- PRO
Наталія
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Супервайзер, Керівник відділу продажу, Керівник проєкту, Керівник відділу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13532863/
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 12.2023 по 08.2024
(8 місяців)
NDA, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Стартап. Відкриття власного КЦ продажів медіабаінгової компанії, яка займається арбітражем трафіку в країнах ЄС. Була провідним керівником та співвласником.
Запуск продажів організовувала по Іспанії та Польщі.
Основні обов'язки:
- пошук ресурсів для розміщення вакансій компанії на ринку ЄС
- вибір CRM та її налаштування
- вибір та тестування телефонії для здійснення дзвінків за кордоном в межах ЄС
- пошук підрядників, компаній фулфілменту, заключення договорів для співпраці
- пошук підрядників, компаній по виготовленню препаратів для здоров'я (БАДів) з усіма необхідними документами та реєтраціями в ЄС
- командна розробка товарів для продажу ‑ запуск їх виробництва
пошук та співпраця на пряму з логістичними компаніями ЄС (GLS, TIPSA)
- формування команди операторів продажу (пошук,найм,адаптація, навчання)
- аналіз маржинальності та економіки роботи з різними продуктами для оптимізації прибутковості.
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзерів, тренера, рекрутера
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- контроль роботи колл центра
- ведення звітності (фінансової та аналітики)
Керівник відділу продажу
з 05.2021 по 10.2023
(2 роки 5 місяців)
Велвіта, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Запуск кол центру продажів БАДів з нуля. Робота в режимі багатозадачності. Під час роботи в компанії мала декретну відпуску на 1 рік.
Основні обов'язки:
- формування команди (пошук,найм,навчання,адаптація)
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- формування KPIs та їх досягнення
- впровадження CRM, її налаштування, адаптація персоналу
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзерів, тренера, рекрутера
- аналіз маржинальності та економіки роботи з різними продуктами для оптимізації прибутковості
- контроль роботи колл центра в цілому
- ведення звітності (фінансової та аналітики)
Керівник відділу продажу
з 05.2020 по 03.2021
(10 місяців)
Green Balance, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Основні обов'язки:
- формування KPIs для групи операторів і супервайзерів, контроль за їх досягненням
- розробка та впровадження системи мотивації для операторів, супервайзера
- написання скриптів, інструкцій, алгоритмів роботи
- контроль роботи відділу
- ведення звітності (фінансової та аналітики)
Супервайзер
з 09.2018 по 04.2020
(1 рік 7 місяців)
Green Balance, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Основні обов'язки:
- розвиток та підвищення професійного рівня операторів продажу, наставництво та коучинг
- контроль роботи групи операторів (20-25 чоловік)
- дотримання KPI відділу
- прослуховування розмов, надання зворотнього зв'язку
- аналіз, звітність відділу
Супервайзер
з 04.2011 по 08.2018
(7 років 4 місяці)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Це перша компанія, де я почала свій кар'єрний ріст.
За 7 років пройшла ланку від оператора до супервайзера,
тімліда.
Керувала групою операторів до 15 чоловік, робота в режимі багатозадачності.
Основні обов'язки:
- комунікація з замовниками компанії (проведення зустрічей, ділова переписка)
- контроль роботи операторів проектів
- контроль виконання KPI відділу
- запуск гарячих ліній (лінії підтримки): Віасат, Ашан, Велика Кишеня,
Екомаркет, ЦУМ, Interavia, Гудвайн, Київенерго, IQenergy, Vianor та інші
‑ розробка скриптів, написання ТЗ запуску проекту
Освіта
Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
Інженер, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Знання і навички
- Комунікабельність
- Лідерство
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уміння аналізувати
- Ведення CRM
- Управлінські навички
- Ведення переговорів
- Організованість
Знання мов
Англійська — початковий
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Керівник відділу продажу, Помічник керівника, Керівник проєкту, ще 3 посади
Київ
Наталія Хоменко Протягом кар’єри я здобула широкий спектр навичок та усвідомила, що робота з людьми й ефективна комунікація – ключові складові будь-якої успішної діяльності. Пройшла шлях...
Київ
Наталія Хоменко Протягом кар’єри я здобула широкий спектр навичок та усвідомила, що робота з людьми й ефективна комунікація – ключові складові будь-якої успішної діяльності. Пройшла шлях...
Схожі кандидати
-
Бізнес-асистент
Київ -
Адміністратор рецепції
25000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Помічник керівника
Київ, Ірпінь -
Адміністратор рецепції
Київ -
Адміністратор рецепції
Київ