- Файл
Ольга
Менеджер проєктів
- Розглядає посади:
- Менеджер проєктів, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з закупівель, Адміністратор стоматологічної клініки, Оператор call-центра, Менеджер на ресепшн, Господиня, Адміністратор
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13498687/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Менеджер з продажу В2В
Дата народження 27.09.1974р
Місце проживання м. Київ
Телефон [
E-mail [
Професійне резюме:
Менеджер з понад 10- річним досвідом. Проведення перемовин, керівництво міжфункціональними виробництвами, організація робочих процесів і досягнення бізнес-цілей у межах бюджету та встановлених термінів, навіть за умов воєнного стану.
В досвіді:
Успішний запуск та координація проєктів таких відомих клієнтів, як «Нова пошта», «АТБ-Маркет», «Руш» (мережа магазинів EVA), «Укр пошта», «Райффайзен Банк», «Омега», «Епіцентр». Співпраця з Благодійними організаціями: «Право на Захист», «Датська рада», «Фундація О. Зеленської». Забезпечення дотримання суворих термінів, технічних завдань та вимог до супровідної документації. Холодні та теплі дзвінки. Досвід планування, ризик-менеджменту та комунікацій з усіма зацікавленими сторонами проєктів.
Вірю у важливість чіткої стратегії та ефективного управління для досягнення максимальних результатів та прагну допомагати бізнесу розвиватись та виходити на новий рівень.
Досвід роботи:
З 2018 – на даний час:
ТОВ «Інжинірінг Сервіс Групп»:
• Координація проєктів з виготовлення торгового обладнання, корпусних меблів, меблів із металу та ДСП для організації торгівельного та виробничого простору.
• Організація співпраці з B2B клієнтами, включаючи обговорення та виконання вимог до пакування, доставки, монтажу та супровідної документації.
• Забезпечення виконання компанією всіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками і кредиторами, а також господарських і трудових договорів.
• Організація постачання сировини для виробництва та досягнення вигідних умов поставок.
• Вирішення термінових та складних питань з пошуку та підбору підрядників та постачальників на всіх території України.
• Контроль та організація операційної діяльності підрозділів компанії.
• Контроль виконання вимог клієнтів і досягнення цілей проєктів.
• Підвищення ефективності роботи підрозділів компанії.
2017 р. – 2018 р.
ФОП Сорокотяга І.В.
• Забезпечення своєчасної поставки продовольчих товарів.
• Контроль за виконанням працівниками правил експлуатації торговельно-технологічного обладнання та холодильного устаткування.
• Керування роботою підлеглого персоналу.
• Найм співробітників і підрядників, складання бюджетів, створення презентацій, підготовка договірної та звітної документації.
• Керування бізнес-процесами.
• Розширення спектру послуг і покращення якості обслуговування клієнтів.
2009 р. – 2016 р.
ТОВ «Мед-сервіс».
• Організація процесів по виготовленню фармацевтичних препаратів та матеріалів.
• Створення бази даних продукції із всією необхідною інформацією для спрощення оформлення супровідної документації.
• Керування роботою адміністративного персоналу.
2007 р.-2009 р.
ПП «Боат»
• Робота з існуючими партнерами організації.
• Ведення зовнішньої та внутрішньої проектної документації.
• Контроль взаєморозрахунків за проектами.
1993-2007р.
ПДС ВО «Південний машинобудівний завод»
• Безпосереднє керівництво діяльністю виробництва.
• Забезпечення виконання планових завдань, випуск високоякісної продукції, ефективне використання основних і оборотних фондів.
• Удосконалення організації виробництва, механізації та автоматизації виробничих процесів, підвищенню якості виробів.
• Підвищення продуктивності праці та рентабельності виробництва.
Навички та інструменти
Управління проєктами, COO, підтримка клієнтів, менеджмент подій, бізнес-аналіз, планування та моніторинг, аналіз даних, дослідження ринку, конкурентний аналіз, логістика та торгівля, бізнес-переговори, продаж послуг, маркетинг, робота з B2B, навчання та підтримка співробітників, лідерство та управління командою, розрахунок собівартості продукції, бюджетування, оформлення технічної документації.
Освіта
Додатково:
2024 р.
• Курси ораторського мистецтва Дмитра Бузовського.
Схожі кандидати
-
Senior project manager
100000 грн, Київ -
Project manager
Київ, Львів -
Project manager
Київ -
Менеджер проєктів
Київ, Дніпро, Дистанційно -
Керівник проєкту
Київ -
Керівник проєкту
150000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно