• Файл

Андрій

Керівник відділу розвитку

Розглядає посади:
Керівник відділу розвитку, Керівник компанії
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чалюк Андрій Анатолійович
Дата народження: 22 червня 1996 р.
Сімейний стан: одружений
моб.тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

• 2020-2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Холдинг»
Керівник відділу розвитку
• Організовувую і координую роботу відділу
• Щодня аналізую ринок та конкурентів, виявляю перспективні напрямкирозвитку
• Проведення переговорів із власниками об’єктів, зокрема з топ-менеджментом компаній.
• Робота з орендарями
• Підготовка та супровід договорів оренди: узгодження умов, перевірка документів, контроль за підписанням
• Взаємодія з підрядниками та технічними спеціалістами під час ремонтно-будівельних робіт
• Контроль дебіторської заборгованості, відстеження термінів та сум оплати клієнтів

•2018-2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Холдинг»
Агент з нерухомості
• Робота з орендарями
• Планування та координування зустрічей, покази об’єктів та зустрічі з клієнтами та іншими агентами з нерухомості
• Проведення первинного аналізу об’єктів, підготовка звітів
• Пошук об’єктів комерційної нерухомості під запити клієнтів (торговельні площі, офіси, склади).
• Адміністративна підтримка процесів укладання договорів

• 2017-2018Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнайс»
HR-менеджер
• Кадровий облік : прийом, переведення, звільнення, графік відпусток,лікарняні
• Робота з таблицями
• Робота в: 1С, MCOFFICE
• Організація та проведення корпоративних заходів для співробітників та їх сімей
• Закриття вакансій : бухгалтер, оператор колл-центру, собистий помічник директора, завідувач складського приміщення, співробітник складу

• 2017-2018Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнайс»
Помічник юриста
• Організаційне планування відомств
• Укладання контрактів
• Участь у вирішення конфліктних ситуацій між співробітниками
• Участь у підбору персоналу

Освіта:
Вища:
З 2013 – 2017 рр. навчався в Національній Академії Внутрішніх Справ, за фахом – правознавство
З 2017-2019рр.навчався на заочній формі в Національній Академії Внутрішніх Справ,здобув кваліфікацію : магістр , за спеціальністю «Право» і спеціалізацією «Господарсько – правова діяльність»
Закінчив курс :
2021р -MajorAffiliateMarketingAcademy «Арбитраж трафика c 0 до уровня JuniorMediaBuyer»

У лавах Збройних сил України службу проходив :
З 2015 – 2017рр. також навчався в Національному університеті оборони України імені Івана Черняховського ,за спеціальністю «Соціальна психологія» і отримав військове звання «лейтенант запасу».
Ключові навички:
• Впевнене знання ринку комерційної нерухомості регіону
• Технічне розуміння будівельних процесів
• Аналіз локацій і геомаркетинг
• Збір та аналіз правовстановлюючих документів
• Робота з базами даних і звітністю
• Готовність до відряджень
• Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, вміння працювати в команді

Додаткова інформація:
• Водійське посвідчення кат. В, стаж 10 років, маю власне авто
• Вільне володіння українською, англійська - середній рівень
• Досвід роботи з MC OFFICE, 1C

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: