• Файл

Ольга

Економіст, закупівельник

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

CV
Ім'я та прізвище: Короб Ольга

Контактна інформація:

 Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

 Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

 Адреса: Україна, м. Київ вул.
Дніпровська набережна 19Вб кв 158

Професійна мета

Прагну застосувати свій досвід у сфері управління проектами, фінансового моніторингу та
адміністративної підтримки в динамічному середовищі. Шукаю можливості для професійного
розвитку та вдосконалення навичок у міжнародних організаціях або корпоративному секторі, де
зможу сприяти ефективному управлінню процесами та реалізації стратегічних цілей.

Досвід роботи

Касир відділення Банку — Райффайзен Банк, Київ
Сер 2014 - Лип 2015

Асистент менеджера по роботі з Преміум клієнтами — Райффайзен Банк, Київ
Лип 2015 - Тра 2016

 Індивідуальний супровід клієнтів сегменту Преміум.

 Проведення операцій з купівлі та продажу великих обсягів валюти на міжбанківському
ринку для іноземних резидентів із подальшим переказом за кордон.

 Адміністративна підтримка менеджерів, ведення документації банківських операцій,
архівування даних.

Помічник Заступника Голови Правління - Головного Ризик Менеджера — Райффайзен Банк, Київ
Травень 2016 - Жовтень 2021

 Визначення пріоритетів, координація, планування та розподіл завдань, адміністративний
супровід зустрічей, нарад, переговорів.

 Організація та ведення робочого графіка, моніторинг електронної пошти, управління
відрядженнями та відпустками.

 Взаємодія з керівництвом, підготовка презентацій для публічних виступів, виконання
різнопланових доручень.
Логіст — МГО Центр "Джойнт", Київ
Лис 2021 – Жовтень 2023

 Організація відряджень в межах України та закордоном та логістичний супровід іноземних
гостей.

 Координація та проведення семінарів, конференцій, місій і форумів в Україні та за
кордоном.

 Пошук та встановлення зв’язків із потенційними постачальниками для забезпечення різних
послуг.

 Організація тендерного процесу: дослідження ринку, пошук постачальників, комунікація,
підготовка тендерної документації, контроль за проведенням тендеру та укладання
договорів із переможцями.

Консультант — Об'єднана програма ООН з питань ВІЛ/СНІДу в Україні UNAIDS/ЮНЕЙДС

В рамках гранту від Міністерства Закордонних Справ Королівства Нідерландів
Листопад 2023 – Березень 2025

 Супровід 13 організацій з всієї країни, що отримали були обрані для реалізації даного
Надзвичайного гранту

 Надання проектної допомоги в реалізації контрактів, пов'язаних з надзвичайними
ситуаціями включаючи, але не обмежуючись: підготовку контрактної документації;
поточний моніторинг проектної діяльності діяльності, перевірку фінансових звітів на
відповідність вимогам ЮНЕЙДС, надання відповідей на запити партнерів.

 Забезпечення відповідності фактичних витрат в рамках вимогам донорів.

Забезпечення достовірності супровідної фінансової документації, дотримання правил та
положень ЮНЕЙДС при підготовці фінансових проміжних та при підготовці фінансових проміжних
та фінальних звітів.

 Надавати адміністративну допомогу в реалізації програмних заходів, напр, допомога в
організації гібридних та офлайн зустрічей, семінарів, тренінгів

 Забезпечення підготовки необхідних проектів документів відповідно до фінансових правил
ЮНЕЙДС та політикою звітності ЮНЕЙДС, забезпечуючи достовірність бюджетних статей,
платежів, залишків, витрат та інших даних, витрат та інших даних для щоденних операцій,

Освіта

Київський національний Університет технологій та дизайну,

Інженерно-Економічний факультет

Магістр Економіки підприємства
2010-2016
Навички / Soft Skills

 Тайм-менеджмент

 Стресостійкість

 Комунікабельність

 Вміння працювати в команді

 Проактивність

 Толерантність

Навички/ Hard Skills

 Рівень англійської мови Upper-intermidiate

 MS Excel – поглиблений

 MS Power Point - достатній

 MS Word – поглиблений

 Power BI – достатній

 CRM - достатній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: