• Файл

Анна

National Key Account Manager

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чаєва Анна Олегівна
Дата нарождения: 22 грудня 1985р.
Регіон: Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан : заміжня, маю донечок 4 роки і 12 років

Key Account Development Manager, National Key Account Manager, National Sales Manager
ЦІЛЬ:
Хочу знайти роботу у великій, міжнародній компанії, що динамічно розвивається, з перспективою подальшого кар'єрного зростання для найкращого застосування своїх знань і досвіду. Отримати цікаву, стабільно та високооплачувану роботу менеджера керівної ланки з метою збільшення добробуту, розвитку та процвітання компанії, а також свого професійного зростання, де я зможу реалізувати свій творчий потенціал, не тривіальний підхід, отримати моральне та матеріальне задоволення.

НАВИЧКИ:
Досвід проведення переговорів різного рівня : від лінійних виконавців до представників топ-менеджменту компанії. Укладання договорів, розробка стратегії взаємодії, розрахунок та узгодження всіх торгових умов, аналітика та оцінка комерційної ефективності інвестицій. Є досвід в організації та проведенні вебінарів, в розробці та проведенні промо-заходів, виставок та презентацій. Робота з національними клієнтами. Вміння швидко обробляти інформацію, що надходить, чітко і ефективно планувати свій робочий час. Є впевненість у власних силах щодо знаходження , агрегації та проведення детальної аналітики інформації щодо продажів, кон’юнктури ринку та конкурентного середовища. Контроль обліку та ведення документації, вільне володіння ПК (MSOffice),
Англійська мова на рівні "Intermediate", французька мова - "Elementary".

ОСВІТА
Заклад
Київський Славістичний Університет
Дата
2003-2009 р.
Диплом
«Менеджмент Організації»та здобула кваліфікацію магістра з менеджменту митної справи , менеджера економіста.

ДОСВІД РОБОТИ
Компанія, період роботи
DM Beauty Schwarzkopf professional 01/08/2024-
Посада
Комерційний Представник
Основні обов’язки

• Комплексна організація роботи з клієнтами beauty індустрії.
• Завоювання нових клієнтів. Перехід клієнтів з бренду конкурента на бренд який я представляю.
Навчання ( семінани), розвиток, мотивація. Супровід клієнта від від відкриття салону і на протязі всієї роботи.
• Планування продажів та досягнення цільових показників
• Аудит торгових точок та взаємодія;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості;
• Отримання та аналіз інформації щодо ступеня задоволеності клієнтів якістю продукту та рівнем сервісу;
• Створення та впровадження різноманітних нестандартних програм/проектів для ключових клієнтів;

Компанія, період роботи
ТОВ «СКС» Schwarzkopf & Henkel 01/02/2018-23/04/2023
Посада
Key Account Development Manager (Менеджер з развитку ключових національних мереж и клієнтів каналу E-commerce)
Основні обов’язки

• Комплексна організація роботи з довірених ключових клієнтів (мережі Billa, Еко Маркет, мега Маркет, Червоний маркет, весь канал E-commerce);
• Навчання, розвиток, мотивація команди KAE (фахівці з розвитку ключових клієнтів)
• Проведення річних переговорів з ЛПР та ТОП-менеджментом мереж та узгодження всіх комерційних умов;
• Стратегічне планування інвестиційної політики та прибутковості по довірених мережах
• Планування продажів та досягнення цільових показників (Volume, Value, P&L)
• Контроль виконання контрактних договірних зобов'язань;
• Аудит торгових точок та взаємодія з польовою командою;
• Контроль оплати та дебіторської заборгованості;
• Розробка заходів щодо скорочення витратної частини;
• Отримання та аналіз інформації щодо ступеня задоволеності клієнтів якістю продукту та рівнем сервісу;
• Створення та впровадження різноманітних нестандартних програм/проектів для ключових клієнтів;
• Перевірка розрахунків та узгодження з мережами сум компенсацій, періодів промо-активностей, вартості маркетингових послуг тощо. ;
• Планування, реалізація та контроль графіка промоактивностей;
• Розробка, узгодження та імплементація необхідної асортиментної матриці;
• Тісна взаємодія з менеджментом крос-функціональних департаментів (Маркетинг, Фінанси, Юристи, Логістика)
• Повний документальний супровід клієнтів;

Доcягнення
- По мережах Червоний Маркет та Еко Маркет продукція компанії «Schwarzkopf & Henkel» зайняла лідируючу позицію у частці продажів у категорії як у грошах, так і в обсязі.
- У мережі Еко Маркет за 3 роки збільшив частку продажів у категорії з 13% до 28%; плюс у 2021 vs 2020 наростили обсяг продажів навіть через тимчасове закриття 30 ТТ для ребрендингу у зв'язку з поглинанням мережі Білла.
-Створення з «0», управління та кооперація в каналі продажів E-commerce. (Rozetka, Makeup,PARFUMS .)

Компанія ,
період роботи
ТОВ «СКС» «Mars Україна» 23/02/2015-31/01/2018
Посада
(Менеджер по работі з Авто Запровочними Комплексами
Основні обов’язки
• Прийом та обробка замовлень клієнтів;
• Ведення та аналіз звітної документації (прибуткові, видаткові, податкові, поворотні накладні, бухг.акти звірок тощо);
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Координація проектів існуючих клієнтів;
• Встановлення довгострокових ділових відносин з локальними ключовими клієнтами;
• Проведення презентацій, складання та подання комерційних пропозицій, участь у тендерах, укладання договорів;
• Документальний та інформаційний супровід клієнтів;
Оперативне вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій з клієнтами.
Досягнення:
Залучення до співпраці великих клієнтів і розвитку існуючих, що дозволило перевиконати планові показники, розширити обсяги продажів на взаємовигідних умовах. (АЗК: «OKKO», «Socar», «KLO», «Гранд Петрол» HORECA)
Компанія
ПП «Купава» 01/03/2010-20/02/2015
Посада
Провідний менеджер з оптової торгівлі
Основні обов’язки
• Побудова та встановлення успішних, довгострокових та партнерських відносин із ключовими національними клієнтами;
• Підвищення лояльності клієнтів шляхом включення у співпрацю та проведення різноманітних маркетингових активностей;
• Розвиток та впровадження нових проектів щодо існуючих національних клієнтів;
• Стратегічну взаємодію з ключовими національними клієнтами: залучення, розвиток, підтримка, управління процесами сервісного та фінансового обслуговування;
• Розробка схем взаємодії та активного збереження, залучення, підвищення лояльності клієнтів;
• Складання комерційних пропозицій, проведення презентацій, організація заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажу національних клієнтів на рівні всієї України, участь у тендерах, укладання договорів, відстеження умов контрактів;
• Відстеження та моніторинг діяльності конкурентів та оцінка ефективності їх дій по відношенню до клієнтів;
• Ведення та розширення клієнтської бази у розрізі всієї території України;
• Робота з дебіторською заборгованістю та бухгалтерськими актами звірок;
• Документальний та інформаційний супровід клієнтів;
• Оперативне вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій з клієнтами;
Координація роботи з дистриб'юторами та філіями компанії.
Досягнення:
Збільшення плану продажу за рахунок чіткої та ефективної організації промо-акцій, корпоративних бонусних програм
Компанія,
період роботи

ПП «Купава» 01/10/2007-01/03/2010
Посада
Секретар
Основні обов’язки
• Робота з кореспонденцією та вхідними дзвінками.
• Організація нарад та ділових зустрічей.
• Робота з договорами та іншими документами, підготовка шаблонних договорів, внесення реквізитів.
• Асистування відділу закупівель щодо перевірки постачальників на їх благонадійність.
• Ведення протоколів тендерних та асортиментних комітетів.
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника, оперативна передача документів.
• Ведення ділового листування.
• Прийом та перевірка документів на підпис керівником.
• Підготовка інформації, презентацій, звітів.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії.
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні (контроль наявності канцтоварів, води, продуктів, посуду).
• Організація відряджень.
• Координація роботи водіїв офісу.

Особисті якості:

Легко навчаюсь новим навичкам, вимоглива до себе в роботі. Маю вміння та терпіння працювати в змінних умовах. Високий рівень самоорганізації. Орієнтація на успіх та досягнення результату, уміння працювати як самостійно, так і в команді. Маю організаторські здібності та лідерські якості, схильність до аналітичної та дослідницької роботи. Вважаю за необхідне поєднувати в собі креативність, не тривіальність мислення та нестандартний підхід у вирішенні різноманітних робочих питань.
Прихильник корпоративної культури.
Не конфліктна. Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, цілеспрямована.

Додаткова інформація:

Категорія водійського посвідчення – «В» ,досвід понад 14 років. Регулярно проходила різноманітні тренінги у «Schwarzkopf & Henkel» «MARS» із залученням провідних тренерів у напрямку: психології та типології продажів, переговорів, презентацій, мистецтва переконань, роботи з запереченнями, ораторської майстерності та ін..

Хобі та захоплення: подорожі та активний відпочинок в цілому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: