• PRO

Алла

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Ui-дизайнер, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2012 по 04.2025 (12 років 10 місяців)
Ві Еф Консалтинг Сервісиз, Вінниця (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Освіта

Тернопільський національний економічний університет

Міжнародного бізнесу та менеджменту, Тернопіль
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Знання і навички

  • Курси графічного дизайну (AdobePhotoshop
  • AdobeIllustrator)
  • Курси ІТ

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Дата народження: 07.02.1989
Місто: Вінниця
М
об. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль:
Пошук позиції в розвиваючій компанії, що дасть можливість застосувати досвід та навички, для досягнення цілей компанії та підвищення професійного рівня.
Освіта:
Тернопільський Національний Економічний Університет, факультет “Міжнародного бізнесу та менеджменту”, спеціальність “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”, магістр (2006-2011).
Додаткова освіта:
2019р. –закінчила курси графічного дизайну (AdobePhotoshop, AdobeIllustrator).
Досвід роботи:
1.Червень 2012 р. – Квітень 2025 р. - менеджер по наданню інформації в компанії “Ві Еф Консалтинг Сервісиз”.
Функціональні обов’язки:
надання консультаційних послуг;
прийом та перевірка документів на візу;
внесення даних клієнтів до бази даних;
ведення кореспонденції з клієнтами, з питань надання інформації, по процесу подачі документів на візу;
доставка та відбір паспортів з Консульської установи;
вирішення конфліктних ситуацій із заявниками.
2. Листопад 2011- квітень 2012 р. – адміністратор торгового центру торгового центру “Метро”.
Функціональні обов’язки:
зустріч покупців;
заміна та друк персональних карток для клієнтів;
надання інформації з приводу асортименту товарів та їх місцезнаходження.
3. літо 2009 р. – касир в сімейному ресторані "RayRodgers" по програмі "WorkandTravel"
4.літо 2008 р. – касир в піцерії по програмі "WorkandTravel"
Навики:
Знання ПК: MS–Office, Internet Explorer, MS Excel, MS Word, Outlook Express, Power Point,AdobePhotoshop, AdobeIllustrator, вмілий користувач мережі інтернет.
Знання мов:
Українська-рідна; російська- вільно володію; англійська – середній рівень; польська – початковий рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, комунікабельність.
Дисциплінованість, пунктуальність, організованість.
Додаткова Інформація
Сімейний стан: заміжня, маю двох дітей.
Водійське посвідчення: так.
Хобі: займаюсь спортом, виготовляю вироби із полімерної глини.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: