• Файл

Олександр

Директор філії

Розглядає посади:
Директор філії, Директор
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Багінский Олександр Владимирович

Контактна інформація: м. Київ, моб. т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особисті данні: 3 серпня 1967 року народження, одружений, маю сина.

Освіта:
1986 – 1992 - навчання в Київському державному університеті ім. Тараса Шевченка.
Освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст, історичний факультет, кафедра архівознавча та
спеціальних галузей, кваліфікація викладача історії.
1993 – 1994 - Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана, Науково-
виробнича аудиторська фірма «НАВІ», спеціальність: бухгалтер малих підприємств.

Додаткова освіта та сертифікати:
2010 – технологи продажів.
2002 – технології ведення переговорів.
1994-1996 – курси тренінгу з продажу, маркетингу та менеджменту.
2024-2025 – постійні тренінги, курси та навчальні програми по бізнес розвитку.

Винагороди:
Кращій працівник 2024 року

Досвід роботи:
2024 – до нині – менеджер зі збуту та територіального розвитку у команді лідера
телекомунікаційних послуг України.
У сферу професійної діяльності відповідно договору входить активний пошук та залучення
клієнтів (сегмент B2C та малий бізнес); виконання індивідуальних планів продажів, розвиток
каналів продажу; проведення презентацій послуг компанії для потенційних клієнтів; розвиток
регіональної мережі.
Маю практичний досвід активних особистих продажів, високий рівень комунікаційних
навичок, вміння переконувати, відпрацьовувати заперечення; стресостійкість, порядність,
відповідальність. Маю широке коло професійних контактів.

2014 – 2024 – Freelance, виконання індивідуальних проектів у різних галузях, робота над
короткостроковими контрактами, набуття професійного досвіду в галузі харчової індустрії.

2014 - Комерційний директор у ТОВ "Ростекс Плюс".
У сферу професійної діяльності відповідно договору входить оптова торгівля, дистрибуція,
імпорт, експорт.
Маю практичний досвід стратегічного планування; управління процесом продажів по всіх
каналах збуту, планування та контроль основних економічних показників роботи відділів,
розробка регламентів взаємодії із суміжними підрозділами (Складська служба, транспортно -
логістична служба)

2013 – 2011 – Директор у ТОВ «БАУСЕРВІС».
У сферу професійної діяльності відповідно договору входить реалізація start-up проекту з
комплексним виходом на ринок, стратегічне управління компанією з повним циклом бізнес-
розвитку, розбудова та оптимізація бізнес-процесів у сфері оптової торгівлі, впровадження
ефективної моделі дистрибуції та логістики, розширення бізнесу через активну
зовнішньоекономічну діяльність (імпорт/експорт).Особисті досягнення: заключення та успішна
реалізація контрактів від 1 млн. €. Та їх супроводження по регіонах України. Співпраця с
відомими світовими брендами, будівельниками та субпідрядниками, проєктними установами,
державними органами.
Маю практичний досвід забезпечення зростання товарообігу, розширення клієнтської бази,
запровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами, розробка та реалізація
стратегію виходу на нові ринки збуту. Маю управлінські компетенції, встановлення прямих
партнерських відносин з іноземними постачальниками.

Професійні навички та знання:
Стратегічне управління, комплексне планування бізнес-розвитку, розробка стратегій виходу
на нові ринки; антикризове управління та оптимізація бізнес-процесів, побудова та управління
дистрибуційними мережами, стратегічне ціноутворення, розвиток оптових та корпоративних
продажів, формування індивідуальних комерційних пропозицій, робота з міжнародними
постачальниками та контрагентами, контроль руху товарних потоків, мінімізація логістичних
витрат, формування та розвиток команди, аналітика продажів та звітність, управління базами
даних клієнтів, стратегічне мислення, комунікативна ефективність, здатність до швидкої адаптації,
ведення складних переговорів з VIPклієнтами.

Вмію злагоджено працювати в колективі, маю ґрунтовні комунікаційні навички, активну
новаторську позицію, готов до практичної діяльності та розвитку. Є досвід роботи із оброблення
великого обсягу інформації, її аналізу, моніторингів, уважний, відповідальний. Маю бажання
навчатися і підвищувати свій професійний рівень.

Маю досвід роботи з комп'ютером (Windows), вільно володію офісними програмами (Word,
Excel), маю досвід активного користування соціальними медіа.

Мовні компетенції:
• Українська (вільно)
• Російська (вільно)
• Англійська (рівень А2)

Додаткові професійні знання:
• Бухгалтерський та управлінський облік
• Основи фінансового планування
• Базові навички юридичного супроводження
• Володіння діловим етікетом
• Водійське посвідчення категорії В

Інші вимоги: не маю судимостей, не залучен до корупційних скандалів, готов до відряджень
у межах країни та за кордон (є бронювання до кінця 2025 року). Маю принципову про-
демократичну позицію, вболіваю за розбудову держави, маю посвідчення волонтера.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: