• Файл

Анна

Помічник керівника

Розглядає посади: Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Помічник керівника кадрів, Адміністратор медичної клініки
Вік: 38 років
Місто: Рівне
Розглядає посади:
Помічник керівника, Адміністратор, Офіс-менеджер, Помічник керівника кадрів, Адміністратор медичної клініки
Вік:
38 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АННА ЦИМБАЛЮК

ОСВІТА
Приватний вищий навчальний заклад «Рівненський інститут слов'янознавства
Київського славістичного університету»
2005 — 2010
Диплом спеціаліста за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної
діяльності», здобута кваліфікація менеджер-економіст.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
Лікарня Державна установа «територіальне медичне об’єднання Міністерства
ОСОБИСТІ ДАНІ внутрішніх справ України по Рівненській області», Секретар, Діловод
Адреса 2013 — 2025
вул. Єдності, 16, кв. 270 Організація оптимізації робочого процесу лікарні з метою її ефективного та
33027 Рівне безперебійного функціонування, а саме: налагодження ефективної взаємодії
Номер телефону персоналу закладу з пацієнтами з метою отримання якісних медичних послуг;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») організація та контроль роботи зі медичними документами відповідно до вимог
Email нормативних актів і стандартів; приймання участі у вирішенні організаційних,
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») матеріально-технічних рішень; розробка ефективної системи обліку пацієнтів та
Дата народження реєстру, обробка їх персональних даних; систематизація документації та роботи
17-06-1987 з архівними документами, розподіл функціональних обов'язків між
працівниками та належний контроль за їх виконанням; активний супровід
працівників на етапах впровадження та активного функціонування медичної
інформаційної системи «МІА: Здоров’я» для забезпечення автоматизації
МОВИ ведення обліку медичних послуг та управління медичною інформацією в
Українська (вільно) електронному вигляді у ЗОЗ України; призначена відповідальною за роботу у
Англійська (А2) системі електронного документообігу в онлайн-сервісі АСКОД (СЕДО)
Маю толерантне ставлення в колективі з дотриманням сучасних методів етики
та деонтології, субординацію на робочому місці. Я вважаю себе стресостійкою,
СЕРТИФІКАТИ ТА ВІДЗНАКИ здатною швидко приймати рішення щодо забезпечення ефективного механізму
Сертифікати про успішне завершення реалізації необхідного процесу. Добре сприймаю критику та використовую
дистанційного навчання з основних самоаналіз для усунення та запобігання недоліків у роботі.
програмних модулів МІС МІА: Здоров’я
Подяки від начальника ДУ ТМО-лікаря Інший досвід роботи
2020 / за зразкове виконання службових 2010 — 2012
обов’язків, плідну працю, вагомий Прийом вхідних і здійснення вихідних дзвінків
особистий внесок у справу збереження Оформлення листування
здоров’я працівників та пенсіонерів органів Робота з оргтехнікою
внутрішніх справ області, членів їх сімей Клієнтський сервіс та консультація
2025 / за сумлінне ставлення до виконання Робота з готівкою та звітністю
посадових обов’язків, високий Командна взаємодія та вирішення конфліктних ситуацій
професіоналізм, ініціативність та
наполегливість ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
▪ Увага до деталей
▪ Організованість
▪ Комунікабельність
▪ Адаптивність
▪ Стресостійкість
▪ Ініціативність

ЦІЛІ І ЖИТТЄВІ ПЛАНИ
▪ робота в сучасній компанії з можливістю подальшого розвитку
особистісних і професійних якостей для кар’єрного зростання;
▪ отримати додатковий досвід, який дозволить мені розвинути нові
навички, розширити свої обов’язки і тим самим стати максимально
ефективним співробітником

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: