrade Group – «Маркетинг як функція у категорійному менеджменті»
• 2011 р. Юг-Контракт (Малес) – «Система управління продажами»
• 2013 р. Юг-Контракт (Малес) – «Майстер управління персоналом»
• 2015 р. Регулярні зустрічі у Клубі професійних перемовників

Додаткові знання:

• Впевнений користувач ПК, володіння MS Office
• Комерційна база 1С (Підприємство) 8.1, 8.0, 7.7
• Англійська мова – базовий рівень, українська – вільне володіння

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: