• Файл

Лариса

Заместитель главного бухгалтера

Розглядає посади:
Заместитель главного бухгалтера, Главный бухгалтер, Бухгалтер, Финансист
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БОБРО ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА
05.06.1967
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber WhatsApp Telegram)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, бухгалтер, фінанси, (дистанційна
робота, повна зайнятість з можливістю часткової віддаленої роботи)
Ключові знання, навички:
• бухгалтерський та податковий облік в оптовій торгівлі в повному обсязі (єдиний бухгалтер\бухгалтер з
підлеглими), формування і здача звітності, кадровий облік (Україна);
• контроль і управління фінансовими ресурсами компаній;
• оптимізація оподаткування в рамках законодавства;
• вміння знайти найкраще рішення за короткий час з обмеженим часом і ресурсами;
• аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та
податкових наслідків (Україна);
• проведення переговорних процесів з максимальною вигодою для підприємства;
• знання трудового законодавства (Україна);
• вміння працювати в стресових ситуаціях як в колективі, так і поодинці;
• орієнтація на результат;
• вміння грамотно, ініціативно організувати роботу підлеглих для досягнення поставлених керівництвом
цілей;
• досвід роботи з підлеглими дістанційно, досвід роботи у відрядженнях;
• впевнений користувач: MS Office (Excel, Word) 1С 8.2, 8.3, M.E.Doc, ВЧАСНО, Клієнт банк (онлайн
банк).
Досвід:
04.2019 – по теперешній час ТОВ «Б.Б.Ф» (ЗСО, ПДВ) + 7 ФОП 2 гр.
Сфера діяльності: оптова торгівля освітлювальним обладнанням
Посада: бухгалтер (єдиний)
Основні обов'язки:
-повний бухгалтерський та податковий облік, формування та здача звітності, кадровий облік;
- аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та
податкових наслідків (Україна);
- контроль і управління фінансовими ресурсами компаній;
-оптимізація оподаткування в рамках законодавства;
-впевнений користувач: MS Office (Excel, Word) 1С 8.2, 8.3, M.E.Doc, ВЧАСНО, Клієнт банк (онлайн
банк).

05.2011 – 03.2019-
ТОВ «Профімпорт»+(група компаній: ТОВ «ББФ», ТОВ «Проект Партнер»)+ ФОП 3 гр
5%+ФОП 2 гр
Сфера діяльності: оптова торгівля освітлювальним обладнанням, меблями, товари декору
Посада: головний бухгалтер
Основні обов'язки:
-головний бухгалтер (керівництво бухгалтерією у складі 4 осіб);
-управління групою компаній (ЮО і ФОП), з яких: 3 ЮО (ЗСО, ПДВ), штат найманих працівників 85
осіб, 16 ФОП -2 гр.(у кожному від 8 до 10 осіб найманих працівників), 2 ФОП-3 гр з найманими
працівниками;
-ведення, контроль бухгалтерського та податкового обліку (ЗСО, ФОП)
-організація обліку та контролю правильного відображення операцій в бухгалтерському та податковому
обліку по всіх розділах бухгалтерського обліку;
-керівництво бухгалтерієй у складі 4 осіб (планування графіка, організація роботи, розподіл обов'язків,
постановка цілей і завдань, контроль за їх виконанням), 1 особа дистанційно;
-складена відповідно до НП(С)БО, ПК, в повному обсязі документація по господарським і фінансовим
операціям, зберігається в безпеці і завжди в наявності;
-правильно складені і своєчасно здані звіти до податкових органів, органів статистики, ПФ;
-забезпечення належної оцінки та перерахування податків і зборів (ПДВ, доходи, ПДФО, ЄСВ, ЄП);
-дотримання податкового та бухгалтерського законодавства;
-аналіз та оптимізація податкового навантаження;
-постійний моніторинг та відстеження змін у законодавстві;
-кадровий облік (Україна,);
- аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та
податкових наслідків;
-проходження податкових перевірок;
-систематичне проведення навчальних курсів «Правові, економічні та податкові наслідки при укладанні
угод» для керівників комерційних підрозділів;
впевнений користувач: MS Office (Excel, Word) 1С 8.2, 8.3, M.E.Doc, ВЧАСНО, Клієнт банк (онлайн банк).

07.2005 – 04.2011
ТОВ Родной Дом 2006, головний бухгалтер , (єдиний, 2 підлеглих)
Сфера діяльності: оптова торгівля металоконструкціями;
Основні обов'язки:
-налаштування бухгалтерського та податкового обліку з нуля;
-повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ на ЗСО, ПДВ + 4 ФОП;
-формування та здача звітності згідно НП(С)БО), ПК;
- аналіз договорів з точки зору бухгалтерського та податкового обліку, економічної доцільності та
податкових наслідків;
-впевнений користувач: MS Office (Excel, Word) 1С 7, Клієнт-банк

05.2002 – 07.2005
ПІІ 100% «ВТС Кліма», заступник головного бухгалтера, у підпорядкуванні 2 особи
Сфера діяльності: оптова торгівля вентиляційним обладнанням
Основні обов'язки:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку, кадровий облік, ЗЕД імпорт/експорт, нарахування
та перерахування з\п, відрядження, гарантійні послуги, формування та здача звітності ПДВ, фонди);
-впевнений користувач: MS Office (Excel, Word) 1С 7, Клієнт-банк

05.1998 – 04.2002
ЗАО Мервей (ресторан Сюрприз), бухгалтер
Основні обов'язки:
-калькуляції меню, РРО, здача звітності, користувач системи Парус

Мови:
Російська (рідна, розмовна), українська (для комунікації та ділового листування згідно з
законодавством України), італійський -у процесі вивчення (уровінь А2)

ОСВІТА:
1990 – 1995
Українська Академія друку
Спеціаліст: інженер-економіст

ТРЕНІНГИ:
Курс "Стратегія роботи в команді. Досягнення цілей ", Київ, жовтень-листопад 2018 року.
Курс "Особиста ефективність керівника. Психологія керівника ", серпень 2018 р.;
Курс "Оцінка та розвиток команди. Менеджмент через професійне зростання ", липень 2018 р.;
Курс "Самоорганізація та тайм-менеджмент менеджера. Планування роботи команди ", червень 2018.
Курс "Мотивація працівників. Інструменти та комунікація моральної мотивації ", квітень 2018.
Курс "Проведення зустрічей. Риторика для менеджерів ", березень 2018.
Курс "Інновації. Внесення змін ", січень 2018.
Курс "Коучинг в менеджменті. Коучинг-комунікативні навички для посилення результатів команди",
листопад 2017.
Курс «Робота з опором персоналу», вересень 2017 р.
Курс «Менеджмент через комунікацію», червень 2017 р.
«ВИСОЦЬКИЙ КОНСАЛТІНГ». Курси «Оргсхема», «Фінансове планування», «Формула
состояний», «Статистика», «Координація». «Обов'язки керівника», червень-листопад 2016 року.
Курс «Управлінський облік» за міжнародною програмою сертифікації CAP/CIPA - листопад-грудень
2007 р.;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: