• Файл

Ірина

Директор департаменту клієнтського сервісу

Розглядає посади:
Директор департаменту клієнтського сервісу, Керівник клієнтського сервісу
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Татаренко Ірина Юріївна

Дата народження:
08 Січ 1992

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Директор департаменту клієнтського сервісу 60 000 грн.

Ключова інформація


•Лідерські якості
•Проактивний підхід
•Адаптивність до змін

Досвід роботи


Керівник департаменту з клієнтського сервісу
Лис 2023 - по сьогодні (1 рік 7 міс)
Readeat
Торгівля роздрібна / Retail
Експертка Ukrainian CX Excellence'2025
Побудова сервісної моделі книгарні з нуля: Створення та впровадження стандартів обслуговування для офлайн- та онлайн-каналів, включаючи політики реагування на звернення та рекламації.
Впровадження цифрових інструментів: Розробка та запуск чат-бота в Telegram, запуск CRM для інтрегрованого та персоніфікованого обслуговування клієнтів.
Оптимізація обробки відгуків: Створення процесу аналізу клієнтських відгуків з різних каналів (Google, соцмережі) та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду.
Кросфункціональна співпраця: Тісна взаємодія з командами маркетингу, продукту та продажів для впровадження змін, що позитивно впливають на клієнтський досвід.
Інклюзивність та доступність: Участь у ініціативах щодо створення інклюзивного простору в книгарнях, включаючи адаптацію для відвідувачів з особливими потребами.

менеджер з клієнтського сервісу
Лис 2021 - Жов 2023 (2 роки)
Тов Фудком
Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з клієнтського сервісу (Марежі: Велмарт, Велика Кишеня, Велика Кишеня Експрес)
Розробка та ведення проекту Клієнтською сервісу в компанії, що включає: розробку ПЗ (чат-бот та кабінет аналітики Power BI), навчання персоналу, аналітику та постановку KPI, оцінку задоволеності покупців.
Розробка курсу навчання по ефективній роботі зі зверненнями покупців;
Аналітична робота (обробка масиву даних, аналіз, підготовка звіту/рекомендацій);
Робота зі скаргами та зверненнями в соціальних мережах, пошта компанії, gogle maps;
Адміністрування проекту: Таємний покупець та проекту по збору відгуків «Сарафан»;
Адміністрування підрядника по веденню соціальних мереж та робота по наповненню сайту компанії.
Саморозвиток під час роботи:Курс по побудові системи клієнтського сервісу, 10.10.2022, (отриманий диплом).Курс «Управління портфелем, програмами та проектами» для керівників проектів (квітень, 2023).

Головний економіст
Вер 2015 - Гру 2017 (2 роки 4 міс)
Ат "Ощадбанк"
Банки
Виконання планів та поставлених задач , через залучення нових клієнтів та розширення пакету послуг , якими вони користуютьсянадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістів

Кредитний експерт ( спеціаліст групи забезпечення продажів в дніпропетровському регіоні
Лип 2013 - Лип 2015 (2 роки 1 міс)
Пат "приват банк"
Банки
Виконання планів та поставлених задачнадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістівпроведення комунальних платежів , відправка грошових переказів , платежі swift , операційно - касове обслуговування клієнтів

Освіта


Дніпропетровська державна фінансова академія
рік закінчення 2014
Фінанси та кредит

Володіння мовами


Английска – вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати


Сервісне навчання у Vladychynska Consulting
2024 - 2025

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: