• Файл

Оксана

Бізнес-аналітик

Розглядає посади:
Бізнес-аналітик, Менеджер з закупівель, Керівник з логістики, Менеджер з продажу
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Білоус Оксана Михайлівна
Дата і місце народження: 10.02.1980, с.м.т Журавно Жидачівського р-ну Львівської обл.
Домашня адреса: м. Жидачів, вул. Д Галицького, буд. 27, кв. 6
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: працевлаштування на посаду спеціаліст з продаж, фахівець з обслуговування клієнтів , управління роботи персоналу , колективу.
Освіта:
У 2002 р. Закінчила Національний Університет Львівська Політехніка .Факультет Автоматизовані системи управління.
Досвід роботи:
2002-2004 роки ВАТ « Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» - контролер готової продукції .
2004-2005 р ВАТ « Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» - майстер зміни паперового виробництва.
2005-2012 р відпрацювала інженером технологом Відділу Головного Технолога ВАТ «ЖЦПК».
2012-2014р старший Диспетчер виробничо-аналітичного відділу ВАТ «ЖЦПК».
2014-2016 р спеціаліст з фінансових послуг ПАТ «Платинум банк».
2016-2017 р головний менеджер Фінансова компанія « Центр Фінансових Рішень»
2017-2018 р провідний фахівець з обслуговування клієнтів ТОВ « Нью Файненс Сервіс»
2018- до тепер директор з розвитку та продаж регіону ТОВ « Нью Файненс Сервіс» .
Родинний стан : одружена , двоє синів 20 та 10 років.

Додаткові відомості : Вільний користувач ПК та офісної техніки. Займалась виявленням потреб клієнтів шляхом ведення переговорів по телефону і особисто з першими особами малого та середнього бізнесу. Здійснювала дзвінки існуючої клієнтської бази з метою пропозицій нових послуг. Створювала ефективні презентації продуктів , що розширювало клієнтську базу. Планування та контроль продаж , досягнення планових продаж . Врегулювання претензій клієнтів , Робота з запереченнями.
Додаткові якості : Відповідальність , стресостійкість, здатність швидко вчитись , націленість на результат , багатофункціональність .
Бажана заробітня плата: від 13 000 грн.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: