• Файл

Тетяна

Логіст

Розглядає посади:
Логіст, Адміністратор, Оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Адміністратор салону краси
Вік:
38 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Топал Тетяна Михайлівна

Вік: 37 років
Дата народження: 11.11.1986р
Місто проживання: Одеса, Київський р-н
Сімейне положення: розлучена
Діти: донька, 13 років
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: Логіст

Досвід роботи

• Назва компанії: Celeste Trade, м. Одеса, Україна
Посада: Офіс-менеджер, логіст
Період роботи: з вересеня 2018р
Обов’язки:
- Робота та контроль бази 1С-8
- Консультування клієнтів
- Робота з документами (діловодство)
- Прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції
- Ведення ділового листування, оформлення та організація замовлень на фабриці постачальників
- Формування характеру вантажу
- ТТН
- Контроль за складами - прорахунок та фіксація габаритів вантажу
- Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
- Облік надходження, реалізації товару
- Організація логістики та супровіду замовлень по Україні від складу до кінцевого споживача
- Спілкування з клієнтами
- Виставлення рахунків кінцевому покупцю
- Складання договорів по шаблонах
- Участь в організації різних масових заходів
- Підвищення впізнаваємості бренду на платформах інтернету (реклама)
- Допомога смм менеджеру у наповненні та оформленні сайту компаніі
- Замовлення канц.товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу
- Виконання доручень керівника
- Допомога керівнику у плануванні робочого дня.

• Назва компанії: AGB – двері та дверна фурнітура, м. Кишинів, Молдова
Посада: Офіс-менеджер
Період роботи: березень 2022р — серпень 2022р
Обов’язки:
- Прорахунок конструкціі вхідних та міжкімнатних дверей
- Робота з документами (діловодство)
- Організація монтажу конструкцій
- Робота з базою діючих клієнтів та пошук нових
- Участь в організації різних масових заходів
- Робота в торговому залі

• Назва компанії: Своя справа, м.Одеса, Україна
Посада: Менеджер по закупкам, та менеджер з продажу
Період роботи: 2011р – 2018р
Обов’язки:
- Виявлення зацікавленності в товарах у кінцевого покупця
- Пошук цікавих товарів та оптових постачальників
- Комунікація з постачальниками та клієнтами
- Контроль відвантажень і правильності компанування замовлень
- Оформлення рекламних постів в мережі інтернет
- Ведення бази клієнтів та взаєморозрахунки балансів
- Супровід та організація доставки товарів по Україні

● Назва компанії: Інфоксводоканал, м.Одеса, Україна
Посада: Оператор ПК, робота з клієнтами
Період роботи: 2009р – 2010р
Обов’язки:
- Ведення бази даних компаніі
- Спілкування з клієнтами
- Виставлення рахунків

Освіта

• Навчальний заклад: ОДАБА (Одеська державна академія будівництва і архітектури), м. Одеса, Україна
Ступінь: Бакалавр. Диплом з відзнакою
Назва спеціальності: Промислове та цивільне будівництво
Період навчання: 2004-2009р

Вміння та навики

• Бухгалтерія 1С-8
• Досвід формування характеру вантажу та ТТН
• Участь в виставках, презентація товару
• Досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
• Навички Інтернет продажу
• Володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС
• Володіння компьютером на рівні досвідченого користувача (Знання MS Office- Word, Excel, Power Point; Internet, AutoCAD
• Посвідчення водія категорії В та С
• Легка комунікація
• Уміння працювати в команді
• Навички управління персоналом
• Досвід підготовки та організація відряджень
• Грамотна письмова і усна мова;
• Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська– зі словарем.

Додаткова інформація

• Закордонний паспорт.

Особливі якості

Відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, порядність, ініціативність, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, гарне почуття гумору.

Дата

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: