- Файл
Ольга
Менеджер соціальних проєктів
- Розглядає посади:
- Менеджер соціальних проєктів, Регіональний координатор
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Запоріжжя
- Готовий працювати:
- Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса, Суми, Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13504330/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Менеджер відділу захисту дітей
Мене звати ольга, я впо із Запорізької області, Маю досвід координації команд, роботи з громадами та забезпечення ефективного виконання завдань. я вільно володію українською мовою та маю рівень англійської intermediate. відзначаюся високою мотивацією, здатністю працювати самостійно так і в команді та дотримуватися робочих дедлайнів. Відкрита до нових можливостей та готова до переїзду в інше місто.
Контактна інформація
ТЕЛЕФОН:
[
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[
ОСВІТА
Запорізький національний університет
Запорізький національний технічний університет
курси/ тренінги
• СЕРТИФІКАТ PSEA ВІД UNICEF
• ETHICS AND INTEGRITY AT UNICEF
• ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА
• ПЕРША ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА
• ГЗН. КЕЙС-МЕНЕДЖМЕНТ (CARE)
• ФАСИЛІТАТОР «ВАЖЛИВІ НАВИЧКИ В ПЕРІОД СТРЕСУ» (MEDICOS DEL MUNDO)
• САМОДОПОМОГА ПЛЮС (MEDICOS DEL MUNDO)
• ЗАХИСТ ДАНИХ (IMMAP УКРАЇНА)
• MS EXCEL (IMMAP УКРАЇНА)
• СКООРДИНОВАНА ОЦІНКА ПОТРЕБ (IMMAP УКРАЇНА)
• МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА (IMMAP УКРАЇНА)
Ключові навички
- Лідерські здібності
-Вміння розв’язувати проблеми
-Високий рівень організованості
-Уміле управління часом
-Відповідальність
- Високий рівень самоконтролю
Навички роботи з комп’ютером:
• Впевнений користувач ПК (Windows, Mac OS)
• Пакет Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace (Docs, Sheets, Slides)
• Ведення ділової переписки (Gmail, Outlook)
• Знання онлайн-інструментів управління проєктами: Trello, Asana, Notion
• Робота з онлайн-зустрічами (Zoom, Google Meet)
• Досвід створення презентацій і базових візуалізацій (Canva)
• Навички збору, обробки й аналізу даних
• Робота з хмарними сервісами (Google Drive, Dropbox)
додаткова інформація
Відкритий ФОП, 3 група
Водійське посвідчення, категорія В
ДОСВІД РОБОТИ:
UNICEF | Спеціаліст з моніторингу.
📅 Жовтень 2024 – Квітень 2025 (закінчення проєкту)
🔹 Здійснення моніторингу гуманітарних програм та оцінка їхнього впливу на вразливі групи населення.
🔹 Проведення польових візитів для збору даних та оцінки ефективності програм.
🔹 Аналіз потреб населення та надання рекомендацій щодо покращення допомоги.
🔹 Взаємодія з партнерами та місцевими органами влади.
🔹 Контроль дотримання стандартів гуманітарного реагування та прав дітей.
БФ ДОРКАС | Проєктний менеджер
📅 серпень 2024 – жовтень 2024 (не повна зайнятість)
🔹 Координація роботи команди.
🔹 Регулярна взаємодія з партнерами.
🔹 Організація зустрічей і підготовка звітів про хід проєкту.
🔹 Взаємодія з партнерами та місцевими органами влади.
🔹 Моніторинг виконання завдань і оцінка прогресу.
БФ БО"РОКАДА" | Регіональний координатор
📅 Травень 2024 – Липень 2024
🔹 Координація гуманітарних програм у регіоні та моніторинг їх реалізації.
🔹 Взаємодія з місцевими органами влади, міжнародними партнерами та громадськими організаціями.
🔹 Контроль роботи команди, професійний розвиток працівників.
🔹 Організація надання допомоги ВПО та вразливим групам.
🔹 Підготовка звітності та стратегічне планування.
БФ "СХІД SOS" | Фахівець із соціальної роботи мобільної команди
📅 Травень 2023 – Травень 2024
🔹 Виявлення осіб, які потребують соціальної підтримки.
🔹 Перенаправлення до відповідних органів для отримання допомоги.
🔹 Організація розподілу гуманітарної допомоги.
🔹 Ведення документації та звітності.
З грудня 2022 кейс-менеджер з ГЗН
🔹 Оцінка потреб постраждалої особи.
🔹 Планування індивідуальної підтримки.
🔹 Скерування та супровід.
🔹 Психосоціальна підтримка.
🔹 Ведення документації
🔹 Робота в міжвідомчій системі.
🔹 Забезпечення принципів етики.
Впродовж проекту працювала на пункті перепуску в Сумській області, де надавали соціальні консультації людям з тимчасово окупованих територій.
Матвіївська сільська рада | Головний спеціаліст, Служба у справах дітей
📅 Квітень 2020 – Травень 2022
🔹 Виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
🔹 Проведення обстеження умов проживання дітей.
🔹 Підготовка висновків щодо захисту прав дітей та інтересів дітей (зокрема при розлученні батьків, встановлення опіки тощо).
🔹 Участь у судових процесах щодо захисту прав дітей.
🔹 Організація встановлення опіки або піклування над дітьми.
🔹 Ведення обліку дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
🔹 Профілактична робота із сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах.
🔹 Взаємодія з поліцією, освітніми закладами, закладами охорони здоров’я, соціальними службами.
🔹 Участь у міжвідомчих комісіях, нарадах.
🔹 Підготовка звітів, аналітичних довідок, наказів, рішень, висновків.
🔹 Ведення документації, обліків, баз даних.
🔹 Моніторинг дотримання прав дитини у різних установах.
З 2022 року рішенням виконавчого комітету була членом гуманітарного штабу
🔹 Евакуація сімей з дітьми до більш безпечних місць перебування.
🔹 Створення бази даних на отримання гуманітарної допомоги.
🔹 Організація та проведення зустрічей з благодійним сектором для отримання гуманітарної допомоги для населення.
🔹 Створення проектів, які пов’язані з ВПО.
Павлівська сільська рада | Завідувач відділення сім’ї, дітей та молоді
📅 Квітень 2018 – Квітень 2020
🔹 Організація роботи відділення: планування, координація та контроль діяльності фахівців із соціальної роботи.
🔹 Виявлення та облік сімей, дітей і молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах.
🔹 Забезпечення надання соціальних послуг відповідно до індивідуальних потреб бенефіціарів.
🔹 Проведення оцінки потреб та розробка індивідуальних планів соціального супроводу.
🔹 Контроль за якістю надання послуг та ведення відповідної документації.
🔹 Співпраця з іншими установами: освітніми, медичними, правоохоронними та громадськими установами.
🔹 Розгляд звернень громадян та надання консультацій з питань соціального захисту.
Приватний нотаріус | Помічник нотаріуса
📅 Березень 2017 – Квітень 2018
🔹 Підготовка документів: складання проектів договорів, довіреностей, заяв, заповітів, інших нотаріальних документів.
🔹 Допомога у підготовці заяв на прийняття спадщини, збирання документів для спадкових справ.
🔹 Консультування клієнтів: попередні роз’яснення щодо переліку документів, порядку оформлення нотаріальних дій.
🔹 Перевірка правильності оформлення правовстановлюючих документів, витягів з реєстрів, тощо.
🔹 Архівування справ.
🔹 Організаційна робота: ведення обліку документів, порядку оформлення нотаріальних дій.
ПП Агрофірма Прогрес | Бухгалтер
📅 Липень 2009 – 2017
🔹 Ведення бухгалтерського обліку.
🔹 Підготовка фінансової звітності: звіти про прибутки та збитки, касові звіти, тощо.
🔹 Ведення касових операцій.
🔹 Ведення обліку заробітної плати.
🔹 Робота з орендою землі.
🔹 Оформлення кадастрових номерів, та технічних документацій.
Рекомендації: Olena Skliarenko Field Monitoring Officer UNICEF Ukraine, Dnipro пUNICEF Ukraine, Dnipro099
Якщо резюме Вас зацікавило, будь ласка, зв’яжіться зі мною
Тел. [
e-mail: [
Дякую за приділений час та увагУ!
Схожі кандидати
-
Менеджер соціальних проєктів
Полтава, Харків , ще 2 міста -
Менеджер соціальних проєктів
Вінниця, Житомир , ще 5 міст -
Менеджер соціальних проєктів (MilitaryTech)
40000 грн, Київ -
Менеджер з розвитку бізнесу, копірайтер
20000 грн, Дніпро, Київ , ще 3 міста -
Менеджер проєктів, продажу, реклами
45000 грн, Київ -
PR-менеджер, Communications, brand manager (event, SMM)
50000 грн, Київ