• Файл

Давід

3D-художник

Розглядає посади:
3D-художник, Full stack програміст
Вік:
25 років
Місто:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Давід Кравченко
3D ARTIST | BLENDER EXPERT | UPWORK TOP RATED

ПРОФІЛЬ
Привіт, мене звати Девід, я професійний 3D-художник, що
спеціалізується на дизайні ювелірних виробів, з великим досвідом
моделювання для ігор, 3D-друку та архітектурної візуалізації. Я
Контакти працюю в Blender та створюю високоякісні, оптимізовані 3D-моделі
для різних галузей. Крім того, я також маю навички створення CGI-
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») рендерів та анімації, ідеальних для презентацій та реклами.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОСВІД РОБОТИ
https://www.upwork.com/fr
Class A 2025 - PRESENT
eelancers/davidk30
3D designer
https://www.artstation.co Створення якісних 3D-моделей ювелірних виробів (кільця, намиста,
m/davidkravchenko02 браслети, сережки тощо) з увагою до деталей та естетики.
Розробка кастомізованих моделей прикрас, наприклад, намист із
Навички можливістю змінювати окремі елементи (букви, камені тощо).
Підготовка моделей для інтерактивного відображення на сайтах —
3D-моделювання з функціями обертання, масштабування та заміни декоративних
Моделювання ювелірних елементів.
виробів Співпраця з дизайнерами, маркетологами та веброзробниками для
Підготовка моделей для 3D- інтеграції 3D-моделей в онлайн-магазини та презентації продукції.
друку
High-poly та low-poly Phenom Poker
моделювання
Ретопологія 3D modeller 2024-2025
UV-розгортка
PBR-текстурування Створював високоякісні 3D-моделі одягу (сорочки, штани, куртки,
Фотореалістичний рендер аксесуари тощо).
(Cycles) Проводив ретопологію та оптимізацію одягу для використання в
Оптимізація сцен реальному часі та рендері.
Чиста топологія Симулював реалістичні складки тканини та фізику в Blender.
Робота у Blender Підганяв одяг під 3D-персонажів, коригував сітку та ваги скінінгу.
Постобробка в Photoshop Готував моделі для рігінгу, анімації або інтеграції в ігровий рушій.
Забезпечував чисту UV-розгортку та текстурування, готове до
Мова PBR.

English Арткер
Russian 2024-present
Ukrainian 3D artist
Створення фотореалістичних CGI-рендерів для презентацій,
каталогів та рекламних цілей.
Рендеринг сцен у Cycles (Blender) — налаштування освітлення,
матеріалів і студійного середовища.
Налаштування PBR-матеріалів для реалістичної симуляції металів,
дорогоцінного каміння та інших ювелірних поверхонь.
Виконання постобробки в Photoshop за потреби.
Створення анімацій та 360° відео-обертів для демонстрації
ювелірних виробів.
Робота з референсами, ескізами та технічними кресленнями.
Забезпечення чистої топології та відповідності моделей реальному
масштабу.
Jewelry CGI –
High-End
Renders for
Catalogs and
Ads
Рендери високої
роздільної здатності
(білий фон або
стилізована сцена)

Крупний план та
макрорендери

Налаштування
анімованих відео та
360° обертальних
відео для демонстрації
виробів

Постпродакшн у
Photoshop (відблиски,
відображення,
очищення)

📌 Software: Blender +
Cycles

Підготовка
високоякісних 3D
моделей для надання
кінцевого продукту
(включаючи
деталізацію каменів,
гравіювання та інших
елементів)

Робота з декораціями
та фонами для
ювелірних виробів, що
підкреслюють красу
кожної деталі
3D Print-Ready
Jewelry –
Precise STL
Modeling for
Casting or FDM

Водонепроникна
сітка колектора,
готова до друку

Точна товщина для
виробництва

STL і OBJ export

Чиста геометрія,
зручна для підтримки
структура

Додатково: поділ на
частини, плоска
основа, порожниста
внутрішня частина

Підготовка моделей
до різних технологій
друку

Тонкі деталі і дрібні
елементи
Characters
for Games
Low/Mid/High poly
персонажі

UV mapping,
ретопологія,
текстурування,
риггінг
Game-ready FBX з
PBR текстурами

Підготовка моделей
до ігрових рушіїв
(Unreal Engine,
Unity)

Робота зі
скульптингом
Blender Sculpt Mode

Експорт та
налаштування
анімаційних скелетів

Чиста топологія з
урахуванням
деформацій під
анімацію

Текстурування в
Substance Painter

Робота з
ріференсами,
концепт-артом, ТЗ

Дотримання
технічних вимог і
оптимізація сцен
Realistic 3D
Environments for
Architecture &
Design
3D-моделювання будівель,
кімнат, меблів, декору

Реальний масштаб, точні
матеріали та освітлення

Текстурування з
використанням PBR
матеріалів для
реалістичного відображення
різних поверхонь

Рендеринг та анімація 3D
середовищ для візуалізацій
і турів по приміщенням

Formats: FBX / OBJ /
Blender (.blend)

Product Modeling –
Photorealistic 3D
Renders for E-
commerce &
Advertising
Фотореалістичне
текстурування з
використанням PBR
матеріалів.

рендеринг продуктів у
Cycles (Blender), V-Ray

Ретопологія та UV mapping
для високоякісного
рендерингу.

Підготовка моделей для e-
commerce платформ
(Amazon, Shopify).

Інтерактивні моделі для
AR/VR.

Постобробка в Photoshop
для коригування рендерів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: