• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13534714/

Проєктний менеджер з виконання договорів

Розглядає посади:
Проєктний менеджер з виконання договорів, Менеджер з договорів, Менеджер з нерухомості
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БАЙБУЗ ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

м. Київ | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
Досвідчений фахівець у сфері оренди, адміністрування із понад 10 роками досвіду.
Шукаю позицію адміністративного менеджера, керівника проєктів або фахівця з оренди, менеджера ЗЕД.

Досвід роботи
Фахівець відділу оренди
ТОВ «ТІМЗА КОНСАЛТІНГ», Київ | 2023 – 2025
- адміністрування договорів оренди, підготовка рахунків, розрахунок орендної плати та комунальних
послуг, паркінгу, прибирання, супровід, картки СКУД;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- вирішення адміністративних та господарських питань;
- аналіз ринку офісної нерухомості

Куратор проєкту / Адміністративний менеджер
ТОВ «ПОЛАР», Маріуполь | 2017 – 2022
- повний супровід виробничого проєкту: бюджетування, ЗЕД, логістика, облік
- взаємодія з брокерами та транспортними компаніями
- договірна та митна документація

Менеджер адміністративно-технічного департаменту
УВК Україна | 2017
- договірна робота, управління ТМЦ та інвентаризація
- забезпечення підприємства пальним, організація ремонтів
- оптимізація витрат, контроль фінансової звітності

Начальник відділу оренди
ПАТ «НДІ ЕМП» | 2011 – 2016
- управління проєктами з оренди (офіси, склади, виробництво, 7 га території)
- формування бюджету підрозділу, аналітика ринку
- ведення звітності, перевірка та контроль фінансового результату, щоденна звітність директору з
економіки;
- перевірки контролюючих органів;
Результат: формування успішного бюджетоутворюючого підрозділу, відсутність заборгованості,
збільшення клієнтської бази.
ТОВ «ІнтеротельСервіс»
ТОВ «Інтеротель» | 2008 – 2009
ТОВ «Ексимсталь» | 2000 – 2004

Освіта
2006 — Український інститут розвитку фондового ринку КНЕУ
Спеціаліст з управління активами | Сертифікат №22001-У
1995–1999 — НТУУ "КПІ", Київ
Диплом ЛТ №006180
Ключові навички
- адміністрування договорів
- внутрішній облік і фінансовий контроль
- ЗЕД (митне оформлення, логістика)
- робота з дебіторською заборгованістю
- аналітика ринку нерухомості
- 1С, Excel, MS Office

Додатково
Закордонний паспорт, готовність до відряджень

Особисті якості
Відповідальна, енергійна, вмію працювати в команді, швидко навчаюсь, ініціативна, системна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: