• Файл

Олена

Адміністратор

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЖМУРЕНКО
Олена Володимирівна

Дата народження: 21.12.1980
Місце народження: Україна, Полтавська обл., м.Полтава
Місце проживання: Україна, Одеська обл., м.Одеса
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
у 1999 році закінчила Полтавське професійно-технічне училище №21, спеціальність „Контролер касир непродовольчих товарів”, диплом спеціаліста (денна форма навчання);
у 2024 році – Полтавський фаховий коледж транспортного будівництва, спеціальність „Будівництво та цивільна інженерія”, диплом фахового молодшого бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
червень 2002 р. – березень 2011 р.: ПП Шевченко В.В., бармен-касир;
липень 2005 р. – вересень 2007 р.: ПП „Полагропром”, касир-продавець;
жовтень 2007 р. – березень 2010 р.: ПП „АСМ студіо” м.Київ, менеджер з продажу товарів;
листопад 2010 р. – листопад 2018 р.: Підприємницька діяльність; керівник магазину меблів;
липень 2019 р. – вересень 2020 р.: ФОП Суздалєва А.В. диспетчер;
листопад 2020 р. – грудень 2020 р.: ТОВ ,,Я-КОНСАЛТИНГ”, фахівець з обслуговування телефонних звернень;
грудень 2020 р. – липень 2024 р.: Полтавська обласна державна адміністрація, провідний інспектор юридичного відділу апарату Полтавської обласної державної адміністрації;
липень 2024 р. – грудень 2024 р.: Полтавська обласна державна адміністрація, провідний інспектор організаційного відділу апарату Полтавської обласної державної адміністрації.

Професійні навички:
володіння комп’ютером (MS Office: Word, Excel, Internet);
вміння користуватися офісною технікою;
організація нарад та інших заходів, які проводяться за участю керівництва, підготовка матеріалів до них;
складання проєктів матеріалів робочих поїздок керівництва;
знання законодавства, навички користування системою електронного документообігу „АСКОД”;
забезпечення підготовки планів та звітів роботи;
узагальнення та аналіз інформації.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, порядність, уважність, працьовитість, комунікабельність, оптимізм, ініціативність, наполегливість у досягнені поставлених цілей, вміння працювати в команді, пунктуальність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 24 роки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: