• Файл

Маргарита

Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу

Вік:
36 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Маргарита КРОПИВКО
Менеджер з персоналу, HR

ХАРКІВ
Особиста інформація
ХАРКІВ
Новобаварський район, м. Холодна Гора
Громадянство: Україна
Освіта: неповна вища
Дата народження: 11 квітня 1989 року (36 років)
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Заміжня (маю двох дітей)
Досвід роботи:

ТОВ «КАПС ФУД СІСТЕМС» харчова промисловість
Менеджер (управитель) з персоналу
червень 2023р .- по теперішній час
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КФС- ТРЕЙД»
Начальник відділу кадрів ( за сумісництвом)
червень 2023р .- по теперішній час
• Знання і вміння алгоритму пошуку і підбору персоналу , ресурсів з пошуку персоналу різного рівня персоналу (від лінійного до ТОП персоналу);
• введення на посаду, адаптація та мотивація персоналу;
• знання і вміння складання індивідуальних планів вводу на посаду;
• ведення кадрового адміністрування (нормативна база, ведення штатного розкладу та штатної розстановки, прийом/ звільнення/
переведення/ переміщення, заповнення трудових книжок та оцифрування на платформі ПФУ.
ведення особових справ працівників (електронному вигляді) ведення табелю обліку робочого часу( управлінський облік в тому числі);
• складання графіків відпусток та контроль за ними;
• навички складання колективного договору, посадових та робочих інструкцій;

ТОВ "ПАПЕР КАПС" харчова промисловість
Hr-менеджер
травень 2022-вересень 2022
До обов'язків входило:
• підбір персоналу від лінійного до ТОП персоналу
• організація навчання, адаптації та мотивації персоналу;
• ведення кадрового документообігу, прийом, звільнення, переведення, відпустка;
• контроль за додержання квоти працівників з інвалідністю;
• працювала у програмах 1С 8.2 УТП, Microsoft WORD, EXCEL;
• платформи пошуку роботи , складання та розміщення вакансій.
ТДВ « РОСС»
інспектор ВК, табельник, менеджер з персоналу
січень 2012- січень 2023
До обов'язків входило:
• оформлення кадрових документів,

• прийом /звільнення/ переведення/ відпустки (щорічні основні, додаткові)
• ведення табеля обліку робочого часу;
• підбір персоналу робочих професій (зварювальник, слюсар, оператор верстатів з ЧПУ, токарі, фрезерувальники, вантажники)
• Працювала у програмах 1С 7.7, Medoc, Excel, Word.
Освіта
Харківський авто-дорожній технікум.
Молодший спеціаліст з економіки підприємства( диплом з відзнакою) 2015 рік.

Бажана заробітна плата
30.000
• Повна зайнятість
• Повний день
Контакти
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Знання мов:
Українська- достатній рівень;
Російська-вільно;
Англійська – зі словником.
Комп’ютерні навички:
• 1 С 8.3, УПП
• Outlook
• MС WORD, EXCEL
• JOB- сайти, телеграм -канали, Instagram
• Друк, сканування, копіювання документів;

Додаткова інформація:

Заняття у вільний час: біг, малювання.
Особисті якості: цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, відповідальність, відсутність шкідливих звичок, швидке навчання.
В пошуках цікавої роботи з перспективою кар’єрного росту та здобуття нових знань та навичок. Відповідально ставлюся до своєї роботи, емоційно врівноважена, комунікабельна, дружелюбна та привітна. Вважаю себе сильною та зваженою, виважено приймаю рішення та несу за них відповідальність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: