• Файл

Інна

Директор з маркетингу

Розглядає посади: Директор з маркетингу, Керівник (PR), Керівник (B2B), PR-менеджер
Місто проживання: Харків
Готовий працювати: Дистанційно, Харків
Розглядає посади:
Директор з маркетингу, Керівник (PR), Керівник (B2B), PR-менеджер
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Професійні навички
Маркетинг поєднyє мистецтво та науку для побудови успіху

Я не просто маркетолог, я – стратег, коуч, аналітик та організатор. Моя
емпатія дозволяє мені відчувати потреби клієнта, створюючи атмосферу довіри
та взаєморозуміння. Я пишаюся тим, що мої партнери, клієнти, замовники не
просто повертаються, а стають друзями. А люди з якими я працюю та працювала
формують цікаве та перспективне оточення.

1. Основні навички полягають у створенні стратегій - “Маркетинг 360”.
2. Друга частина роботи - це впровадження стратегії в структуру. Взаємодія.
3. Третя і досить важлива частина - супровід, контроль, вчасні зміни.

Якщо ви шукаєте керівника маркетингового напрямку, який не боїться
ІННА
викликів, вміє розкривати потенціал команди та перетворювати маркетинг на
ПАНЧЕНКО прибутковий інструмент бізнесу – ми знайдемо спільну мову.
Я поєдную креативність із чіткою структурою,
інтуїцію – з аналітикою, а сміливість у Професійні кваліфікації. Освіта
рішеннях – із глибоким розумінням ринку. Вмію
знаходити можливості там, де інші бачать
Бізнес коуч міжнародного рівня (EALS)
обмеження, і перетворювати маркетинг на
двигун зростання компанії.
European Academy of Leadership Coaching (ЕАLC), Sale coaching, Brand coaching.
Член групи розробників професійних стандартів маркетолога
Асоціація Маркетингу України
Член Асоціації Маркетингу України
Контакти Сертифікований Lean Institute Ukraine як фахівець зеленого рівня з ощадливого
виробництва, володію знаннями та інструментами для впровадження принципів Lean.
дата народження: 2.03.1981 Курс Кайдзен: Навички та методики управління процесами для підвищення
ефективності та якості.
м. Харків
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Курс Ефективні перемовини: Техніки ведення переговорів для досягнення
оптимальних результатів у діловій сфері.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Курс Основи продажів: Основні принципи та методи успішних продажів, включаючи
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») техніки залучення та утримання клієнтів.
linkedin Бренд стратегія: Розробка та впровадження ефективних стратегій розвитку.
Facebook. Лідерство для вищого керівництва: Спеціалізовані тренінги спрямовані на розвиток
Instagram стратегічного мислення, лідерських та управлінських навичок
Спеціаліст в області біології, біохімії. ХНУ ім. В. Н. Каразіна
сімейний стан: заміжня, двое дітей

Досвід Директор з маркетингу
Бренд “Наталі Болгар”, 6.2025 по 12.2025 (Fashion industry)
1. Стратегічне управління маркетингом
1. За період роботи з брендом була
розроблена річна стратегія. Останні два Розробка стратегії
місяці команда досяглала рекордних Впровадження та навчання команди
показників в продажах за всю історію Розробка бренд платформи
компанії. 2.Тактичне управління маркетингом
Започаткувала відцифрування Лідогенерація онлайн та офлайн канали
результатів трейд маркетингу, PR Організація PR заходів, показів
маркетингу. Медіапланування
Сформована та впровадженна система
2.Інструментальний рівень управління
планування маркетингових бюджетів.

Досвід Керівник відділу маркетингу
1. Завдяки комплексному підходу ТОВ "ТЕРРА", 10.2021 – 5.2025
до маркетингової стратегії, впізнаваність 1. Стратегічне управління маркетингом
бренду ТЕРРА стабільно зростає, що Розробка та впровадження маркетингової стратегії відповідно до стратегії компанії.
сприяє зміцненню його позицій на ринку. Позиціонування бренду та продуктів на ринку, контроль іміджу компанії.
Останні чотири роки компанія утримує Аналіз ринку (тенденції, конкуренти, споживчі переваги) та формування рекомендацій
лідерство серед виробників у своїй щодо розвитку портфеля.
галузі, що підтверджено щорічними Розширення ринків збуту та адаптація маркетингової стратегії до особливостей регіонів.
дослідженнями. 2. Управління продуктовим портфелем
2. Керувала продуктовим Аналіз асортименту: прибутковість, ротація, частка продажів по категоріях.
портфелем, включаючи проведення Розвиток нових продуктів: визначення трендів, розробка концепцій, запуск новинок.
асортиментного комітету для оптимізації Ціноутворення: аналіз цінової політики, визначення оптимальних цінових стратегій.
стратегії категорій. Забезпечив Контроль життєвого циклу продуктів: оновлення упаковки, виведення нерентабельних
виведення 5 успішних нових СКЮ на позицій.
ринки України та за кордоном.
Досвід Керівник відділу маркетингу
3. Обов’язки в сфері PR та іміджевого просування
3. Завдяки ефективному PR PR-стратегія та взаємодія зі ЗМІ: Розробка PR-кампаній, підготовка прес-релізів,
компанія за останні три роки здобула 4 організація інтерв’ю керівників, співпраця з діловими та галузевими медіа.
престижні нагороди, стала генеральним Реклама та іміджеві активності: Запуск зовнішньої реклами (білборди), радіокампанії,
спонсором галузевих подій, що підвищило контент у маркетплейсах.
впізнаваність бренду та сприяло Digital PR: Управління соціальними мережами, співпраця з блогерами, SEO-
розширенню присутності в національних
оптимізація, контекстна реклама.
мережах, вивівши компанію в лідери
галузі. Репутаційний маркетинг: Робота з відгуками, антикризовий PR, соціальні проєкти,
участь у рейтингах та бізнес-преміях.
Подієвий маркетинг: Організація форумів, конференцій, корпоративних заходів,
4. Сьогодні багато продуктів компанії колаборації з іншими брендами.
займають тополві позиції в пошукових
Спеціальні іміджеві формати: Благодійні ініціативи, тестування продуктів серед
системах. Продажі через інтернет-магазин
блогерів.
досягли рівня рентабельності, ставши
стабільним джерелом доходу. Завдяки 4. Digital-маркетинг та аналітика
ефективному управлінню рекламними Ініціювала та контролювала виконання задач з оптимізації SEO, налаштування
кампаніями досягли максимального контекстної реклами та проведення таргетингових кампаній, забезпечуючи досягнення
показнику - кожна вкладена гривня поставлених цілей.
принесла 8,9 грн доходу. Контроль ефективності рекламних зусиль через відстеження та аналіз різноманітних
метрик. Визначення рентабельності кожної маркетингової активності, оптимізація
рекламних бюджетів та підвищення загальної ефективності маркетингу.
5. Для ефективної роботи трейд-
В рамках розвитку e-commerce напрямку, відповідала за зростання онлайн-продажів
напрямку був створений відділ
компанії через ефективне управління присутністю на маркетплейсах та реалізацію
мерчендайзингу, а також розроблена
система планування та аналізу трейд- стимулюючих промокампаній у власних інтернет-магазинах.
маркетингових активностей. Завдяки цим 5. Робота з продажами та рітейлом
ініціативам вдалося досягти значного Маркетингова підтримка відділу продажів: аргументація для переговорів, POS-
зростання продажів, зокрема в деяких матеріали.
категоріях річний приріст становив до 40%. Аналіз поведінки споживачів у точках продажу, розробка рекомендацій для
мерчендайзингу.
6. Контроль за витратами дозволив Трейд-маркетинг: промо-кампанії, мотиваційні програми для партнерів, участь у
оптимізувати бюджет, а інтеграція інтернет- виставках.
магазину як частини іміджової стратегії, дає 6. Управління командою та бюджетом
можливість не тільки заробляти, а й Керівництво командою маркетингу (технічний маркетолог, дизайнер, аналітик,
забезпечити рентабельність, яка згодом маркетологи, digital-спеціалісти, відділ мерчендайзингу, СММ спеціалісти).
може повністю покрити витрати на відділ Планування та контроль маркетингового бюджету.
маркетингу.

Досвід Трейд маркетолог
ТОВ "ТЕРРА", 2020-2021
Я переконана: хаотичні рішення 1. Мерчендайзинг. У перший рік роботи був створений власний відділ
можуть дати тимчасовий ефект, але мерчендайзингу в рамках України, організована структура та звітність для реалізації
лише системний і регулярний підхід завдань компанії.
приносить стійкий результат. 2. Формування напрямку. Побудований з нуля напрямок трейд маркетингу,
включаючи проведення аналізу продажів по мережам та формування асортиментних
Впровадивши чітку стратегію та контроль
процесів, мені вдалося вибудувати матриць і паспортів клієнтів.
ефективний напрямок, що призвів до 3. Планування. Розроблена ефективна система планування продажів з постійним
стабільного зростання продажів і аналізом результатів, що сприяла планомірному росту продажів.
подвоєння обсягів у ключових товарних 4. Результат напрямку. За результатами діяльності спостерігався значний ріст
категоріях. продажів, призвівши до подвоєння обсягів у деяких груп товарів.

Досвід Регіональний керівник РА

Рекламні інструменти за останні Профі Смайл, Харків, 2005-2022
5 років значно змінилися, а канали
впливу на споживача стали іншими.
1. Досвід роботи з світовими лідерами. Проведення та успішна реалізація проекту
Проте принципи, які допомогли успішно в рамках Харківського регіона для таких клієнтів як Procter & Gamble, Global Spirits,
керувати брендами в минулому, я Kimberly Clark, Ferrero Rocher та інших.
перенесла в цифровий світ і продовжую 2. Формування та навчання команди. Відбір та навчання команди для кожного
використовувати їх для ефективної проекту та забезпечення її ефективного контролю. Формування ефективної та
роботи з сучасними платформами. згуртованої команди на підконтрольній території.
Адаптація до нових реалій дозволяє 3. Продажі. Пошук нових проектів, їх прорахунок та продаж замовникам, з фокусом на
зберігати ефективність стратегії,
розвитку бренду, його іміджу та збільшенні продажів.
незалежно від змін на ринку.
За 16 років я реалізувала понад 1000 проектів для таких компаній, як
Інна Панченко Procter & Gamble, Global Spirits, Kimberly Clark, Ferrero Rocher, та інших
світових та локальних брендів, покриваючи Харківську, Полтавську
та Сумську області. Відбирала та навчала команди для кожного
проекту, забезпечуючи їх ефективну роботу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: