• PRO

Наталія

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Супервайзер, Керівник відділу продажу, Керівник проєкту, Керівник відділу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 12.2023 по 08.2024 (8 місяців)
NDA, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Стартап. Відкриття власного КЦ продажів медіабаінгової компанії, яка займається арбітражем трафіку в країнах ЄС. Була провідним керівником та співвласником.
Запуск продажів організовувала по Іспанії та Польщі.
Основні обов'язки:
- пошук ресурсів для розміщення вакансій компанії на ринку ЄС
- вибір CRM та її налаштування
- вибір та тестування телефонії для здійснення дзвінків за кордоном в межах ЄС
- пошук підрядників, компаній фулфілменту, заключення договорів для співпраці
- пошук підрядників, компаній по виготовленню препаратів для здоров'я (БАДів) з усіма необхідними документами та реєтраціями в ЄС
- командна розробка товарів для продажу ‑ запуск їх виробництва
пошук та співпраця на пряму з логістичними компаніями ЄС (GLS, TIPSA)
- формування команди операторів продажу (пошук,найм,адаптація, навчання)
- аналіз маржинальності та економіки роботи з різними продуктами для оптимізації прибутковості.
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзерів, тренера, рекрутера
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- контроль роботи колл центра
- ведення звітності (фінансової та аналітики)

Керівник відділу продажу

з 05.2021 по 10.2023 (2 роки 5 місяців)
Велвіта, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Запуск кол центру продажів БАДів з нуля. Робота в режимі багатозадачності. Під час роботи в компанії мала декретну відпуску на 1 рік.
Основні обов'язки:
- формування команди (пошук,найм,навчання,адаптація)
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- формування KPIs та їх досягнення
- впровадження CRM, її налаштування, адаптація персоналу
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзерів, тренера, рекрутера
- аналіз маржинальності та економіки роботи з різними продуктами для оптимізації прибутковості
- контроль роботи колл центра в цілому
- ведення звітності (фінансової та аналітики)

Керівник відділу продажу

з 05.2020 по 03.2021 (10 місяців)
Green Balance, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
- формування KPIs для групи операторів і супервайзерів, контроль за їх досягненням
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзера
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- контроль роботи відділу
- ведення звітності (фінансової та аналітики)

Супервайзер

з 09.2018 по 04.2020 (1 рік 7 місяців)
Green Balance, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
- розвиток та підвищення професійного рівня операторів продажу, наставництво та коучинг
- контроль роботи групи операторів (20-25 чоловік)
- дотримання KPI відділу
- прослуховування розмов, надання зворотнього зв'язку
- аналіз, звітність відділу

Супервайзер

з 04.2011 по 08.2018 (7 років 4 місяці)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Це перша компанія, де я почала свій кар'єрний ріст.
За 7 років пройшла ланку від оператора до супервайзера,
тімліда.
Керувала групою операторів до 15 чоловік, робота в режимі багатозадачності.
Основні обов'язки:
- комунікація з замовниками компанії (проведення зустрічей, ділова переписка)
- контроль роботи операторів проектів
- контроль виконання KPI відділу
- запуск гарячих ліній (лінії підтримки): Віасат, Ашан, Велика Кишеня,
Екомаркет, ЦУМ, Interavia, Гудвайн, Київенерго, IQenergy, Vianor та інші
‑ розробка скриптів, написання ТЗ запуску проекту

Освіта

Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Інженер, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Лідерство
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Ведення переговорів
  • Організованість

Знання мов

Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: