• Файл

Юлія

Бухгалтер з заробітної плати

Розглядає посади:
Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

НЕБАРОНОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

08.11.1983

м. Одеса

Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта
Одеський автомобільно-дорожній технікум, спеціальність «Облік і аудит» (2002), Одеський державний економічний університет (2005 рік), спеціальність «Облік і аудит», магістр
Досвід роботи
2002 – Управління культури та мистецтва Одеської міської ради, економіст, робота з планування бюджетів шкіл, статистичними звітами.
2003 – Департамент фінансів Одеської міської ради, головний спеціаліст відділу фінансування місцевих органів влади, робота з планування, затвердження, уточнення бюджету управлінь та департаментів міста, розрахунок показників кошторисів, перевірка штатних розписів організацій, контрольно-аналітична робота з перевірки нарахувань заробітної плати, складання кошторисів.

2012-2020 (Відпустка по догляду за дітьми (2). Робота бухгалтером з ведення ФОП, ТОВ на єдиному податку 3 групи (надання послуг), подання звітності до податкової, робота в 1С, ведення ФОП по теперішній час.

2020 - Департамент фінансів Одеської міської ради головний спеціаліст відділу з питань контрольно-аналітичної роботи, перевірка штатних розписів, фін. планів медичних установ, перевірка використання бюджетних коштів установами.

2021 – Управління з питань взаємодії з органами самоорганізації населення Одеської міської ради, головний спеціаліст бухгалтерського обліку та звітності, ведення бухгалтерського обліку підвідомчих організацій, подання звітності до Казначейства (з допомогою СДО, е-Звітності, бюджет міста), податкової (електронний кабінет), проведення платежів у казначействі, робота з укладення договорів, публікації на майданчиках Прозорро, е-Дата.

2024 - Управління з питань взаємодії з органами самоорганізації населення Одеської міської ради, заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, зведення показників, робота з виписками, звіти, заробітна плата.

2025 – ліквідація Управління. Пошук роботи.
ПК
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), 1C.
Особливі навики
Права категорії В, (фітнес тренер, викладач (у минулому)
Англійська мова – середній рівень

Відкрита до пропозицій!:)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: